Een junkie van wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het is noodlijdend. Maar dat wist jij vast wel want je bent hooggeleid toch?
Hoe zit bovenstaande bij jou eigenlijk? Sid is ongetwijfeld een junkie, maar kom je hier alleen om hem af te zeiken?
Wat is flakka?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:56 schreef DjVero het volgende:
Ik denk dat hij verslaafd is aan flakka. Ik heb mij laten vertellen dat mensen daar raar van gaan doen. Echt heel raar.
Ben jij het Sid?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vraag het aan je kennis. Hij doet immers raar. Echt heel raar.
Hij is dus wel ondernemer. Wellicht dat de beheerder hem gewoon niet zo gunstig is gestemd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:43 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Hij is mager, stinkt en is delulu. Heeft zijn studie gefaald en heeft een noodleidend bedrijfje.
Mwoh, ondernemer die continu om geld bedelt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij is dus wel ondernemer. Wellicht dat de beheerder hem gewoon niet zo gunstig is gestemd.
Dit en verder lijkt me dit meer een topic voor KLB..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Boeiend, hij is toch maar een kennis?
Die hoef je niet te analyseren, ze spelen toch nauwelijks een rol in je leven.
Zelfs niet ondernemers zijn zo. Cuck locatiedirecteuren die grafieken niet eens begrijpen en een groep niet eens fatsoenlijk kunnen aanspreken (we kijken allemaal naar jou, Frederik) zijn ook continue aan het bedelen. "Kunnen we van deze goedkope koffie af?" "Kunnen jullie een goedkoper teamuitje doen?" "Kunnen we besparen op loonsverhogingen?".quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:36 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Mwoh, ondernemer die continu om geld bedelt.
Hij heeft geen personeel. Zie het zoals dat hij een matig product op de markt brengt, niet rondkomt, en dan zijn omgeving om donaties smeekt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs niet ondernemers zijn zo. Cuck locatiedirecteuren die grafieken niet eens begrijpen en een groep niet eens fatsoenlijk kunnen aanspreken (we kijken allemaal naar jou, Frederik) zijn ook continue aan het bedelen. "Kunnen we van deze goedkope koffie af?" "Kunnen jullie een goedkoper teamuitje doen?" "Kunnen we besparen op loonsverhogingen?".
Dropshipper of wel echt een eigen idee/creatie?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:10 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Hij heeft geen personeel. Zie het zoals dat hij een matig product op de markt brengt, niet rondkomt, en dan zijn omgeving om donaties smeekt.
De OP is in ieder geval van @Hetekip .quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:23 schreef Plompzakker het volgende:
Van welke fokker is dit een lemming?
Ansa = hetekip?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
De OP is in ieder geval van @:hetekip .
Hij wil kunstenaar worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dropshipper of wel echt een eigen idee/creatie?
Tsja, meer dan Jill zal hij wel niet krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:28 schreef Domnivoor het volgende:
Klinkt als een klassiek geval van self-pollution
[ afbeelding ]
The Silent Friend (1847)
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ansa? Je bent er weer!On-topic: red pilled as hell. Beter voorbeeld gaan we niet vinden.
Wat ik niet snap is dat die ventjes geobsedeerd zijn met sels krijgen en mannelijkheid, maar dit wandelende skelet letterlijk ging huilen toen seks ter sprake kwam aldus ex.quote:
Wat de fuk is dat nou weer?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Link in beschrijving.
Kun je de ex voor ons beschrijven?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:30 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Tsja, meer dan Jill zal hij wel niet krijgen.
Ik denk dat je van bepaalde drugs ook een slappe slurf krijgt. Hij schijnt geen seks te hebben gewild aldus zijn ex.
Succesvolle, wat naieve dame. Mooie meid ook, geen model, maar zeker niet iemand die vanzelfsprekend voor zo'n vent zou kiezen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kun je de ex voor ons beschrijven?
Dus ze heeft een verborgen agenda gehad zeg je?quote:Op zondag 26 juli 2026 00:31 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Succesvolle, wat naieve dame. Mooie meid ook, geen model, maar zeker niet iemand die vanzelfsprekend voor zo'n vent zou kiezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |