Ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij een toekomstige net niet-werkgever maak je de afspraak dat je voor ingang van je werkzaamheden kan afzien van de baan. Daarnaast heb je ook nog een proeftijd van een maand waarin beide partijen kunnen beslissen niet verder te willen.
Ik zie deze vergelijking daarom als scheef.
Ik vermoed dat clubs niet zo happig zijn om dit schriftelijk vast te leggen. Zodra je Read een schriftelijke toezegging geeft, biedt geen hond meer dan dat. Als Read het heeft wil de volgende het ook. Dan lever je al je onderhandelingsruimte in.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verschilt totaal per speler, Read heeft in ieder geval enkele weken al geroepen dat het geen straf was om bij Feyenoord te blijven. Lijkt mij verder ook niet iemand die gaat lopen muiten, Moussa is daarin weer een ietwat ander geval vrees ik. In mijn ogen is het voor een nieuwe directie zijn goed recht om een eigen koers te varen, daarin heb je als andere partij ook enige verantwoordelijk om inderdaad afspraken gewoon vast te leggen.
Dat is wel een beetje hoe clausules werken.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vermoed dat clubs niet zo happig zijn om dit schriftelijk vast te leggen. Zodra je Read een schriftelijke toezegging geeft, biedt geen hond meer dan dat. Als Read het heeft wil de volgende het ook. Dan lever je al je onderhandelingsruimte in.
Ah ja, idealistische subjanmodaalpauper die gaat vertellen hoe de wereld in elkaar zou moeten zitten, altijd een leuke rubriek.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:50 schreef GGMM het volgende:
Als je een afspraak maakt hoor je je daar ook gewoon aan te houden.
Als je onder je gemaakte afspraak uit probeert te komen als je wat meer geld krijgt ben je maar een slappeling.
Wat een glorieuze dag. Wij zitten op één lijn. Ik zou je bijna als een vage kennis beschouwen. Iemand die wellicht op dezelfde basisschool zat. Zoiets.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:50 schreef GGMM het volgende:
Als je een afspraak maakt hoor je je daar ook gewoon aan te houden.
Als je onder je gemaakte afspraak uit probeert te komen als je wat meer geld krijgt ben je maar een slappeling.
quote:Op maandag 27 juli 2026 20:01 schreef Wotte het volgende:
Wat een glorieuze dag. Wij zitten op één lijn
Je kan niet aan de ene kant zeggen. Dan moet je maar een clausule opnemen terwijl dat meestal niet lukt. Om vervolgens de vervangende mondelinge afspraak, bedoeld om je onderhandelingspositie te waarborgen, aan de kant schuiven omdat de wind uit een andere hoek waait.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje hoe clausules werken.
Het is nog vroeg. Van de winter zitten we in matchende kerst pyjama warme chocomelk te drinken.quote:
Je snapt er weer eens niets van. Moet je niet de motoriek van die lompe ziek sterke negerspits beoordelen ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan niet aan de ene kant zeggen. Dan moet je maar een clausule opnemen terwijl dat meestal niet lukt. Om vervolgens de vervangende mondelinge afspraak, bedoeld om je onderhandelingspositie te waarborgen, aan de kant schuiven om dat de wind uit een andere hoek waait.
Laat ook maar lieve jongenquote:Op maandag 27 juli 2026 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan niet aan de ene kant zeggen. Dan moet je maar een clausule opnemen terwijl dat meestal niet lukt. Om vervolgens de vervangende mondelinge afspraak, bedoeld om je onderhandelingspositie te waarborgen, aan de kant schuiven omdat de wind uit een andere hoek waait.
Een handdruk met wat spuug erop, niet bedoeld om te rukken, was altijd bindend. Valt me tegen dit.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat ook maar lieve jongen
Als je moet saneren wellicht. Verder is het marktconform, maar met slechts 20 jaar, nog 3 seizoenen contract, geen fatsoenlijke vervanger in de selectie en een seizoen met CL op komst is er geen goede reden om hem nu al te verkopen. Zeker na een relatief matig seizoen, er zit veel meer in.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:03 schreef Scrummie het volgende:
25 miljoen is toch een redelijk bedrag voor Read?
Ik vind dat best een heel behoorlijk bedrag voor iemand die nog weinig heeft laten zien.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Volgens de Duitse ZKA Plettenberg ligt het bedrag van Sauer iets onder de 15 miljoen exclusief bonussen. Incl bonussen rond de 17 miljoen.
Nog steeds jammer.
Dat vind ik dan weer een heel mooi bedrag, ruim boven marktconform, alhoewel ik ook goed begrijp dat Stuttgart er meer in ziet. Maar er moet wel snel een vervanger komen.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Volgens de Duitse ZKA Plettenberg ligt het bedrag van Sauer iets onder de 15 miljoen exclusief bonussen. Incl bonussen rond de 17 miljoen.
Nog steeds jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |