Als ie zondag in Parijs wint kijk ik nooit meer wielrennen. Totdat ze hem pakken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pogacar wil zondag liever winnen dan morgen denk ik en de rest kan niet meer. Ben benieuwd wie er koers gaat maken.
Tracker verloren?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:46 schreef wimderon het volgende:
Er moet daadwerkelijk wat gebeurd zijn met Rubio. Die zat de hele tijd bij Johannessen in de buurt, stond ineens stil op de tracker en is nu nog steeds niet binnen.
Toch nog iets dan, om van te genieten bij de Tour!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:46 schreef Szura het volgende:
Ach de anonieme tiende plek van Voisard
Is nu een anonieme tiende plek van Jegat
De supertroostprijs zal die eerste twee niet boeien lijkt mij. En die andere twee wellicht ook nietquote:
Joy Beune.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:46 schreef wimderon het volgende:
Er moet daadwerkelijk wat gebeurd zijn met Rubio. Die zat de hele tijd bij Johannessen in de buurt, stond ineens stil op de tracker en is nu nog steeds niet binnen.
Slovenen zijn erg racistisch.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb hem 1 keer een wegwerpgebaar zien maken (naar een Mexicaan (?) die hem nog wat nariep).
Dat Cavendick daar staat slaat ook als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meeste ritzeges Tour
35 Mark Cavendish
34 Eddy Merckx
28 Bernard Hinault
26 Tadej Pogačar
Dus in 2028 pakt hij het record als hij fit blijft. Precies goed getimed om daarna te stoppen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meeste ritzeges Tour
35 Mark Cavendish
34 Eddy Merckx
28 Bernard Hinault
26 Tadej Pogačar
Ging te hard voor mij op de telefoon. Mensen die weer doping roepen? Gek zeg dat dat beste wielrenner ooit zo hard inloopt op een kopgroep die stopt met rijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:48 schreef TAmaru het volgende:
wat een jaloezie hier zeg
nou blijven jullie maar lekker allemaal Visma-fans hoor
Die zitten tjokvol doping.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:48 schreef TAmaru het volgende:
wat een jaloezie hier zeg
nou blijven jullie maar lekker allemaal Visma-fans hoor
Nee Slovenen zie je hier niet veel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar in Nederland helemaal geen last van.
Hij loopt ook 2,5 minuut uit op de concurrentie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ging te hard voor mij op de telefoon. Mensen die weer doping roepen? Gek zeg dat dat beste wielrenner ooit zo hard inloopt op een kopgroep die stopt met rijden.
Het record van Pantani met anderhalve minuut verbeteren is nogal bijzonder.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ging te hard voor mij op de telefoon. Mensen die weer doping roepen? Gek zeg dat dat beste wielrenner ooit zo hard inloopt op een kopgroep die stopt met rijden.
Pantani had dan ook geen dranghekken in bocht 7quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het record van Pantani met anderhalve minuut verbeteren is nogal bijzonder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |