Het stuk naar de 3e categorieklim (licht valsplat omhoog) maakt het wel wat makkelijker als je in grote groep zit. Daar kan een kopgroep(je) veel tijd verliezenquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen en overmorgen heb ik nou echt heel dik UAE staan. Pogacar gaat nog ritten willen winnen.
Vandaag is dan vervelender om te controleren lijkt me. Maar goed, Thymen zal het wel beter weten
Hij hoeft natuurlijk niet meer. Kan ook drie dagen in het wiel gaan hangen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen en overmorgen heb ik nou echt heel dik UAE staan. Pogacar gaat nog ritten willen winnen.
Vandaag is dan vervelender om te controleren lijkt me. Maar goed, Thymen zal het wel beter weten
Wim Tellens ook alquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is blijkbaar ook ziek, gaat hard bij UAE
Als slaafje terugzakken om zieke Yates 1 op 1 bij te staan en zelf ziek wordenquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Wim Tellens ook al
Maar dat kan nog zijn als temperatuur plots lager is natuurlijk
In Frankrijk?quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:18 schreef Marcoss het volgende:
Flinke inbraak geweest bij de NOS dan wel
Of er in de laatste bergrit in het geel nog finaal doorzaktquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
Wie had dat zien aankomen dat Evenepoel dit jaar de tour wint
Ja, volgens Dumoulin was het een flinke puinhoop, doen ook geen interviews vandaag (ze gebruikten de interviews van Sporza)quote:
Waarom is dat jammer?quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Multilul viel bij verkenning van tijdrit. Wellens lichtjes ziek, Yates ziek.
Alleen jammer dat je kopman een mutant is.
Eesrt drie keer aan een chute ontsnappen, en nu aan de pest. Ik zou maar weer eens gaan controleren vannachtquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Multilul viel bij verkenning van tijdrit. Wellens lichtjes ziek, Yates ziek.
Alleen jammer dat je kopman een mutant is.
Omdat je misschien dan nog wat spanning in de Tour krijgt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer?
Hij staat per slot van rekening eerste.
Altijd tegen ons.quote:
Misschien ja.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je misschien dan nog wat spanning in de Tour krijgt.
Nou dan kun je die klimmetjes wel schrappen ook. Gewoon na de CE nog 1 of 2 rondjes voor de show en verder de groeten ermee.quote:
Visma had wel wat geprobeerd nu met Vingegaardquote:
Misschien 3? Want zoveel rondjes doen ze namelijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kun je die klimmetjes wel schrappen ook. Gewoon na de CE nog 1 of 2 rondjes voor de show en verder de groeten ermee.
ja maar dan gewoon net als dat ze er vroegah 7 deden. Alleen maar over de CE op en neer. Niet meer door die hippiewijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien 3? Want zoveel rondjes doen ze namelijk
Vorig jaar was toch oneindig veel mooier dan zo'n saaie sprintrit?quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan gewoon net als dat ze er vroegah 7 deden. Alleen maar over de CE op en neer. Niet meer door die hippiewijk.
Vandaag zwarte kabeltjes naar de motor.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:46 schreef TAmaru het volgende:
Wel opvallend die zwarte broek bij Pog. Hopelijk niet omdat hij bang is in zijn broek te schijten.
Van mij mogen ze het wel om het jaar doen. Zo'n koninklijke sprint vind ik juist wel mooi. Zeker als er een Tour is waar de reguliere sprintritten wat schaarser zouden zijnquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch oneindig veel mooier dan zo'n saaie sprintrit?
Kan, staat me niks van bij. (ja ja hate mequote:Op donderdag 23 juli 2026 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch oneindig veel mooier dan zo'n saaie sprintrit?
Op zich eens maar die carnavalsoptocht voor de koninklijke sprint met 20km p/u is echt geen doen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het wel om het jaar doen. Zo'n koninklijke sprint vind ik juist wel mooi. Zeker als er een Tour is waar de reguliere sprintritten wat schaarser zouden zijn
De laatste echte sprintkans op 1,5 week van het eind is wel weer het andere uiterste jaquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het wel om het jaar doen. Zo'n koninklijke sprint vind ik juist wel mooi. Zeker als er een Tour is waar de reguliere sprintritten wat schaarser zouden zijn
Maar die deden ze vorig jaar ook voordat ze het circuit op gingenquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Op zich eens maar die carnavalsoptocht voor de koninklijke sprint met 20km p/u is echt geen doen.
Dan zoeken ze het maar uit, gelukkig geen actieve herinneringen aan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar die deden ze vorig jaar ook voordat ze het circuit op gingen
Als hij weet dat hij er zelf niet achteraan kan fietsen scheelt dat natuurlijk een forse slok op een borrel.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:29 schreef Marcoss het volgende:
Wim Tellens verwacht dat de ontsnapping het haalt dus
Ook wel omdat toen al duidelijk was dat er geen verschillen berekend zouden worden toch? Bij een echte koers was het anders geweest, gok ik, dan zitten Vingegaard en Lipowitz niet zo relaxedquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar die deden ze vorig jaar ook voordat ze het circuit op gingen
Je hebt niet zelf een fake-tweet gemaakt om zand in de ogen te strooien?quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zei hij zelf gisteren blijkbaar ja
Nooit renners vertrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |