Kijk... that's the spirit!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk maak ik dat nog mee in m'n leven.
Ook als bestuurder van een auto of motor lijkt me dit verschrikkelijk. Je weet eigenlijk dat als er iets onverwachts gebeurt je geen kant op kunt en het bijna onvermijdelijk is dat het een keer mis gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan mij best voorstellen dat je als bestuurder van de auto schrikt van een "fan" voor je auto en automatisch hard remt.
Bernal was wel spannender, al wist je wel dat Alaphilippe dat niet ging houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
De horror.
Je hebt gelijk. Er heeft altijd wel iemand, vaak ook met hele ploeg, bovenuit gestoken. Tijdperk Indurain was het vaak ook niet razend spannend en Indurain reed vooral defensief om het dan in de tijdritten te beslissen. Armstrong, Sky met Froome en G.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar de NOS blijft dit een fantastische ambiance vinden. Dit ter info.
Sowieso is het best bijzonder dat het niet vaker misgaat in het peloton, ook als je ziet hoe auto’s door het peloton vliegen in een “‘normale” rit. En dat geldt dat ten opzichte van de renners, maar ook tussen auto’s onderlingquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ook als bestuurder van een auto of motor lijkt me dit verschrikkelijk. Je weet eigenlijk dat als er iets onverwachts gebeurt je geen kant op kunt en het bijna onvermijdelijk is dat het een keer mis gaat.
Zijn dit:quote:
Dit ging echt verrassend lang door.quote:
Ik heb het helaas via Radio Tour in de auto moeten volgen. Volgens Joris vd Berg was het zeker niet de beste Pogacar omdat hij niet direct Carapaz en Martinez kon lossen, herhaalde hij twee keer. En dan deze tijdenquote:
Krijg de tyfus Danny. Ga jij maar weer met je vadsige lijf tegen vrouwen vertellen dat je wel seks met ze wil hebben.quote:
Matig einde wel, had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit ging echt verrassend lang door.
HOU ME TEGEN HOU ME TEGEN
Ik vind sowieso dat iedereen die harder fietst dan Eddy Merckx de bak in moet.quote:
Toch had ik bij de klim van Pogi ook niet meteen het idee dat het zo hard gingquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het helaas via Radio Tour in de auto moeten volgen. Volgens Joris vd Berg was het zeker niet de beste Pogacar omdat hij niet direct Carapaz en Martinez kon lossen, herhaalde hij twee keer. En dan deze tijden. Echt een parodie op een verslaggever.
RubioAlpe d'Huez moeten ze gewoon afschaffen.
Nu al?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:40 schreef Tjacka het volgende:
Dopogacar heeft zich vandaag ongeloofwaardig gemaakt
Die lui van UAE vervalsen zelfs de klok.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch had ik bij de klim van Pogi ook niet meteen het idee dat het zo hard ging
CaraPATS is toch geen amateurquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die lui van UAE vervalsen zelfs de klok.
Door op play te drukken?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kunnen jullie dat Twitter filmpje bekijken? Als ik erop klik moet ik eerst inloggen, ja daaaaaaag.....
Achteraf blijkt dat ze vooraan ook best hard gingen.. en als Martinez niet in de geest van Rubio rijdt, hadden ze nog serieus kans op de ritzege ookquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die lui van UAE vervalsen zelfs de klok.
Wanneer kwam dat besef bij jezelf?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:40 schreef Tjacka het volgende:
Dopogacar heeft zich vandaag ongeloofwaardig gemaakt
Oh oke, maar vandaag was los van de tijd de uitslag best logisch. Een kopgroep die al bij het begin van de klim stopte met rijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerste Ronde van Vlaanderen die Pogi won
En ook hier zaten ze duidelijk in dezelfde ploeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook hier is de man in het geel sterker dan de man in het wit.
Carapaz en Kuss reden nog best hard door anders, verliezen ook maar een minuutje op de andere klassementsrenners, denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh oke, maar vandaag was los van de tijd de uitslag best logisch. Een kopgroep die al bij het begin van de klim stopte met rijden.
Ik vraag mij nog altijd af wat er door Martinez zijn hoofd ging behalve weinig.
Dat zegt genoeg over Pogacar zijn concurrentie dat. Op een gegeven moment reden ze en keken ze naar elkaarquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Carapaz en Kuss reden nog best hard door anders, verliezen ook maar een minuutje op de andere klassementsrenners, denk ik
Hij heeft op sommige momenten moeten inhouden. Hij haalde bij vlagen renners in alsof ze stilstonden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch had ik bij de klim van Pogi ook niet meteen het idee dat het zo hard ging
Iedereen die bij dat halve lijk rijdt kan je nooit geloven. De grootste debiel ongeveer in wielerhistorie maar in de wielerwereld doen we vooral selectief aan uitsluiten.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerste Ronde van Vlaanderen die Pogi won
Sta je dan als half bejaarde en een volwassen vent te vechten om een schraal petje in de stijl van bolletjestruiquote:
Z'n teamgenoten zijn net zo verdacht inderdaad. De progressie die ze daar soms doormaken slaat nergens op.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iedereen die bij dat halve lijk rijdt kan je nooit geloven. De grootste debiel ongeveer in wielerhistorie maar in de wielerwereld doen we vooral selectief aan uitsluiten.
Act? Spreekt hij in werkelijkheid wel normaal Engels.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Donder toch op met deze walgelijke tyfusact.
Evenepoel rijdt wel de 7e tijd ooit hierquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over Pogacar zijn concurrentie dat. Op een gegeven moment reden ze en keken ze naar elkaar
Slim dat Trek in de eerste groep zo hard reed dat ze nu p5/p6 kwijt zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Evenepoel rijdt wel de 7e tijd ooit hier
En er waren inderdaad momenten dat ze niet door reden, maar denk dat ze verder wel hard door hebben reden. En wel eens over Martinez, die had niet alleen kunnen zorgen dat ze echt voor de ritzege zouden strijden: maar had ook nog steviger op P5 kunnen komen
‘Het werd ook wel een keertje tijd’quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Gee die het tempo bepaalde in de kopgroep en vervolgens moest terugzakken om de klassementrijders terug te rijden naar de koplopersquote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Slim dat Trek in de eerste groep zo hard reed dat ze nu p5/p6 kwijt zijn
Er zijn ook beklimmingen geweest waar Pogacar, Vingegaard, Evenepoel en soms nog meer renners allemaal onder het oude record gingen wat al heel lang stond. Nu was het verschil wel groot.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Evenepoel rijdt wel de 7e tijd ooit hier
En er waren inderdaad momenten dat ze niet door reden, maar denk dat ze verder wel hard door hebben reden. En wel eens over Martinez, die had niet alleen kunnen zorgen dat ze echt voor de ritzege zouden strijden: maar had ook nog steviger op P5 kunnen komen
Super irritant dat je dit niet kunt zien zonder Instagram te hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ik kan via mobiel op play drukken en dan rechtsboven op doorgaan op internet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Super irritant dat je dit niet kunt zien zonder Instagram te hebben.
Je kan dit gewoon zonder account kijken in je browser hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Super irritant dat je dit niet kunt zien zonder Instagram te hebben.
Even een dagjesvolk-vraag: Wat boeit het of je vierde of tiende wordt eigenlijk? Geen podium, toch top-10. Zit daarbinnen nog verschil?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Slim dat Trek in de eerste groep zo hard reed dat ze nu p5/p6 kwijt zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |