abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221427280
In het kader van "blijven wrijven in je eigen vlek".
Ze gaat nu het slachtoffer uithangen:

quote:
Sophie Straat mist "publieke solidariteit" na de ophef die is ontstaan naar aanleiding van haar show tijdens festival Best Kept Secret. De zangeres riep tijdens het optreden witte mannen op een stap naar achteren te doen bij een moshpit.

In een lang bericht op Instagram schrijft Sophie Straat dat ze een "golf aan seksistische, antisemitische haatberichten en (doods)bedreigingen" over zich heen kreeg nadat een filmpje van het optreden online kwam te staan op het Instagram-kanaal van muziekplatform 3voor12.

De artiest wil niet uitleggen waarom ze bepaalde mensen naar voren trekt in een moshpit. "Het zijn altijd de mensen die het zelf ervaren: vrouwen, mensen van kleur en queer mensen, die moeten uitleggen waarom witte mannen naar achter moeten."

"Wat ik mis is publieke solidariteit, zeker in de muzieksector", vervolgt de zangeres. Ze zet ook vraagtekens bij de rol van de media. "Waar zijn de (linkse) media? Waar blijven de statements vanuit de grote festivals? Het enige publieke narratief dat er te vinden is, is dat van rechtse media, zoals in de vorm van Johan Derksen die op nationale televisie roept: 'Ik laat me niet piepelen door dat kutwijf'."

Sophie Straat, die in het echt Sophie Schwartz heet, schrijft verder dat er onlangs een aanvraag van 3voor12 kwam om het over de moshpit te hebben. "De voorspelling dat ze mijn interview niet gingen gebruiken, kwam helaas uit", zegt de artiest daarover. Volgens haar was het interview een kans om het gebrek aan publieke solidariteit aan te kaarten.

De zangeres vindt ook dat 3voor12 meer had moeten doen dan alleen de comments onder het veelbesproken filmpje uit te zetten. "Er had een statement moeten komen, gericht aan het publiek, waarin duidelijk werd gemaakt: dit is niet normaal, dit is niet acceptabel, en dit is waarom. Zolang instanties zwijgen en er geen publiekelijke back-up is, wordt het probleem afgeschoven naar het individu."
Volledige bericht op haar IG:
https://www.instagram.com(...)gsh=Y21panQ2N2Vud3No

twitter

twitter

twitter

Update 15-7:

quote:

Sophie Straat sprak met 3voor12 over ophef na moshpituitspraak: 'I'm good'

Het VPRO-muziekplatform 3voor12 is woensdag in gesprek gegaan met Sophie Straat over de ophef die ontstond na haar optreden op Best Kept Secret, waarvan een fragment door 3voor12 werd gepubliceerd op Instagram. De zangeres baalde vervolgens van een gebrek aan steun.
De zangeres ontving online veel haatberichten na haar optreden van een maand geleden. Straat riep witte mannen tijdens haar show op het weekendfestival op om een stap naar achteren te doen tijdens een moshpit. Daarmee wilde ze ruimte maken voor vrouwen, queers en mensen van kleur. Beelden hiervan werden gedeeld via het Instagram-kanaal van 3voor12.

Straat ontving na het optreden een "golf aan seksistische, antisemitische haatberichten en (doods)bedreigingen", liet ze maandag op Instagram weten. De zangeres voelde zich onvoldoende gesteund door 3voor12, waarna het programma een nieuw gesprek initieerde. Dat werd woensdag gepubliceerd in de 3voor12-podcast De Machine.

"Jullie zijn een nieuwsoutlet, dus gebruik die nieuwsoutlet", zei de zangeres in de podcast. "Als Lowlands een bericht krijgt van: 'Jullie moeten Sophie Straat van de line-up halen', dan moeten zij publiekelijk zeggen, vind ik: 'Nee, wij houden Sophie Straat op de line-up, want wij staan achter haar boodschap, wij staan achter haar muziek.'"

Volgens de presentatoren van de podcast dacht 3voor12 dat de zangeres "oké" was met hoe het platform de zaak aanpakte. "We hebben ons nadrukkelijk uitgesproken over jouw recht om te zeggen wat je hebt gezegd." Op de vraag van de presentatoren of de lucht is geklaard, reageerde de zangeres met "I'm good".

Voor Straat lijkt daarmee de kou dus uit de lucht. De zangeres uitte eerder nog haar ongenoegen over het feit dat 3voor12 een eerder gesprek over de ophef niet had geplaatst. Maandag zouden de twee partijen ook al om de tafel hebben gezeten.

Bron: https://www.nu.nl/enterta(...)tspraak-im-good.html

Podcast De Machine: https://3voor12.vpro.nl/a(...)e-uit-de-muziekscene
pi_221427306
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat is exact mijn punt. Gewoon een klassieker.
Ja, behalve dan dat jouw punt nergens op slaat, want er is gewoon inhoudelijke kritiek op het ‘bewijs’ en die 98% van mijn post negeer je door er niet op in te gaan noch deze te quoten.

Laf.
pi_221427324
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hier zit je zelfoverschatting je weer in de weg.
Ik heb het over het denkvermogen van anderen, dus hoogstens zou ik hen overschatten.

Is Nederlands wat te moeilijk voor je?
pi_221427351
Ach Gossie... Zielige Sophietje krijgt geen steun vanuit andere linkse hoek.
En dat geeft haar natuurlijk geen stof tot nadenken of het wel zo'n slimme zet was, nee, in plaats daarvan gaat Sophietje huilie huilie doen.

Links egocentrisme ten top. :')
Zelfs als ze zichzelf hopeloos voor schut zetten heeft de rest van de wereld het gedaan!

[ Bericht 5% gewijzigd door Joopklepzeiker op 25-07-2026 13:20:05 ]
  zaterdag 25 juli 2026 @ 13:27:57 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_221427702
De toelichting van discrimatie.nl kan wellicht ook in de OP.

Samengevat, het ligt nu bij het OM dus over 3 maanden horen we er meer van.
pi_221427753
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als mijn Nederlands op B1-niveau zou zitten was ik denk ik ver weg gebleven bij dit soort opmerkingen, maar soit, dat heeft ook met een stukje intelligentie te maken vrees ik.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_221427778
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als mijn Nederlands op B1-niveau zou zitten was ik denk ik ver weg gebleven bij dit soort opmerkingen, maar soit, dat heeft ook met een stukje intelligentie te maken vrees ik.
Altijd grappig, mensen die inhoudelijk niets te melden hebben en dan over intelligentie beginnen…
pi_221427802
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Altijd grappig, mensen die inhoudelijk niets te melden hebben en dan over intelligentie beginnen…
Ja, eens.

quote:

In Southern Sun
pi_221427852
Gaat dit topic nog over Sophie Straat of?... :?
  zaterdag 25 juli 2026 @ 13:53:45 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221428026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 23:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welke niet-Westerse landen falen? En waar in dan? Ik denk zelf dat je in je eigen bubbel zit en je verroest bent in dat wereldbeeld. Europa is altijd een smeltkroes geweest. Zodra jij begint over de radicale islam haakt iedereen in Europa al af, dat krijgt nooit de overhand, alleen de angsthazen stoken dat op. Radicale gedachtes krijgen nooit (meer) een voet aan de grond in Europa.
Welke niet-Westerse landen falen niet kun je beter vragen, dan is de lijst namelijk een stukje korter.

En als Europa altijd een smeltkroes is geweest, waar was die smeltkroes een paar eeuw geleden dan? Er met name migratie geweest tussen Europese landen zelf, er is geen grootschalige migratie vanuit buiten Europa naar Europa geweest. Tenzij je wellicht de verovering van het Arabische Schiereiland noemt door moslims, maar die zijn gelukkig allemaal weer verdreven.

Ook de claim dat radicaal gedachtegoed geen voet maar aan de grond krijgen in Europa is niet waar. Kijk alleen welk zéér radicaal gedachtegoed momenteel grip op de instituten heeft. Intersectionele identiteitspolitiek met een sausje van oikofobie en anti-Westerse sentimenten, waarbij de overtuiging centraal staat dat het Westen en blanke mensen zondig zijn en alle niet-Westerse klaplopers die hierheen komen een 'culturele verrijking' zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 25 juli 2026 @ 14:01:24 #11
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221428105
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke niet-Westerse landen falen niet kun je beter vragen, dan is de lijst namelijk een stukje korter.

En als Europa altijd een smeltkroes is geweest, waar was die smeltkroes een paar eeuw geleden dan? Er met name migratie geweest tussen Europese landen zelf, er is geen grootschalige migratie vanuit buiten Europa naar Europa geweest. Tenzij je wellicht de verovering van het Arabische Schiereiland noemt door moslims, maar die zijn gelukkig allemaal weer verdreven.

Ook de claim dat radicaal gedachtegoed geen voet maar aan de grond krijgen in Europa is niet waar. Kijk alleen welk zéér radicaal gedachtegoed momenteel grip op de instituten heeft. Intersectionele identiteitspolitiek met een sausje van oikofobie en anti-Westerse sentimenten, waarbij de overtuiging centraal staat dat het Westen en blanke mensen zondig zijn en alle niet-Westerse klaplopers die hierheen komen een 'culturele verrijking' zijn.
Euh... DNA onderzoek laat toch zien dat wij Europeanen toch echt ooit vanuit Afrika naar Europa zijn gemigreerd
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221428114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja, eens.
[..]

Wederom een hele slechte comeback, aangezien ik genoeg inhoudelijk naar voren breng, alleen reageer je daar niet op.

Snap ik wel, want het haalt het door jou gewenste narratief onderuit…
pi_221428131
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:01 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Euh... DNA onderzoek laat toch zien dat wij Europeanen toch echt ooit vanuit Afrika naar Europa zijn gemigreerd
Ja, omdat onze soort nu eenmaal daar de oorsprong heeft…
pi_221428138
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wederom een hele slechte comeback, aangezien ik genoeg inhoudelijk naar voren breng, alleen reageer je daar niet op.

Snap ik wel, want het haalt het door jou gewenste narratief onderuit…
Kun je nog zo goed op de inhoud denken te zitten, je bent natuurlijk gewoon af door deze combinatie. Maar goed, dat begrijpen vereist... Juist.

quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In Southern Sun
  zaterdag 25 juli 2026 @ 14:06:51 #15
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221428142
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:01 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dan moet je wel erg ver terug natuurlijk. DNA laat ook zien dat Native Americans oorspronkelijk uit het gebied kwamen dat wij nu Azië noemen, zijn het dus geen Native Americans meer? Je begrijpt denk ik best ik bedoel. Het idee dat Europa altijd al de migratie kent die we nu zien is gewoon niet waar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221428158
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Kun je nog zo goed op de inhoud denken te zitten, je bent natuurlijk gewoon af door deze combinatie. Maar goed, dat begrijpen vereist... Juist.
[..]
[..]

Nou begin je toch jezelf in de voet te schieten. Mijn opmerking over Nederlands ging er gewoon over dat je heel overduidelijk een woord gebruikte wat niet van toepassing was.

En bij het tweede geef ik duidelijk aan dat als je je intelligentie wil tonen je dat gewoon moet doen aan de hand van je argumentatie.

Jij bent alleen nog maar bezig met deflecteren en (vooral) op de man spelen. Toon eens ballen en doe normaal met de discussie mee.

Of: fuck off.
pi_221428167
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou begin je toch jezelf in de voet te schieten. Mijn opmerking over Nederlands ging er gewoon over dat je heel overduidelijk een woord gebruikte wat niet van toepassing was.

En bij het tweede geef ik duidelijk aan dat als je je intelligentie wil tonen je dat gewoon moet doen aan de hand van je argumentatie.

Jij bent alleen nog maar bezig met deflecteren en (vooral) op de man spelen. Toon eens ballen en doe normaal met de discussie mee.

Of: fuck off.
Ik kan er ook niet aan doen dat je wat dommig bent, geeft ook verder niets.
In Southern Sun
pi_221428170
Maar goed, hup Sophie dus. Alsof de tijd heeft stilgestaan, een hoge toon aanslaan. De barricades opgaan en daar blijven staan. Jong geleerd oud gedaan, vallen en weer opstaan. Met een lach en een traan, wen er maar aan.

Smartlap is niet dood *O*.
In Southern Sun
pi_221428184
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik kan er ook niet aan doen dat je wat dommig bent, geeft ook verder niets.
En dan nog heb je 0,0 weerwoord op mijn inhoudelijke posts.

Dus wat zegt dat dan over jou?
pi_221428206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En dan nog heb je 0,0 weerwoord op mijn inhoudelijke posts.

Dus wat zegt dat dan over jou?
Dat ik niet zo dommig ben.

Hup Sophie.
In Southern Sun
pi_221428253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:03 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Inderdaad.

Weer zo'n type wat 'Blank' is als het ze uitkomt, en Blanken haat als dát ze uitkomt. Typisch voor dat volk.
Ze zijn Schrödingers "white minority". Ze zijn tegelijk blank maar ook weer niet.
pi_221428452
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hup Sophie.
Ach Da_Sandman. Dan ben je niet alleen voor Ajax, maar ook nog eens voor Sophie.
pi_221428644
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Tenzij je wellicht de verovering van het Arabische Schiereiland noemt door moslims, maar die zijn gelukkig allemaal weer verdreven.

Iberische Schiereiland, het Arabische Schiereiland is nog steeds, zeer zeer Islamitisch.

En laten we de Balkan niet vergeten en de Magreb die vroeger vrijwel geheel Christelijk was.

Mensen vergeten dat het colonialisme begonnen is om de diverse Moslim-machten het hoofd te kunnen bieden die toen de Mediterrane wereld onveilig maakten.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 15:29:45 #24
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221428771
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 15:11 schreef Horzula het volgende:

[..]
Iberische Schiereiland, het Arabische Schiereiland is nog steeds, zeer zeer Islamitisch.

En laten we de Balkan niet vergeten en de Magreb die vroeger vrijwel geheel Christelijk was.

Mensen vergeten dat het colonialisme begonnen is om de diverse Moslim-machten het hoofd te kunnen bieden die toen de Mediterrane wereld onveilig maakten.
Correct.

Ik bedoel inderdaad Spanje en Portugal, het Iberisch Schiereiland dus. Je hebt helemaal gelijk. Daar zijn de moslims toen verdreven. Moet je nagaan dat er toen een cultuur heerste zoals nu, dan zouden grote delen van de autochtone populaties (wat nu een deel van progressief links is) de kant van de moslims hebben gekozen.

Islamitisch kolonialisme wordt in het Westen in tegenstelling tot Westers kolonialisme genegeerd of gewoon goedgepraat en zelfs gedaan alsof de gebieden die zijn veroverd door moslims, altijd al Islamitisch waren.
pi_221428789
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hup Sophie.
O, je begrijpt niet wat dommig betekent. Dat kan ook natuurlijk.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 16:55:38 #26
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221429960
Als ze nou beloofd om niet meer op te treden dan trakteer ik haar op een middagje naar de kapper.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:24:18 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221430224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, hup Sophie dus. Alsof de tijd heeft stilgestaan, een hoge toon aanslaan. De barricades opgaan en daar blijven staan. Jong geleerd oud gedaan, vallen en weer opstaan. Met een lach en een traan, wen er maar aan.

Smartlap is niet dood *O*.
Gast ....... dit wordt Anne Fleur nr2. Steun voor haar zal de komende tijd verder afnemen want de mensen die haar nu nog supporten kiezen uiteindelijk eieren voor hun geld
pi_221430346
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 16:04 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar deze gaan we echt niet objectifyen.
Deze zijn veilig idd. Don't worry.
pi_221430348
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:47 schreef Ericr het volgende:

[..]
Niveautje hoor. Vrouwen als object? Goed bezig weer.
Ik probeer de discussie naar een concreet niveau te brengen, in plaats van het geleuter over de diversiteit en het discrimineren van blanken.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:44:27 #30
40566 Ericr
Livewrong
pi_221430360
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Gast ....... dit wordt Anne Fleur nr2. Steun voor haar zal de komende tijd verder afnemen want de mensen die haar nu nog supporten kiezen uiteindelijk eieren voor hun geld
Waarover zouden ze? Omdat Victor Vlam en beroepsidioot Derksen dit niet fijn vinden? Of anderen die worden betaald om bepaalde uitingen te doen?
pi_221430486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:02 schreef Ericr het volgende:

[..]
Ja joh ze staan allemaal vooraan om de blanke genocide mogelijk te maken. Het wereldbeeld hier wordt krommer en krommer. Dat niche groepje verzuurde XR achtigen is niet heel progressief links natuurlijk. Ggz volk is aan linker en rechter kant te vinden, zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Genocide niet maar ze staan wel vooraan om blanken te discrimineren onder noemer van het eufemistische diversiteitsbeleid.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 18:29:45 #32
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221430593
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:02 schreef Ericr het volgende:

[..]
Ja joh ze staan allemaal vooraan om de blanke genocide mogelijk te maken. Het wereldbeeld hier wordt krommer en krommer. Dat niche groepje verzuurde XR achtigen is niet heel progressief links natuurlijk. Ggz volk is aan linker en rechter kant te vinden, zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Uiteraard staat ericr weer vooraan met zijn boodschap er niet te veel aandacht aan te besteden, echter wanneer wat kinderen een hakenkruis op een moskee kladde staat die vooraan om het fokfront te veroordelen vanwege het goedpraten van haat. Hypocriet much?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 25 juli 2026 @ 18:40:37 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221430638
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:44 schreef Ericr het volgende:

[..]
Waarover zouden ze? Omdat Victor Vlam en beroepsidioot Derksen dit niet fijn vinden? Of anderen die worden betaald om bepaalde uitingen te doen?
Omdat ieder weldenkend mens ziet dat dit racisme is en het stelletje dat nu nog hun steun uitspreekt zijn artiesten volk dat als het even tegen hun werkt afhaakt Al deze figuren zal in de toekomst de maat genomen kunnen worden omdat ze racisme geen probleem vinden maar ik denk niet dat er veel mensen hun geloofwaardigheid op het spel willen zetten voor Sofietje
  zaterdag 25 juli 2026 @ 18:47:27 #34
40566 Ericr
Livewrong
pi_221430676
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:40 schreef the-eye het volgende:

[..]
Omdat ieder weldenkend mens ziet dat dit racisme is en het stelletje dat nu nog hun steun uitspreekt zijn artiesten volk dat als het even tegen hun werkt afhaakt Al deze figuren zal in de toekomst de maat genomen kunnen worden omdat ze racisme geen probleem vinden maar ik denk niet dat er veel mensen hun geloofwaardigheid op het spel willen zetten voor Sofietje
De weldenkend mens dooddoener. Daar winnen we de oorlog ook niet mee in discussies. Zwaktebod. Iederen met een andere mening is bij voorbaat een halve tamme?
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 18:48:57 #35
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221430690
Kunnen we de fictieve hakenkruizen even laten voor wat ze zijn?

Thx.
- vmi voor intimi -
  zaterdag 25 juli 2026 @ 18:52:01 #36
40566 Ericr
Livewrong
pi_221430705
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:48 schreef the-eye het volgende:

[..]
Oh dus het gaat niet om de positie van bepaalde groepen maar om een pain in the ass te zijn en daar is racisme dan ineens een tool voor?
Het is geen racisme. Maar prima als je het zo ziet. Mag altijd, iedereen vrij in ook in dit land.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 18:53:00 #37
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221430712
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:48 schreef the-eye het volgende:

[..]
Oh dus het gaat niet om de positie van bepaalde groepen maar om een pain in the ass te zijn en daar is racisme dan ineens een tool voor?
Inderdaad, met als doel het schuimbekken van anderen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 25 juli 2026 @ 19:33:16 #38
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221430938
twitter
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 19:37:54 #39
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221430980
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 19:33 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ] _O-
Ik zie alleen een witte helm en megafoon...
- vmi voor intimi -
  zaterdag 25 juli 2026 @ 19:41:03 #40
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221431004
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik zie alleen een witte helm...
Die poster is op zichzelf ook al hilarisch want mensen van kleur zie je op zo'n demonstratie überhaupt nauwelijks tot niet natuurlijk.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 19:42:08 #41
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221431013
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 19:41 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Die poster is op zichzelf ook al hilarisch want mensen van kleur zie je op zo'n demonstratie überhaupt nauwelijks tot niet natuurlijk.
WEG MET FOSSIEL.

Ja dat was een optie geweest als jullie 50 jaar geleden niet over Kernenergie waren begonnen te janken.

Ik kan het niet met deze lui hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 25-07-2026 19:50:29 (grammatica) ]
- vmi voor intimi -
  zaterdag 25 juli 2026 @ 19:44:44 #42
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221431028
Sophie Straat is een doodlopende weg ingeslagen.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 20:12:17 #43
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221431194
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 19:41 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Die weten niet eens wat fossiel betekent.
pi_221441542
Ho wacht, dit is blijkbaar nog niet klaar. Trouw wil van "experts" weten hoe de boodschap niet wat beter verpakt kan worden zodat de blanke mannen braafjes luisteren. De fout zit hem in de toon, want mensen op basis van hun huidskleur verzoeken iets te doen of te laten, daar is an sich natuurlijk helemaal niets fouts aan.

https://www.geenstijl.nl/(...)ekker-islamclub-nida
  zondag 26 juli 2026 @ 21:47:12 #45
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221441718
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ho wacht, dit is blijkbaar nog niet klaar. Trouw wil van "experts" weten hoe de boodschap niet wat beter verpakt kan worden zodat de blanke mannen braafjes luisteren. De fout zit hem in de toon, want mensen op basis van hun huidskleur verzoeken iets te doen of te laten, daar is an sich natuurlijk helemaal niets fouts aan.

[ afbeelding ]

https://www.geenstijl.nl/(...)ekker-islamclub-nida
Luisteren? Dat maak ik zelf wel uit.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221441797
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:47 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Luisteren? Dat maak ik zelf wel uit.
fophef
pi_221463467
quote:
Eindelijk. 'Witte mannen naar achteren' uitgelegd met boerderijdieren
https://www.geenstijl.nl/5191242/zwarte-schapen-naar-voren

Soms lees je een column waardoor alles meteen op z'n plek valt en dat geldt absoluut voor dit schrijfsel van de onvolprezen regiocolumnist Renske Kruitbosch. Die schijnt in De Stentor een nieuw licht op "alle witte mannen naar achteren" door het 1 op 1 te projecteren op de beesten in haar wei. Precies wat ontbrak aan deze doodvermoeiende discussie, een gezellige lading antropomorfisme.

Want wat nou als je witte mannen vervangt voor een heel groot paard? (genaamd "Hele Grote Paard", red.) Dan krijg je dus dit soort onnavolgbaar prachtige zinnen. "De dieren razen uit en komen met zijn allen in een kring. Hele Grote Paard staat op een afstandje. ‘Maar het is toch helemaal niet erg om soms even een stapje naar achteren te doen voor een ander?’ vraagt het tweede witte schaap. ‘Of is het soms omdat witte meneren niet gewend zijn om een stap opzij te doen?’"
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 30 juli 2026 @ 11:22:04 #48
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221463475
Haar liedje "de stad is van ons"is wel leuk
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 30 juli 2026 @ 11:27:56 #49
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221463505
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:52 schreef Ericr het volgende:

[..]
Het is geen racisme. Maar prima als je het zo ziet. Mag altijd, iedereen vrij in ook in dit land.
Tja.... we kunnen net doen of we gek zijn en dit geen racisme noemen maar kijk dan niet gek op als de bereidheid om het überhaupt over racisme te hebben zal afnemen/verdwijnen
pi_221463581
quote:
81s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Teringjantje zeg...
En dit is een columniste...

Het wordt met de dag gekker met die deugpraters...
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')