Jij weet het beter zo te lezen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:31 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Tate zegt toch dat je naar de sportschool moet gaan en rijk moet worden, zal dan eerder Peterson zijn die is ook labiel.
Goffer je was me voor met hooggeleidquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ben jij hooggeleid of moeten we dat niet zo zien?
We weten het nog niet toch? Maar het quacks like a duck i.i.g.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Goffer je was me voor met hooggeleid
Jill is zijn rechterhand. Geen bestaande persoon binnen deze intrige.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Sid is dus met Jill? Wat fijn, dat je zo bezorgd bent om zijn welzijn.
Oh, das jammer, maar dan nog is het fijn dat TS zo meeleeft. Wat meer info over Sid zou helpen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jill is zijn rechterhand. Geen bestaande persoon binnen deze intrige.
@Masberumquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Dit is een man die overal over liegt en zichzelf voordoet als hypermorele intellectueel. Hij zal het vast zeggen.
Hij is mager, stinkt en is delulu. Heeft zijn studie gefaald en heeft een noodleidend bedrijfje.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Oh, das jammer, maar dan nog is het fijn dat TS zo meeleeft. Wat meer info over Sid zou helpen.
Kijk naar je vingers. De duim en wijsvinger maken een J, de rest schrijft ILLquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Sid is dus met Jill? Wat fijn, dat je zo bezorgd bent om zijn welzijn.
Ik? Ik ben niet Sid he. Als ik hoogbegaafd was wist ik tenminste wat er mis mee wasquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jij weet het beter zo te lezen.
Maar goed, jij bent dan ook hoogbegaafd dus dat is niet eerlijk.
Het is noodlijdend. Maar dat wist jij vast wel want je bent hooggeleid toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:43 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Hij is mager, stinkt en is delulu. Heeft zijn studie gefaald en heeft een noodleidend bedrijfje.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geil, waar kan ik deze seksfilm van 50 min zien?
Mijn vingers staan wat scheef. Ongelukje met een bankschroef en een Hilti. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:44 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Kijk naar je vingers. De duim en wijsvinger maken een J, de rest schrijft ILL
Trailer had ik al gezien, maar zie nergens de volledige film. Of moet je daarvoor betalen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Link in beschrijving.
Een junkie van wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het is noodlijdend. Maar dat wist jij vast wel want je bent hooggeleid toch?
Hoe zit bovenstaande bij jou eigenlijk? Sid is ongetwijfeld een junkie, maar kom je hier alleen om hem af te zeiken?
Wat is flakka?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:56 schreef DjVero het volgende:
Ik denk dat hij verslaafd is aan flakka. Ik heb mij laten vertellen dat mensen daar raar van gaan doen. Echt heel raar.
Ben jij het Sid?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:00 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vraag het aan je kennis. Hij doet immers raar. Echt heel raar.
Hij is dus wel ondernemer. Wellicht dat de beheerder hem gewoon niet zo gunstig is gestemd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:43 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Hij is mager, stinkt en is delulu. Heeft zijn studie gefaald en heeft een noodleidend bedrijfje.
Mwoh, ondernemer die continu om geld bedelt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij is dus wel ondernemer. Wellicht dat de beheerder hem gewoon niet zo gunstig is gestemd.
Dit en verder lijkt me dit meer een topic voor KLB..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Boeiend, hij is toch maar een kennis?
Die hoef je niet te analyseren, ze spelen toch nauwelijks een rol in je leven.
Zelfs niet ondernemers zijn zo. Cuck locatiedirecteuren die grafieken niet eens begrijpen en een groep niet eens fatsoenlijk kunnen aanspreken (we kijken allemaal naar jou, Frederik) zijn ook continue aan het bedelen. "Kunnen we van deze goedkope koffie af?" "Kunnen jullie een goedkoper teamuitje doen?" "Kunnen we besparen op loonsverhogingen?".quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:36 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Mwoh, ondernemer die continu om geld bedelt.
Hij heeft geen personeel. Zie het zoals dat hij een matig product op de markt brengt, niet rondkomt, en dan zijn omgeving om donaties smeekt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs niet ondernemers zijn zo. Cuck locatiedirecteuren die grafieken niet eens begrijpen en een groep niet eens fatsoenlijk kunnen aanspreken (we kijken allemaal naar jou, Frederik) zijn ook continue aan het bedelen. "Kunnen we van deze goedkope koffie af?" "Kunnen jullie een goedkoper teamuitje doen?" "Kunnen we besparen op loonsverhogingen?".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |