Gelukkig hebben we onze zuiderburen nog.quote:
Morgen en overmorgen ligt hem qua parcours waarschijnlijk beter, maar vandaag wel grootste kans dat de vlucht ook echt vooruit blijftquote:
Gezien Thymens Tour tot nu toe, vertrouw ik erop dat hij ook nu weer de foute keuze maakt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ligt hem qua parcours waarschijnlijk beter, maar vandaag wel grootste kans dat de vlucht ook echt vooruit blijft
Doet denken aan Jorgensonquote:Op donderdag 23 juli 2026 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Evenepoel:: "misschien probeert Decathlon wat omdat er ziekte is bij UAE, maar het is niet aan mij om me daarover uit te spreken"
Heb het idee dat renners zelf dat in veel gevallen juist niet beter wetenquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen en overmorgen heb ik nou echt heel dik UAE staan. Pogacar gaat nog ritten willen winnen.
Vandaag is dan vervelender om te controleren lijkt me. Maar goed, Thymen zal het wel beter weten
Het stuk naar de 3e categorieklim (licht valsplat omhoog) maakt het wel wat makkelijker als je in grote groep zit. Daar kan een kopgroep(je) veel tijd verliezenquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen en overmorgen heb ik nou echt heel dik UAE staan. Pogacar gaat nog ritten willen winnen.
Vandaag is dan vervelender om te controleren lijkt me. Maar goed, Thymen zal het wel beter weten
Hij hoeft natuurlijk niet meer. Kan ook drie dagen in het wiel gaan hangen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wim Tellens ook alquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is blijkbaar ook ziek, gaat hard bij UAE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |