SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
The Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride (radio edit)
Mijn oom had het tig jaar geleden al over vakantie in Gardenia of Balkonia.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Zijn we in Spanje? Nee hoor, we zijn.... Oostenrijk.Deze zanger bezingt zijn favoriete vakantie: thuis, op het balkon. Ik vind het een leuk, zomers liedje...
RIAN - La Terraza
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
We blijven maar even in zomerse sferen met dit zij-projectje van Fatboy Slim:The Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride (radio edit)
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
Deze speel ik regelmatig als de buren hun niet waterpas wasmachine gebruiken, tevens 'boom' van tiesto, Makeba, en Canto At Gabelmeister's Peak passeren de revue ook
Hij klinkt niet als Morten Harket!? Why?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Zojuist:Blue Boy - Remember Me (Sure Is Pure 7-inch edit)
En nu:A-ha - You Wanted More
Geen idee. Dat moet je Stephen Hague vragen, de producerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij klinkt niet als Morten Harket!? Why?
Röyksopp - Happy Birthday
Nee, dat duurt nog anderhalve maand. De dag heeft iets met vliegtuigen in hoge flatgebouwen te maken.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Het schijnt dat er iemand- ik noem geen namen - vandaag jarig is. En daar moest ik maar een passend liedje bij uitzoeken. Heel toevallig is het iets Noors geworden. Dat dezelfde formatie net nog langskwam, doet er niet toe...
Röyksopp - Happy Birthday
En dus ook met dierendag?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog anderhalve maand. De dag heeft iets met vliegtuigen in hoge flatgebouwen te maken.
Van harte!quote:
Tinlicker & Helsloot - Edge Of Forever
Mag op zich best hoor. Ik borduur er wel naar toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:41 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dat Thurston Moore vandaag ook jarig is maar ga niks van Sonic youth of zijn solowerk aanvragen... Dat is allemaal net wat te vaag/raar.
Jakatta feat. Seal - My Vision
Ja, het is een Fok!-nummer voor mij geworden. Maar het hoort gewoon elk jaar wel een keer voorbij te komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een verzoekje van Livelink.
Ik denk dat er geen enkel nummer zo vaak is aangevraagd in mijn uitzendingen als deze...
The Motors - Airport
Het staat daar niet in?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Op vliegvakantie, dankzij Livelink:The Motors - Airport
Ooit komt de dag dat dit nummer weer in de Top 2000 staat, waar het thuishoort.
Nee, al heel erg lang niet meerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het staat daar niet in?![]()
Nog een reden om er niet naar te luisteren.
Whehe. Geen vluchten geplanned de komende twee maanden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
Niet dat ik zelf Airport-plannen heb hoor. Die laat ik aan Fogel over.
Andre van Duin heeft ook nog wel een liedje wat een beetje van toepassing is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik kon ook niet zo snel een nummer over Zwarte Zaterdag vinden, of het zou the Amazing Stroopwafels weer moeten zijn geweest.
Je zou zeggen dat het een even aantal zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe. Geen vluchten geplanned de komende twee maanden.
Deze maand wel op 5 verschillende vliegvelden geweest.
Ik heb ooit eens een uitzending gemaakt die Fogelvlucht heette, met allemaal vogel- en vlieg-liedjes. Ik heb er nog een kort liedje uitgeplukt en voor vanavond klaargezet, als ik het kan redden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe. Geen vluchten geplanned de komende twee maanden.
Deze maand wel op 5 verschillende vliegvelden geweest.
Trondheim, Kopenhagen, Amsterdam, St. Maarten, Parijs (en Amsterdam, Kopenhagen, Trondheim terug).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het een even aantal zou moeten zijn.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een uitzending gemaakt die Fogelvlucht heette, met allemaal vogel- en vlieg-liedjes. Ik heb er nog een kort liedje uitgeplukt en voor vanavond klaargezet, als ik het kan redden.
Get Well Soon - Goth 101
Klinkt prima!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Amper twee maanden (!) nadat Get Well Soon het gitaargeoriënteerde album Minus The Magic uitbracht, is de opvolger al aangekondigd: SÉANCE gaat op 30 oktober verschijnen. Het is wat meer Goth-geïnspireerd en de synths hebben wat meer de overhand. Dat komt het geluid behoorlijk ten goede. De eerste single is nu al uit:Get Well Soon - Goth 101
Charlie Winston - The Weekend (radio edit)
Prozzäk - Sucks To Be You
Arcade Fire - No Cars Go
Dit is ook een band die iedereen eigenlijk minstens een keer live zou moeten zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer trouwens wel. Lekkere bombastische sound
Goedenavond, meer de prem.... - ik bedoel: Meltingquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:12 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Kom net van een verjaardag af. Was buiten nog best warm.
het wordt komende week nog wel wat warmer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:12 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Kom net van een verjaardag af. Was buiten nog best warm.
Lola Young - From Down Here
Ik wil dit even niet horen. Ik kon er vandaag ineens weer heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
het wordt komende week nog wel wat warmer.
Inderdaad. Maar dan zit ik niet buiten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil dit even niet horen. Ik kon er vandaag ineens weer heel slecht tegen.
Hier niet. Rond de 15 graden +/- 3 graden en iedere dag regenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom hierheen voor coolcationquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke zijn de andere 2?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier niet. Rond de 15 graden +/- 3 graden en iedere dag regen
Al mag het van mij donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond wel droog zijn want drie dagen op rij concert.
Oa Astrid S, iemand die DJ11 vast ook kan waarderen.
Zekerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier niet. Rond de 15 graden +/- 3 graden en iedere dag regen
Al mag het van mij donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond wel droog zijn want drie dagen op rij concert.
Oa Astrid S, iemand die DJ11 vast ook kan waarderen.
The Assembly - Never Never (extended version)
Ik kan er meestal ook vrij slecht tegen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Donderdag: ASTRID S (support Iris Caltwait)quote:
Kom dan?quote:
Dank uquote:
Moet helaas werken. Vakantie van collega's opvangen.quote:
Astrid S - Jump
Die van Naatje herkende ik nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb Naatje_1 even gevraagd om op de kazoo te blazenEn ik heb er nog even een liedje uit gegooid ten faveure van deze. Je bent per slot van rekening maar één keer per jaar jarig:
Astrid S - Jump
Jammerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet helaas werken. Vakantie van collega's opvangen.
Alizée - Moi... Lolita (single version)
Ah, allemaal 'locale' acts. Zitten ook niet echt in de genres die ik meestal luister.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Donderdag: ASTRID S (support Iris Caltwait)
Vrijdag: ESPEN LIND + BERTINE ZETLITZ (support Sara Fjeldvær)
Zaterdag: Violet Road + Stein Torleif Bjella
Ja, ik zag het ook. De eerste chanson-ervaring van die van Snollebolleke.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag deze week bij m'n ouders een stukje van De Avondetappe. Daarin ging het over dit liedje, ook alweer 25 jaar oud....Alizée - Moi... Lolita (single version)
Violet Road is ook een prima band. Al herhaaldelijk gedraaid hier. "A New Day Begins" heeft zowat de top 10 van m'n jaarlijst gehaald, paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Donderdag: ASTRID S (support Iris Caltwait)
Vrijdag: ESPEN LIND + BERTINE ZETLITZ (support Sara Fjeldvær)
Zaterdag: Violet Road + Stein Torleif Bjella
Is deze op les geweest Joe met de taxi?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik zag deze week bij m'n ouders een stukje van De Avondetappe. Daarin ging het over dit liedje, ook alweer 25 jaar oud....Alizée - Moi... Lolita (single version)
Yes!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, allemaal 'locale' acts. Zitten ook niet echt in de genres die ik meestal luister.
Die heeft menig jongens/mannenhart sneller laten kloppen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:30 schreef livelink het volgende:
Mooie dame was die Alizée trouwens. Ik had die clip nog nooit gezien.
Geen idee, maar het nummer is door Mylène Farmer geschreven. Misschien is dat het.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is deze op les geweest Joe met de taxi?
Fryars - Cool Like Me (video edit)
Ga Suede zien! Fantastische liveband.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Yes!
Maar binnenkort ook Pstereo festival met iets minder locale acts
Pet Shop Boys - Minimal
Gewoon nagenoeg alles meepakkenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga Suede zien! Fantastische liveband.
Minimal Shopping is wel een trend.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is Minimal één van drie Pet Shop Boys-nummers met een uitgespelde songtitel. De andere twee zijn Shopping (1987) en Happiness (2016). Toen Minimal net uit was, werden Minimal en Shopping achter elkaar live gespeeld, als een soort medley. Dat had wel een grappig effect.
Jamiroquai - Seven Days In Sunny June
Ik heb vandaag en broek en overhemd gekocht, komt de shoppingpolitie nu?quote:
Ze zitten in de verkeerde maand. En we hebben meer dan 7 zonnige dagen gehad in juli.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Nog vijf liedjes voor de boeg, waarvan twee uit 2026 en één onbekende albumtrack. Dus geniet nog maar even van bekende klanken...Jamiroquai - Seven Days In Sunny June
Hij zingt over die hittegolf van vorige maandquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zitten in de verkeerde maand. En we hebben meer dan 7 zonnige dagen gehad in juli.
Nee, niet als je de komende 5 jaar dan niks meer koopt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag en broek en overhemd gekocht, komt de shoppingpolitie nu?
Jesse Mac Cormack - Back To The Start
Keane - Broken Toy
Mag je in het kader van minimal shopping dan een nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
In 2006 bracht Keane hun - wat mij betreft beste - album Under The Iron Sea uit. Om het jubileum te vieren is er nu een speciale editie uit, met allemaal live-versies, demo's en b-kanten. Vandaag draai ik eens een wat minder bekende albumtrack. Nummer 11Een liedje dat ik eigenlijk altijd wel mooi heb gevonden:
Keane - Broken Toy
Hopelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mag je in het kader van minimal shopping dan een nieuwe kopen?
Dat ligt wat meer in mijn straatje denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:50 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg zojuist mijn verjaardagscadeau, een ticket voor een concert med Lumsk
(Die spelen een dag na Susanne Sundfør)
Frank Mastra - Hangin' On
Zeker. Hoewel je het eerst moet proberen te repareren natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mag je in het kader van minimal shopping dan een nieuwe kopen?
Ja, vind ik ook. Dit gaat in mijn laatste uitzending van het jaar zeer laat klinken, dat is nu al wel zeker.quote:
Wat spreek jij ineens met een vreemd accent?quote:
Geen idee wat je zegt, maar ik zeg maar gewoon goedenavond.quote:
Lekkere schorre stem.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ging vorige week in première. Ik zag hier positieve reacties en die zie ik elders ook. Terecht, want het heeft een soort tijdloos karakter, deze plaat. Iemand zei: het is alsof ik een nummer hoor dat ik al decennia ken. Toch is het fonkelnieuw en ook nog eens een debuutsingle. Veelbelovend, dus daarom in de herhaling.Frank Mastra - Hangin' On
The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Ik heb de helft nog gehoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond. Je bent echt nét Keane misgelopen.
Poging tot dialectquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt, maar ik zeg maar gewoon goedenavond.
Ik koop de laatste tijd ook meer dan goed voor me is. Dat doe ik normaal nooit.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even gras voor de voeten wegmaaien. Doet -ie bij mij ook weleens
Jij typt ook met een spraakgebrekquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat spreek jij ineens met een vreemd accent?![]()
Goejûn!
Ja, gelukkig wel. Overigens is het wisselen van server geen favoriete bezigheid van mij, maar de enige oplossing die in dit soort situaties nog lijkt te werken. Net als de vorige keer heeft het ook nu weer geholpen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Was lekker, DJ11. Dank je wel. Na de eerste storingen is het verder zonder haperingen gegaan trouwens.
Je bent geen heilige nog hoop ik.quote:
Geen van beidenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent geen heilige nog hoop ik.
Hooguit een schijnheilige.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent geen heilige nog hoop ik.
Hooguit een schijnheilige.
Het is sowieso een wat raar verhaal, dat nummer. Het was eerst de B-kant van cover van het U2-nummer Pride. Daarna is het op zichzelf een single geworden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor a DeepL love..... (DeepL is een vertaal site die ik wel eens gebruik op het werk)![]()
Sorry livelink.
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht al dat het C + C Music Factory was. Dan snap ik nu het misverstand.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is sowieso een wat raar verhaal, dat nummer. Het was eerst de B-kant van cover van het U2-nummer Pride. Daarna is het op zichzelf een single geworden.
Overigens zijn dit de C+C van C+C Music Factory.
Ik heb die film nou nog nooit gezien.quote:
Even naar de videotheek en een VHS lenen dan maarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die film nou nog nooit gezien.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even naar de videotheek en een VHS lenen dan maar
Voor een dood- en bijna dood ervaring…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou een betamax lenen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel de persiflage??quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die film nou nog nooit gezien.
Hot Shots (1) is meer een persiflage dan deel 2 imoquote:
Oh ja.... 2 was meer Rambo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hot Shots (1) is meer een persiflage dan deel 2 imo
Er is een deel 2?quote:
Ja, met een klein rolletje voor Rowan Atkinsonquote:
Ze is gestopt na. Vond ze genoeg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Circles In The Sand - Belinda Carlisle
Oh wacht, dat is met Charlie Sheen toch? Was in de war met die film met Val Kilmer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, met een klein rolletje voor Rowan Atkinson
Da's het origineel…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is met Charlie Sheen toch? Was in de war met die film met Val Kilmer.
Ja met Sheenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is met Charlie Sheen toch? Was in de war met die film met Val Kilmer.
Ja, klopt maar ik was in de war met Top Secret.quote:
Aan 1 van dat soort films heb je meer dan genoeg…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ook daar is een vervolg van
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen heetten ze nog Lady Antibellum
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
John Waits - Straight to Your heart (artiest niet zeker)
quote:
Hang on Sloopy werd door het reclamebureau unaniem afgewezenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hang on Sloopy werd door het reclamebureau unaniem afgewezen
John was de zanger van Bad English, dus niet zo'n gek antwoord…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
John Waits - Straight to Your heart (artiest niet zeker)
Toch ook van de Baby's?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
John was de zanger van Bad English, dus niet zo'n gek antwoord…
Ook…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch ook van de Baby's?
Ik wist wel zeker dat het die niet waren...
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van Rhijns - I'll be there for you
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van Rhijns - I'll be there for you
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit een hele aflevering van gezien…
Echt, ik heb zelfs bijna alle afleveringen ook wel eens in een herhaling gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
Niet onaardigquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Desert Eagle discs vocal mix
[ afbeelding ]
Ze had maar beter wel naar de rehab kunnen gaan.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had maar beter wel naar de rehab kunnen gaan.
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb eigenlijk best een hekel aan dit nummer.
In deze versie sowieso…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb eigenlijk best een hekel aan dit nummer.
Ik vind haar stem enorm zeikerig hier.quote:
Ja, weinig artiesten hebben zo veel succes gehad met het bezingen van hun eigen ondergang...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had maar beter wel naar de rehab kunnen gaan.
Way Down van Elvis was ook wel een aankondiging…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, weinig artiesten hebben zo veel succes gehad met het bezingen van hun eigen ondergang...
Echt Sky Radio muziek ditquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Mr Probz, een goede reclamezuil voor Strepsils
Er is een reden dat ik daar niet naar luisterquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
John Travalto en Olijfje - Grease mega mix of toch gewoon Grease lightning
Ik zit nog aan een Outset van Salikatt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Filliers Gin met Fever Tree Clementine tonic in het glas.
En jullie?
De K3 versie van Grease songs….
Dn zelfs Vout kunnen ze niet spellenquote:
Hoofd in de wolken neipaquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit nog aan een Outset van Salikatt. [ afbeelding ]
quote:
Ik wil even zeggen dat ik hier niets mee te maken heb.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dn zelfs Vout kunnen ze niet spellen
Ik gok iets te drinken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik loop zo naar de Koelkast. nog geen idee wat het wordt
Dat bleiktquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Ik wil even zeggen dat ik hier niets mee te maken heb.
quote:
Er ligt ook een bakje pestospread om te dippen . Maar het wordt sws wat drinken jaquote:
Een IJsbeerquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik loop zo naar de Koelkast. nog geen idee wat het wordt
Aanlengen met water en een rietje er in.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er ligt ook een bakje pestospread om te dippen . Maar het wordt sws wat drinken ja
Ik vind dat niet eens zo'n lekker bier.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanlengen met water en een rietje er in.
Klaar…
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanlengen met water en een rietje er in.
Klaar…
Ken ik nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n lekker bier.
Jammer, want ik heb gehoord dat yodelmetal nu bestaatquote:
Proost!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken ik niet
Het is een Grimbergen Dubbel geworden
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer, want ik heb gehoord dat yodelmetal nu bestaat
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Helige Koe - Zo veel te doen
Of was dat een andere van hun![]()
![]()
Je verwart de bandnaam met het tv-programma waar dit de tune van wasquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Helige Koe - Zo veel te doen
Of was dat een andere van hun![]()
![]()
Nee. ik deed dit bewust...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je verwart de bandnaam met het tv-programma waar dit de tune van was
Het is gewoon tofquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:16 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.![]()
Ik heb hem wel als ringtone op mijn telefoon staan.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Eric Mesie bij een optreden aan zien komen lopen op z'n Croqs en met een bril uit de 70's op z'n neus is toch wel een deceptie…
Z'n geboortehuis zal ook niet zo snel veranderen…quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kom nog steeds regelmatig in de straat waar Erik Mesie (naar eigen zeggen) is geboren
Mag je met croqs voetballen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Eric Mesie bij een optreden aan zien komen lopen op z'n Croqs en met een bril uit de 70's op z'n neus is toch wel een deceptie…
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer een tv TUNE
Sinatra - Love and Marriage
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb Mesie nog nooit zien voetballen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |