abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221412282
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Hoe is het met die van jou? In aantocht nog?
Ja, zit behoorlijk ongeduldig te wachten. Hopelijk deze week. Niet omdat ik er zoveel zin in heb overigens, maar we moeten toch weer door die babyfase heen en met zwanger zijn ben ik ook wel klaar.
pi_221412317
Ik bedoel natuurlijk te zeggen. Het is zo’n magische tijd, we genieten nu al van elk moment. Voordat de moederpolitie over m’n negatieve attitude valt.
pi_221412328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 12:47 schreef Myraela het volgende:
Ik bedoel natuurlijk te zeggen. Het is zo’n magische tijd, we genieten nu al van elk moment.
O+ Wat heerrrrrlijk, zo'n roze wolk O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221412380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 12:30 schreef Myraela het volgende:

[..]
Heb je wel veel aan een hulp als je nog zoveel zelf moet doen daarna?
Dit was de tweede en laatste keer :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_221412424
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 12:42 schreef Myraela het volgende:

Ja, zit behoorlijk ongeduldig te wachten. Hopelijk deze week. Niet omdat ik er zoveel zin in heb overigens, maar we moeten toch weer door die babyfase heen en met zwanger zijn ben ik ook wel klaar.
Alvast een hele voorspoedige bevalling gewenst :* Leuk je hier ook weer eens te zien.

quote:
Ik bedoel natuurlijk te zeggen. Het is zo’n magische tijd, we genieten nu al van elk moment. Voordat de moederpolitie over m’n negatieve attitude valt.
:D Hier geen moederpolitie
pi_221412435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Dit was de tweede en laatste keer :P
Hopeloos toch he, wij hebben het ook lang geleden opgegeven.
Of de badkamer is blinkend en geen tijd voor stofzuig door hele huis, of badkamer is half gedaan stofzuig boven niet onder bed (stoffig huis, echt dus dat wil ik graag) vraag je of ze het grote balkon willen poetsen want groen, enthousiast Ja hoor! Beetje aaien en de helft is nog groen. Liep meisje met vriendin/oortjes in te bellen :')

Het was het steeds maar net niet en veel geld betalen, ook via de wmo.
Nu doe ik het zelf. Als ik zin heb en elke keer wat.
pi_221412528
@Myraela hoi! O+ O+
pi_221413203
quote:
:D
Zit die politie hier?

Maar.. weer? Ik heb vast niet opgelet maar jij vindt babies zo leuk dat je een tweede hebt gemaakt?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221413242
quote:
Oh help de moedermaffia... Stelletje zeikerds iedereen doet het op zijn/haar eigen manier en dat is prima zolang het kind veilig op groeit. Volg je gevoel ipv de moeder maffia en de draagpolitie

Ik krijg trouwens ook jeuk van moeders die hun kind voor alles willen afschermen. Mijn jongste vertelde in de klasse app van groep 8 hadden ze het over gehad dat het zou gaan onweren volgens het weerbericht. Had een moeder de telefoon van haar dochter gepakt en in de app gezegd dat ze het er niet over mochten hebben want daar kon haar dochter niet tegen

Ik kreeg ook al een appje mijn zoon had er in gezet dat er gedoe was geweest op het winkelcentrum, vriend van hem was in elkaar geslagen en gestoken. Hij en onze oudste waren getuige dat het gebeurde die hebben ook ingegrepen en de politie gebeld

Ging dat mens mij appen maar ze wilde haar naam niet zeggen zag alleen een nummer enige wat ze zei moeder van een klasgenoot. Mijn reactie was dat het geen spookverhaal was en dat ze p2000 maar even moest checken voor de politie en ambu melding en dat ik verder niet app met onbekenden

Al die tere zieltjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Goitske op 23-07-2026 14:41:51 ]
pi_221413304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 12:42 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ach en als je eenmaal in die baby fase zit dan is het ook gewoon zo en ga je met die flow wel weer.
Ik ben zelf geen echte baby moeder maar het had wel wat dat knuffelen enzo midden in de nacht als de wereld stil is en je zit daar met je kleintje ook weer bijzonder
pi_221413373
@Goitske dus iedereen moet het op zijn eigen manier doen en dat is prima, behalve als die manier jou niet aanstaat blijkbaar? :D

Inhoudelijk gezien snap ik je best hoor wat betreft het afschermen, maar zo vlak na je eerste paar zinnen vond ik het wat tegenstrijdig ;)
pi_221413431
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:47 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Goitske dus iedereen moet het op zijn eigen manier doen en dat is prima, behalve als die manier jou niet aanstaat blijkbaar? :D

Inhoudelijk gezien snap ik je best hoor wat betreft het afschermen, maar zo vlak na je eerste paar zinnen vond ik het wat tegenstrijdig ;)
Ik vind dat je een ander niet moet lastig vallen er mee.

Als jij er voor kiest dat je kind in een groepsapp zit moet je niet gaan klagen als de kinderen het over het weerbericht hebben. Dan kun je de keuze maken je kind niet in die appgroep te zetten of gewoon te zeggen joh leg die telefoon gewoon even weg. Maar verbied niet 39 kinderen om het over het weer te hebben

En ga niet mensen anoniem zitten appen als ik dan vraag en wie ben jij? Je alleen antwoord krijgt een moeder uit de klas. Ja ga kwijt
pi_221413620
Sowieso ik heb 10 jaar lang het minimale gezegd ondanks alle drama op de appgroepen van die klassen. Afgelopen jaar was wel echt bizar toen ze die klas met 40 leerlingen gingen maken.. gevolg was bijna 60 ouders in een app groep.
Dan had je voor 11 uur smorgens met een beetje pech al 30 appjes
pi_221413634
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 15:28 schreef Goitske het volgende:
Sowieso ik heb 10 jaar lang het minimale gezegd ondanks alle drama op de appgroepen van die klassen. Afgelopen jaar was wel echt bizar toen ze die klas met 40 leerlingen gingen maken.. gevolg was bijna 60 ouders in een app groep.
Dan had je voor 11 uur smorgens met een beetje pech al 30 appjes
Dat lijkt me echt de hel
pi_221413673
quote:
Ik denk dat je hier wel goed zit.

Ik vond wachten op de bevalling bij de eerste ook echt afschuwelijk. Tweede keer een inleiding, want geriatrische moeder. Gaf wel rust. Ik vind baby's ook reuze lief maar ik ga echt veel beter op peuter+.

Ik stond vanochtend in de lift met en vrouw met weeën en jeetje, wat fijn dat dat niet meer hoeft. :%

Helpt misschien niet. Sorry. :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221413690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat lijkt me echt de hel
Ik had de groep op stil staan maar je moest er wel zo nu en dan door heen want de klassenmoeder vroeg ook dingen bijv wie kan rijden, of wie heeft dit of dat etc dus waarvoor die app eigenlijk is.

Ik ben er ook gelijk uit gestapt nadat groep 8 klaar was. De moeders waarvan hun kinderen nog wel eens bij mij thuis zitten weten mij wel te vinden. Zijn een stuk of 8 die al dan niet tegelijkertijd in mijn huis/tuin bivakkeren
pi_221413696
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 15:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vond wachten op de bevalling bij de eerste ook echt afschuwelijk. Tweede keer een inleiding, want geriatrische moeder. Gaf wel rust. Ik vind baby's ook reuze lief maar ik ga echt veel beter op peuter+.

Ik stond vanochtend in de lift met en vrouw met weeën en jeetje, wat fijn dat dat niet meer hoeft. :%

Geriatrische moeder _O-
pi_221413726
Mijn man had een verassing
Hij heeft anderhalve dag eerder vakantie en aangezien de jongens nog op kamp zitten zijn wij even met zn tweeën naar Friesland. Zaterdag moeten we de jongens weer halen in Drente dus mooi op de terugweg oppikken
pi_221413754
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
Zit die politie hier?

Maar.. weer? Ik heb vast niet opgelet maar jij vindt babies zo leuk dat je een tweede hebt gemaakt?
Ja ik vond het toch maar saai die nachten doorslapen, straks geen luiers meer en die borsten voelde ook maar nutteloos zonder een melkfabriek te zijn, dus laten we er nog eentje maken.

Nee, maar ik vind die dreumes of nouja peuter ondertussen hier in huis wel echt fantastisch. En hopelijk heeft zij er straks een levenslang maatje bij.
pi_221413767
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 15:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik had me dus de hele tijd ingesteld op inleiden met 38 weken vanwege zwangerschapsdiabetes. Want dat was m’n eerste bevalling. Maar deze week wel weer diabetes, maar onder controle qua waardes en groei dus gewoon afwachten. Uiteraard was ik daarover best even teleurgesteld. En nu voelt het vanaf 38 weken al alsof ik ver overtijd ben.
pi_221413781
Maar jongens, hebben jullie nog leuke slowchat juice die ik heb gemist? Ik las wel dat het met Golfer na flink schrikken nu iets beter gaat. Vlindertje aan het daten?
pi_221413854
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:57 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik vind dat je een ander niet moet lastig vallen er mee.

Als jij er voor kiest dat je kind in een groepsapp zit moet je niet gaan klagen als de kinderen het over het weerbericht hebben. Dan kun je de keuze maken je kind niet in die appgroep te zetten of gewoon te zeggen joh leg die telefoon gewoon even weg. Maar verbied niet 39 kinderen om het over het weer te hebben

En ga niet mensen anoniem zitten appen als ik dan vraag en wie ben jij? Je alleen antwoord krijgt een moeder uit de klas. Ja ga kwijt
Je snapt m'n punt niet volgens mij.
Ik zei al dat ik inhoudelijk best snap wat je eraan irriteert.
Het ging me erom dat je eerst zegt dat iedereen het op zn eigen manier moet doen en dat dat prima is. En een witregel verder ga je helemaal los op hoe anderen het doen, wat niet per se samen te vatten is als 'prima' :P . Het ging me dus om die tegenstrijdigheid zo binnen dezelfde post.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:08 schreef Myraela het volgende:
Maar jongens, hebben jullie nog leuke slowchat juice die ik heb gemist? Ik las wel dat het met Golfer na flink schrikken nu iets beter gaat. Vlindertje aan het daten?
Ik had twee weken geleden op donderdag een date en op vrijdag met een ander. Met die van donderdag ging ik gister jeu de boulen, die van vrijdag niet nogmaals mee afgesproken. Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij. Geen enkel sprankje fysieke aantrekkingskracht, spanning, whatever. Hij ook niet, dus dat was dan wel weer fijn, dat we op een lijn zaten daarin. Dus nu moet ik weer nieuwe dates zoeken }:|
pi_221414003
Oehoeh, het citroenijs is oh zo lekker. Nu 6 porties en straks nog een grote portie maken (recept was voor een grotere ijsmachine dus moet het in 2x. Volgende week nog chocoladeijs maken. Neem aan dat er wel wat overblijft na het eetclub etentje
pi_221414114
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:21 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik had twee weken geleden op donderdag een date en op vrijdag met een ander. Met die van donderdag ging ik gister jeu de boulen, die van vrijdag niet nogmaals mee afgesproken. Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij. Geen enkel sprankje fysieke aantrekkingskracht, spanning, whatever. Hij ook niet, dus dat was dan wel weer fijn, dat we op een lijn zaten daarin. Dus nu moet ik weer nieuwe dates zoeken }:|
He jammer.
En vrienden heb je genoeg zeker :s)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:08 schreef Myraela het volgende:
Maar jongens, hebben jullie nog leuke slowchat juice die ik heb gemist? Ik las wel dat het met Golfer na flink schrikken nu iets beter gaat.
Hij verbaast de artsen ook met dit snelle herstel. Nu doet ie ook wel dingen op wilskracht maar het gaat echt goed.
Vanavond samen nnar de voorstelling in Caprera en morgen gaat ie zelf(s) 3 uurtjes werken daar :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')