Dat Voisard zo hoog stond is al heel bijzonder toch. Die reed de afgelopen jaren zelden noemenswaardige uitslagen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Van Wilder deed het ook al enkele ritten geleden. Dacht wel dat Voisard wat beter was.
Zo hard op je bek gaan is ook niet goed voor je.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Armirail wel op de brommer, lijkt z'n topvorm gevonden te hebben
Het Plan had misschien wel gewerktquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zo hard op je bek gaan is ook niet goed voor je.
Wel pijnlijk om te zien, Jorgenson en armirail die de vorm weer vinden met een UAE wat uit elkaar valt maar zonder Vingegaard.
Niet zoveel, tenzij Pogi zelf ook ziek wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:37 schreef Arizona het volgende:
Geeft je toch te denken wat Visma met Vingegaard had kunnen bereiken qua klassement.
Ik vrees voor een hindernisbaanquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop echt dat alles goed gaat op de mongolenalp straks
Pogi zal nu inderdaad behoudender rijden, omdat hij niet meer hoeft. Inderdaad, net die rit had de eventuele kansen op een toch nog spannende laatste week duidelijk moeten maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet zoveel, tenzij Pogi zelf ook ziek wordt.
Vooral zonde dat we de verhoudingen niet zagen in de rit waar hij viel
Ik denk het niet Henk. Froome rennen.gif taferelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop echt dat alles goed gaat op de mongolenalp straks
Dat geloof ik niet maar had je wel nog 2 leuke etappes gehad. Al is dit ook leuk om te zien hoor.quote:
kun je wel op wachten ja. Iedereen zo blauw als een tientje daar natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk het niet Henk. Froome rennen.gif taferelen.
Martinez is echt geen lullig rennertjequote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:42 schreef hhh38 het volgende:
Pogi in goede doen maakt makkelijk nog 3-4 minuten goed.
Dan moeten ze in de afdaling en de vallei nog wel een beetje doorrijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:42 schreef hhh38 het volgende:
Niet op deze vluchters. Dit zijn paar potentiële podium rijders die zich zelfs niet hebben moeten afbeulen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:42 schreef hhh38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |