AI gegenereerd?quote:
Was veel werk. Ik ben er uren zoet mee geweest. En toen moest ik er ook nog een goede foto van maken.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Was veel werk. Ik ben er uren zoet mee geweest. En toen moest ik er ook nog een goede foto van maken.
Heb je een cursus gedaan? Het resultaat ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Was veel werk. Ik ben er uren zoet mee geweest. En toen moest ik er ook nog een goede foto van maken.
Bedankt, bedanktquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je een cursus gedaan? Het resultaat ziet er goed uit.
Dat verdiende ook wel een goed complimentquote:
Heb je dat echt zelf gemaakt, geen AI?quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat echt zelf gemaakt, geen AI?
Ik dacht altijd dat Grok jouw bedrijf wasquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHet Grok-watermerk staat er zelfs op.
Liep net langs dat grill restaurant in kwestiequote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:35 schreef Homijn het volgende:
Dat mocht ik willen, hemagrillworst. Waarschijnlijk was ik dan nu multimiljonair.
Nou ja zeg, mij een beetje voor de gek houdenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHet Grok-watermerk staat er zelfs op.
Sorryquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg, mij een beetje voor de gek houden![]()
Wel goed insmeren, anders verbrand jequote:
Nee, ook niets gezien. We zitten aan de middellandse zee vlakbij Spanje. ‘Argeles-sur-mer’. Wel veel brandweerlieden gezien bij de verschillende tussenstops naarmate we verder richting het zuiden gingen.quote:
Dat doet mijn vrouw bij me. Ik stribbel dan een beetje tegenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wel goed insmeren, anders verbrand je
Eigenlijk heb jij een naam die direct met Franse bosbranden in verband staat.quote:
Het is je vergeven skattiequote:
Hey Stoor geniet van je vakantie. Lang niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |