Gebruikte toen iedereen en ze hadden ook allemaal hetzelfde spul met begeleiding? Dat lijkt me nieuwsquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Armstrong flink gestraft mag worden voor de manier waarop (hoewel degenen die het organiseerden anderen waren maar hij deed er flink in mee) mag dat op andere manieren. Geldboetes of weet ik wat. Maar verder was hij wat fietsen betreft gewoon de beste, want anderen gebruikten ook. Anders moet je andere dopingwinnaars uit het verleden ook schrappen. Dus prijzen zijn gewoon voor hem wat mij betreft.
Lekker de achteruit gekopt.quote:
Gewoon doorrijden zonder te checken hoe het met Rubio gaat voelt wel heel wrang. Door de achterruit gaan is in potentie dodelijk.quote:
Als UAE-hater moet ik bekennen dat die er wel niets aan kunnen doen.quote:
Klopt. Te haastig conclusies getrokken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder Johannesen lijkt me, in de tweet staat dat de crash is gebeurd net nadat hij en Johannesen door Pogi werden bijgehaald.
Mooie etappe gehad toch? Dat de kopgroep het vervolgens verneukt is wat anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk de etappe op tv en ik Fok! niet op mobiel, dus ja, ik kan hier pas m'n mening geven als ze klaar zijn. Is dat een probleem ofzo?
Got miljaar.quote:
Hallo.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kunnen jullie dat Twitter filmpje bekijken? Als ik erop klik moet ik eerst inloggen, ja daaaaaaag.....
Bah. Hopelijk zijn er beelden van en kunnen we de schuldigen aan de wereldwijde schandpaal nagelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevallen en de ambulance ingeladen schijnbaar. Dat kan bijna alleen maar door het mongolenpubliek gebeurd zijn.
Laat het nagelen aan die schandpaal maar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bah. Hopelijk zijn er beelden van en kunnen we de schuldigen aan de wereldwijde schandpaal nagelen.
Remco staat hier overigens ook al tussenquote:
Dat er mooie dingen in een etappe zitten betekent voor mij persoonlijk niet automatisch dat ik me ook echt vermaakt heb. Je kan inbrengen dat de kopgroep het zelf verkloot heeft, maar dat neemt niet weg dat we naar totale dominantie van één rijder zitten te kijken. En dat vind ik toch wel een heel stevige en onleuke stempel drukken op deze tour.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mooie etappe gehad toch? Dat de kopgroep het vervolgens verneukt is wat anders.
Die anderen waren geklokt in de afdaling.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Van welk begin en eindpunt gaan ze dan steeds uit? Is dat altijd hetzelfde?
Ik denk dat als het forum toen had bestaan de tent was afgebroken en vele tv's gesneuveld zouden zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die periode niet meegemaakt, zo te horen had me dat ook weinig plezier gegeven.
En kussquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Remco staat hier overigens ook al tussen
En Del Toro etc
Die zullen rond de 2e tijd van Armstrong uitkomen jaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Remco staat hier overigens ook al tussen
En Del Toro etc
Daarom dus, de tijden kun je moeilijk gaan vergelijken. 30 jaar geleden lag er ook ander asfalt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die anderen waren geklokt in de afdaling.
Kun je nagaan.
Tja, je moet wel afstand houden.quote:
En de etappes waren geen 128 kilometer.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarom dus, de tijden kun je moeilijk gaan vergelijken. 30 jaar geleden lag er ook ander asfalt.
Yeah.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:20 schreef Ericr het volgende:
Krijg het gewoon, ik start een petitie om Lance zijn overwinningen terug te geven.
Allemaal betrapt of bekend op Indurain na maar goed, het was een publiek geheim dat 'ie onder de EPO zat.quote:
Die was ca 4 minuten langzamer dan Pogacar, nog trager dan Carapaz en Martinezquote:
6x Jonas had ik ook serieus onleuk gevonden. Een spannende strijd tot aan het eind met meerdere renners (als in meer dan 2) zou voor mij ideaal zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:21 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik denk dat als het forum toen had bestaan de tent was afgebroken en vele tv's gesneuveld zouden zijn
Maar eigenlijk denk ik dat velen hier ook een verdraaid beeld hebben van een koers zonder Pogacar. Waarschijnlijk zaten we dan naar nummer 6 of 7 van Jonas te kijken en wint Mathieu Vlaanderen 2 x extra ofzo.
Nu hebben we een paar keer een gelijkwaardige Jonas en Tadej gehad. Maar gelijkwaardige rennes en duels in grote rondes zijn meer uitzondering dan regel de laatste decennia.
Zoiets als in 1968.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
6x Jonas had is ook serieus onleuk gevonden. Een spannende strijd tot aan het eind met meerdere renners (als in meer dan 2) zou voor mij ideaal zijn.
Met een beetje geluk maak ik dat nog mee in m'n leven.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoiets als in 1968.
Nou, nog even geduld.
Maar de NOS blijft dit een fantastische ambiance vinden. Dit ter info.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh inmiddels teruggelezen. Ziet er slecht uit
De horror.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:21 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zaten we dan naar nummer 6 of 7 van Jonas te kijken
Kan mij best voorstellen dat je als bestuurder van de auto schrikt van een "fan" voor je auto en automatisch hard remt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:16 schreef hhh38 het volgende:
Doorrijden na die crash moet wel met meer renners en motoren die achterop komen en die je niet wil hinderen. Maar zo hard op de rem gaan kan eigenlijk niet, dan maar een toeschouwer raken die in de weg staat.
Indurain vond ik echt de meest saaie tijd die er geweest is.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
De horror.
Je hebt gelijk. Er heeft altijd wel iemand, vaak ook met hele ploeg, bovenuit gestoken. Tijdperk Indurain was het vaak ook niet razend spannend en Indurain reed vooral defensief om het dan in de tijdritten te beslissen. Armstrong, Sky met Froome en G.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |