Kijk je ook daadwerkelijk of geef je enkel je mening na de uitslag?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
Deze rit eindigt weer serieus onleuk. Weinig plezier aan de tour dit jaar.
Ietwat bedenkelijke entourage genot.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze maffiabaas blijven ze een podium geven
UAE auto heeft hem omver gereden?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, wat is daar gebeurd joh?
Ik kijk de etappe op tv en ik Fok! niet op mobiel, dus ja, ik kan hier pas m'n mening geven als ze klaar zijn. Is dat een probleem ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kijk je ook daadwerkelijk of geef je enkel je mening na de uitslag?
THJ zei dat hij Rubio een auto van de UAE-ploeg zag raken tijdens de beklimming van Alpe d’Huez, en het leek alsof hij met zijn gezicht tegen de ruit sloeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gatverdamme.quote:
Blijkbaar in botsing gekomen met UAE-auto?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die rijdt toch ook een tijd die deze eeuw amper is geredenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Evenepoel zat nog flink achter het record nu
Dus met andere woorden: die doping van Pantani was ongelooflijk goed
Ik zeg: voor straf de hele ploeg van UAE uit koers halen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:05 schreef kilon het volgende:
[..]
THJ zei dat hij Rubio een auto van de UAE-ploeg zag raken tijdens de beklimming van Alpe d’Huez, en het leek alsof hij met zijn gezicht tegen de ruit sloeg.
Merckx is ook nog steeds een volksheld en dat was nog erger.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:03 schreef Cyan9 het volgende:
Deze totale dominantie maakt de sport echt zo ongelofelijk saai. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat mensen hier enthousiast van worden.
Zonder Johannesen lijkt me, in de tweet staat dat de crash is gebeurd net nadat hij en Johannesen door Pogi werden bijgehaald.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Wat een treurige toestand.
[..]
Blijkbaar in botsing gekomen met UAE-auto?
(Samen met Johannesen.)
Wtfquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:05 schreef kilon het volgende:
[..]
THJ zei dat hij Rubio een auto van de UAE-ploeg zag raken tijdens de beklimming van Alpe d’Huez, en het leek alsof hij met zijn gezicht tegen de ruit sloeg.
Gelukkig heb ik die periode niet meegemaakt, zo te horen had me dat ook weinig plezier gegeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:08 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Merckx is ook nog steeds een volksheld en dat was nog erger.
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk de etappe op tv en ik Fok! niet op mobiel, dus ja, ik kan hier pas m'n mening geven als ze klaar zijn. Is dat een probleem ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |