Verdachtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij een naam die direct met Franse bosbranden in verband staat.
Waarom?quote:
* gebrokenglas luistert naar Tomorrowland.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:42 schreef Homijn het volgende:
Op Radio 49 begint zo weer een bazenuitzending. Om 18:45 uur al.
* Homijn gaat luisteren
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
F&S / The secret of sulphur springs....
Kun je klokkijken?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, het is tijd voor een kopje koffie.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kun je klokkijken? Lijkt meer op ontbijt
quote:
Zaterdag brood dag. Niet door mij gewenst, maar gedwongen door @Rob.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kun je klokkijken? Lijkt meer op ontbijt
Beehhhquote:
Beter dan je grote teen. Dat had meer pijn gedaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb dus m'n kleine teentje gestoten
Kusje deropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:28 schreef Rob het volgende:
Ik weet wel een manier om van de pijn aan je kleine teen af te komen..Gewoon een forse tik met een rubberen hamer op z'n duim geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon een forse tik met een rubberen hamer op z'n duim geven.
Ja dan vergeet je de pijn in je teen welquote:
Dat laatste ben ik volkomen met je eensquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:45 schreef Rob het volgende:
ik drink (vrijwel) geen alcohol en 0.0 wijn is niet te haggelen
Ik heb hier van die mock mojito's. Wel wat te zoet, maar verder erg lekker!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:45 schreef Rob het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:45 schreef Rob het volgende:
Stuk goedkoper ookquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:48 schreef ToT het volgende:
0,0 wijn heb ik nooit geprobeerd, maar drink dan gewoon dit:
[ afbeelding ]
ik hou niet zo van drankjes anders dan een goed biertje of whiskey met ijs.(al dan niet met cola).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier van die mock mojito's. Wel wat te zoet, maar verder erg lekker!
Ja ik ben hier weer ff aan het minderen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:48 schreef Rob het volgende:
[..]
ik hou niet zo van drankjes anders dan een goed biertje of whiskey met ijs.(al dan niet met cola).
zo leer je toch het best.. het boek onder je kussen..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:50 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT mocht nog ff een Suske & Wiske lezen voor het slapengaan.
Hij is met zijn hoofd op het boek in slaap gevallen!
Dik album met hardcover op het kussen, en daar lag hij met zijn hoofd weer op!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef Rob het volgende:
[..]
zo leer je toch het best.. het boek onder je kussen..
Wippen, hoppen, springen, huppelen...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:04 schreef Homijn het volgende:
Wipkonijntje?Wat zijn dat nu weer voor een teksten, Theo Thee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |