quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland is helemaal niet failliet. Dat zijn wij juist door de Fransozen.
Er wordt daar met zorg met belastinggeld omgegaan.
[ afbeelding ]
Goud inkomsten gaan 100% naar de Russische centrale bank en worden zodoende ingezet in de Russische economie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is de vraag van wie die goudmijnen zijn en of het dan bij Poetin terecht komt , zodat ie het verlopen kan, om dan uit te geven aan soldij voor de soldaten en pensioenen met alle corrupte tussenschakels
Sure, laten we het daar over gaan hebben, want phpmystyle wil niet horen dat z'n 'Sterke Man' z'n shithole land in de grond aan het jagen is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Franse economie heeft best wat uitdagingen, hoor.
Joh.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Franse economie heeft best wat uitdagingen, hoor.
phpmystyle is een trol. Rusland is een derdewereldland.quote:
Dit plaatje is uit 2021.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland is helemaal niet failliet. Dat zijn wij juist door de Fransozen.
Er wordt daar met zorg met belastinggeld omgegaan.
[ afbeelding ]
Ja. Dat is een probleem voor een land met flinke militaire ambities. Rusland interesseert mij stukken minder. Aangezien dat een derdewereldland is.quote:
* ExTec checked ff welke topic we in zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
phpmystyle is een trol. Rusland is een derdewereldland.
Ik focus graag op onze uitdagingen. Want wij dienen er te staan.
Of die 26% is weet ik niet, maar bedrijven lenen zo rond de 20%quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit plaatje is uit 2021.
Maar zal daarna niet veel veranderd zijn.
Vanwege internationale sancties heeft Rusland namelijk nauwelijks toegang tot de westerse kapitaalmarkten. Om de tekorten te financieren, leent de Russische overheid daarom noodgedwongen op grote schaal geld van haar eigen binnenlandse banken en burgers.
Ga de hypotheekrente maar eens bekijken in Rusland. Schrikbarend.
Voor de normale consument is die 36%.
Nou, baan je een weg naar het Frankrijktopic zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Dat is een probleem voor een land met flinke militaire ambities. Rusland interesseert mij stukken minder. Aangezien dat een derdewereldland is.
Het hebben over de Russische economie is dan ook offtopic. Laten we het weer gaan hebben over de oorlog.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
* ExTec checked ff welke topic we in zitten.
Nee, ik weet het zeker, "ons focussen op onze uitdagingen" is niet waar het hier over gaat.
En dat meneer weer eens oude statistieken op had gegraven, was een gok van mij.quote:
Rus economie correleert direct aan hun capaciteit om oorlog te kunnen voeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het hebben over de Russische economie is dan ook offtopic. Laten we het weer gaan hebben over de oorlog.
Er is een correlatie. Desalniettemin is het niet de essentie om het constant te hebben over de Russische economie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rus economie correleert direct aan hun capaciteit om oorlog te kunnen voeren.
Daar hebben we het ook niet exclusief over, nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:37 schreef theunderdog het volgende:
Desalniettemin is het niet de essentie om het constant te hebben over de Russische economie.
Wat recenter.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat meneer weer eens oude statistieken op had gegraven, was een gok van mij.
Maar we kennen meneer phpmystyle ondertussen he?
Kun je daar niet langsgaan en dit goede nieuws gaan geven aan mensen die maar 7 liter benzine kunnen tanken?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat recenter.
De staatsschuld daalt zelfs.
Bron
https://www.ceicdata.com/(...)debt--of-nominal-gdp
Nog niet. Maarquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook niet exclusief over, nee.
Tsss,quote:
Ik zie hier alleen een theunderdog die lekker meegaat in dat we het blijkbaar maar over de franse economie moeten gaan hebben, want blijkbaar "dienen wij er te staan" (waar???), en "hij focust zich graag op onze uitdagingen".quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog niet. Maar
phpmystyle is je effectief aan het ragebaiten
Haar tepels werden er niet bepaald hard van.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tsss,
Weet dat domme wicht niet dat de staatsschuld daalt, soms?
Het is echter schone schijn:quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat recenter.
De staatsschuld daalt zelfs.
Bron
https://www.ceicdata.com/(...)debt--of-nominal-gdp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |