Productiebier. Ik drink het ook meer als pils dan iets anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
'Bij ons" wordt er nogal schamper gedaan over Leffe.
Kennerspubliek.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind het ook best meevallen, maar in Vlaanderen word je bijna scheef bekeken als je een Leffe drinkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Productiebier. Ik drink het ook meer als pils dan iets anders.
Beter of minder dan Affligem?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik gun het Lenny welquote:
Waarom zou die laatste iets voor Seixas moeten doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou eerder Carapaz dan Tello zeggen. Als die laatste al voor eigen kans mag
Dat is hetzelfde niveau.quote:
Leffe bruin is om in te stoven.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is weekend, dus we nuttigen een Leffe bruin bij de koers.
Affligem is echt een bier dat je eerder in het buitenland vindt, dat vind je bij ons eigenlijk niet zo snel. Dacht dat de alcoholvrije versie niet zo slecht was.quote:
Nu pas de klim op welquote:
Eerst als een malle naar voren en toen stond die stilquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mag muntjes in de meter gaan duwen
Die ademt niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Kuss weer zo'n dag hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |