Gebruikte toen iedereen en ze hadden ook allemaal hetzelfde spul met begeleiding? Dat lijkt me nieuwsquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Armstrong flink gestraft mag worden voor de manier waarop (hoewel degenen die het organiseerden anderen waren maar hij deed er flink in mee) mag dat op andere manieren. Geldboetes of weet ik wat. Maar verder was hij wat fietsen betreft gewoon de beste, want anderen gebruikten ook. Anders moet je andere dopingwinnaars uit het verleden ook schrappen. Dus prijzen zijn gewoon voor hem wat mij betreft.
Lekker de achteruit gekopt.quote:
Gewoon doorrijden zonder te checken hoe het met Rubio gaat voelt wel heel wrang. Door de achterruit gaan is in potentie dodelijk.quote:
Als UAE-hater moet ik bekennen dat die er wel niets aan kunnen doen.quote:
Klopt. Te haastig conclusies getrokken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder Johannesen lijkt me, in de tweet staat dat de crash is gebeurd net nadat hij en Johannesen door Pogi werden bijgehaald.
Mooie etappe gehad toch? Dat de kopgroep het vervolgens verneukt is wat anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk de etappe op tv en ik Fok! niet op mobiel, dus ja, ik kan hier pas m'n mening geven als ze klaar zijn. Is dat een probleem ofzo?
Got miljaar.quote:
Hallo.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kunnen jullie dat Twitter filmpje bekijken? Als ik erop klik moet ik eerst inloggen, ja daaaaaaag.....
Bah. Hopelijk zijn er beelden van en kunnen we de schuldigen aan de wereldwijde schandpaal nagelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevallen en de ambulance ingeladen schijnbaar. Dat kan bijna alleen maar door het mongolenpubliek gebeurd zijn.
Laat het nagelen aan die schandpaal maar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bah. Hopelijk zijn er beelden van en kunnen we de schuldigen aan de wereldwijde schandpaal nagelen.
Remco staat hier overigens ook al tussenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |