Ja, een 'eenvoudig lopertje', maar gezien de plek in èn de rit èn de ronde gaan er heel wat op kapot.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op de nietige Ornon alles al uit elkaar gereden, blijkbaar toch een zware Tour geweest.
Etappe 6 eindigde hij op 3:02quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Martinez is echt geen lullig rennertje
Ik weet niet of hij smerig goed is, maar hij is goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pogacar smerig goed of 4d chess om de concurrentie zand in de ogen te strooien
Op Solaison op 2 min en Carapaz op 3quote:
Het heet geen Gr Maillot a pois meer. VPP zit alleen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:47 schreef Makamba_ het volgende:
Gelukkig blijft de timer de bollentrui weergeven.
Nog 30 seconden voor de eerste bus!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heet geen Gr Maillot a pois meer. VPP zit alleen?
Ongetwijfeld dichterbij, maar Pogacar wist toen zelf ook dat ie nog 40 kilometer moest natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar op hoeveel zat hij toen op de top Tourmalet? Dat is wel relevanter voor vandaag, denk ik
Zwart broekje aan en niemand die de flekken ziet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is weekend, dus we nuttigen een Leffe bruin bij de koers.
Getsie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker niet het beste bier nee. Maar deze moest nog even op.quote:
Zou eerder Carapaz dan Tello zeggen. Als die laatste al voor eigen kans magquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lenny, Kuss en Tello gaan hier wel voor het pulleton blijven
Arensman in vorm wel. Nu niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Arensman wordt even getipt voor de ritzege
Productiebier. Ik drink het ook meer als pils dan iets anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
'Bij ons" wordt er nogal schamper gedaan over Leffe.
Kennerspubliek.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind het ook best meevallen, maar in Vlaanderen word je bijna scheef bekeken als je een Leffe drinkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Productiebier. Ik drink het ook meer als pils dan iets anders.
Beter of minder dan Affligem?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik gun het Lenny welquote:
Waarom zou die laatste iets voor Seixas moeten doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou eerder Carapaz dan Tello zeggen. Als die laatste al voor eigen kans mag
Dat is hetzelfde niveau.quote:
Leffe bruin is om in te stoven.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Affligem is echt een bier dat je eerder in het buitenland vindt, dat vind je bij ons eigenlijk niet zo snel. Dacht dat de alcoholvrije versie niet zo slecht was.quote:
Nu pas de klim op welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |