Ik vind het juist leuk mensen analyseren. Ben opgegroeid met true crime.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Boeiend, hij is toch maar een kennis?
Die hoef je niet te analyseren, ze spelen toch nauwelijks een rol in je leven.
Logica ontbreekt hier, alsmede het doel van dit topic.quote:Via mijn studie ken ik een man…
(…)
Tot onze verbazing…
Ik vind het juist leuk mensen analyseren. Ben opgegroeid met true crime.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Van de vriendengroep!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Logica ontbreekt hier, alsmede het doel van dit topic.
Ditquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan vraag je het hem gewoon. Godsklere. Jij kent hem. Wij niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:56 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik wil weten wat er aan de hand is.
Dit is een man die overal over liegt en zichzelf voordoet als hypermorele intellectueel. Hij zal het vast zeggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan vraag je het hem gewoon. Godsklere. Jij kent hem. Wij niet.
Ja gaat het lekker zelf uitzoeken lul dat je bent. Hele tijd met je oordeel klaar te staan. Wat verwacht je van de gebruikers van fok!?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dit is een man die overal over liegt en zichzelf voordoet als hypermorele intellectueel. Hij zal het vast zeggen.
Oh, zo één ken ik er ook wel. Overigens denk ik dat het niet zijn schuld is, maar dat hij wordt gemanipuleerd en bespeeld.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dit is een man die overal over liegt en zichzelf voordoet als hypermorele intellectueel. Hij zal het vast zeggen.
Oh door wie?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh, zo één ken ik er ook wel. Overigens denk ik dat het niet zijn schuld is, maar dat hij wordt gemanipuleerd en bespeeld.
Naaahhquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:03 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja gaat het lekker zelf uitzoeken lul dat je bent. Hele tijd met je oordeel klaar te staan. Wat verwacht je van de gebruikers van fok!?
Ansa? Je bent er weer!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:38 schreef Lulu888 het volgende:
Via mijn studie ken ik een man, laten we hem Sid noemen omdat zijn ogen wijd staan en hij kalend is op zijn kruin. Sid heeft weinig succes. Niet met de studie (gezakt voor zijn P), niet met het werk ( hij kan geen klanten behouden), niet sociaal (heeft meerdere vrienden genaaid, klaagt over alles en iedereen, bijvoorbeeld dat alcoholisme slecht is als iemand een biertje bestelt of over geluidsoverlast als we buiten zitten). Hij is de afgelopen 3 jaar steeds magerder en onverzorgder geworden en we vermoeden dat hij verslaafd is aan iets. Zijn hoofd is knalrood, hij heeft gekke vlekken op zijn wangen en zijn tanden zijn bruinig aan het worden.
Tot onze verbazing datete hij laatst een vrouw. Dit was iemand die hem van vroeger kende en naief dacht hem te kunnen helpen. Binnen een maand had hij haar volledig vernederd en uitgekotst door te claimen dat hij tig andere dates had en ze achteraan moest sluiten en hem moest "verdienen". Ik kan me niet voorstellen dat iemand van meneer Aart naar Adonis gaat in een nacht, dus de consensus is dat hij liegt.
Laatst zat hij weer te zeiken op mensen die naar feestjes gingen en werd hij er op aangesproken. Toen claimde hij dat zijn vriendin hem wel leuk vond en de rest hem niet boeide. Alleen weten we dat zijn enige vriendin Jill is (rechterhand).
Is hij hallucinant? Red pilled? Of gewoon gek?
Hou ons alsjeblieft op de hoogte.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Andrew Tatequote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:17 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vermoed ook dat Sid zich behoorlijk in de manosphere begeeft.
En zijn broer. Die is eigenlijk nog een stukje erger heb ik mij laten vertellen.quote:
Deze eckte OG's zijn nu door de Roverheid te grazen genomenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En zijn broer. Die is eigenlijk nog een stukje erger heb ik mij laten vertellen.
Tate zegt toch dat je naar de sportschool moet gaan en rijk moet worden, zal dan eerder Peterson zijn die is ook labiel.quote:
Een wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou TS een blauwdruk over Sid kunnen krijgen op het gemeentehuis?
Ik ben 12 en wat is ditquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:16 schreef Ludachrist het volgende:
Heerlijk pubertopic, daar hebben we er te weinig van.
Ben jij hooggeleid of moeten we dat niet zo zien?quote:
Jij weet het beter zo te lezen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:31 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Tate zegt toch dat je naar de sportschool moet gaan en rijk moet worden, zal dan eerder Peterson zijn die is ook labiel.
Goffer je was me voor met hooggeleidquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben jij hooggeleid of moeten we dat niet zo zien?
We weten het nog niet toch? Maar het quacks like a duck i.i.g.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Goffer je was me voor met hooggeleid
Jill is zijn rechterhand. Geen bestaande persoon binnen deze intrige.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Sid is dus met Jill? Wat fijn, dat je zo bezorgd bent om zijn welzijn.
Oh, das jammer, maar dan nog is het fijn dat TS zo meeleeft. Wat meer info over Sid zou helpen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jill is zijn rechterhand. Geen bestaande persoon binnen deze intrige.
@Masberumquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Hij is mager, stinkt en is delulu. Heeft zijn studie gefaald en heeft een noodleidend bedrijfje.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Oh, das jammer, maar dan nog is het fijn dat TS zo meeleeft. Wat meer info over Sid zou helpen.
Kijk naar je vingers. De duim en wijsvinger maken een J, de rest schrijft ILLquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Sid is dus met Jill? Wat fijn, dat je zo bezorgd bent om zijn welzijn.
Ik? Ik ben niet Sid he. Als ik hoogbegaafd was wist ik tenminste wat er mis mee wasquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jij weet het beter zo te lezen.
Maar goed, jij bent dan ook hoogbegaafd dus dat is niet eerlijk.
Het is noodlijdend. Maar dat wist jij vast wel want je bent hooggeleid toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:43 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Hij is mager, stinkt en is delulu. Heeft zijn studie gefaald en heeft een noodleidend bedrijfje.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geil, waar kan ik deze seksfilm van 50 min zien?
Mijn vingers staan wat scheef. Ongelukje met een bankschroef en een Hilti. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:44 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Kijk naar je vingers. De duim en wijsvinger maken een J, de rest schrijft ILL
Trailer had ik al gezien, maar zie nergens de volledige film. Of moet je daarvoor betalen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Link in beschrijving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |