Als Pogacar niet had gewacht op zijn ploeggenoot was dat al dagen eerder gebeurd. Je hebt Pogacar en vingegaard (bij voorkeur zonder giro)quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij loopt ook 2,5 minuut uit op de concurrentie.
Is bijzonder dat Kuss dat record verbreekt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het record van Pantani met anderhalve minuut verbeteren is nogal bijzonder.
Door al die idioten rijden de favorieten tegenwoordig allemaal wel met een motor vlak voor hun neus.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pantani had dan ook geen dranghekken in bocht 7
Storer kwam vorig jaar na een Giro niet vooruit in de Tour, dus bij Tudor dachten ze: dat doen we dit jaar weer.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je Arensman hoort is het gewoon vrij dom om de Tour te rijden toch? Fijn dat je trots bent dat je zo je best doet, maar hij kan veel meer, bijvoorbeeld in een Vuelta.
Dat zou sowieso terecht zijn voor de zevenvoudig Tourwinnaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik neem aan dat Armstrong binnenkort alles terugkrijgt.
Dat is wat anders, maar dat voeding, materiaal, training enzo veel beter is dan 30 jaar geleden, lijkt me een feit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom is het ook al zo vaak gelukt natuurlijk.
Gevallen en de ambulance ingeladen schijnbaar. Dat kan bijna alleen maar door het mongolenpubliek gebeurd zijn.quote:
Ja, dat was de jaren ervoor en voor anderen ook al zo maar toch duurde het zo lang voordat er maar liefst anderhalve minuut af gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar dat voeding, materiaal, training enzo veel beter is dan 30 jaar geleden, lijkt me een feit.
Volgende vraag is dan of dat compenseert voor de brommer die Pantani had ingeslikt en renners die licht gaven in het donker
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:55 schreef Toby56 het volgende:
Nou, niet echt een onverwachte afloop.
Maar ik geniet iedere keer minder van Alpe-d'Huez.
En dat terwijl ik ooit, als kind, vreugdetranen vergoot om Joop en Hennie.
Ik vond het vandaag een totale wantoestand.
Of kappen met deze berg, of vanaf de laatste 15k aan beide zijden dranghekken. Van die hoge ijzeren hekken met onbuigzame spijlen, zoals vroeger, rond 1989, in voetbalstadions.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou sowieso terecht zijn voor de zevenvoudig Tourwinnaar.
Beter is het inhuren van een regiment Guardia Civil met blanco volmacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:55 schreef Toby56 het volgende:
Nou, niet echt een onverwachte afloop.
Maar ik geniet iedere keer minder van Alpe-d'Huez.
En dat terwijl ik ooit, als kind, vreugdetranen vergoot om Joop en Hennie.
Ik vond het vandaag een totale wantoestand.
Of kappen met deze berg, of vanaf de laatste 15k aan beide zijden dranghekken. Van die hoge ijzeren hekken met onbuigzame spijlen, zoals vroeger, rond 1989, in voetbalstadions.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevallen en de ambulance ingeladen schijnbaar. Dat kan bijna alleen maar door het mongolenpubliek gebeurd zijn.
Jakkes.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevallen en de ambulance ingeladen schijnbaar. Dat kan bijna alleen maar door het mongolenpubliek gebeurd zijn.
Evenepoel zat nog flink achter het record nuquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat was de jaren ervoor en voor anderen ook al zo maar toch duurde het zo lang voordat er maar liefst anderhalve minuut af gaat.
Er zijn wel degelijk hele grote ontwikkelingen gaande. Pogacar speelt nog steeds met de rest, maar ook de rest gaat met stappen vooruit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat was de jaren ervoor en voor anderen ook al zo maar toch duurde het zo lang voordat er maar liefst anderhalve minuut af gaat.
Ik bedoel dat Armstrong flink gestraft mag worden voor de manier waarop (hoewel degenen die het organiseerden anderen waren maar hij deed er flink in mee) mag dat op andere manieren. Geldboetes of weet ik wat. Maar verder was hij wat fietsen betreft gewoon de beste, want anderen gebruikten ook. Anders moet je andere dopingwinnaars uit het verleden ook schrappen. Dus prijzen zijn gewoon voor hem wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Als de huidige generatie weer zo'n bende oplichters blijkt te zijn als die van Armstrong (en dat was echt op enorm grote schaal), dan gaan misschien toch steeds meer mensen er klaar mee zijn.
Dan gaat iedere renner op feestjes te horen krijgen "geef die man (vrouw) de medicijnkast maar plus wat flessen Red Bull, dan ontfermen wij ons wel over de lekkere hapjes en het bier."
Gewoon carpetbombenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:59 schreef kibo het volgende:
[..]
Beter is het inhuren van een regiment Guardia Civil met blanco volmacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |