In de vega paté zat schimmelquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wat gejokt, expresIk zou er toch ook een koelelement bij doen want die heb ik altijd gekoeld liggen. En ik vind smeersels koud lekkerder. Maar ik zou me zeker geen zorgen maken zonder en al helemaal niet met deze producten. Wel met die zalm
![]()
Heb je van de smeersels kunnen genieten?
Haha jakkieee!quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:18 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wij hadden vroeger helemaal geen vriezer en daarmee ook geen koelblokken. Wel koeltasjes. De gekoelde producten gingen daarin met de hoop dat ze toch iets van de kou van de koelkast vast zouden houden, iig beter dan niks.
Op fietsvakantie van die voorgesneden plakken jong belegen kaas in een koeltasje, zomerse temperaturen... zwetende kaas
Haha ja leuk he, kinderenquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me trouwens nog nooit zo oud gevoeld als vanavond, toen de baby na de zesde keer in de maneschijn (ik kende de tekst nog!) in slaap viel en we met alle volwassenen beneden op de bank ploften en vooral niet te luid gingen doen, luisterend of t kind ook bleef slapen. We zijn nu toch echt een generatie opgeschoven.
Overigens heeft baby eerst over me heen geniesd (ik voelde de spetters), toen een kotsje gedaan gelukkig naast de bank en toen de poepluier geproduceerd. Getver
Nou kots ga ik nooit aan wennen, mondje melk terug prima maar echt overgeven brrrrr hebben ze bij mij al zeer jong gedaan vooral de jongste dus die is getraind op overgeven in een emmerquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha jakkieee!
[..]
Haha ja leuk he, kinderen. Je gaat het vanzelf minder vies vinden na wat exposure
. Zelfs ik laat me inmiddels in mijn gezicht hoesten en niesen zonder meteen te willen douchen
. Poepluiers zijn ook niet mn favoriet, maar ik ruik niet supergoed, dus dat scheelt wel. Al heb ik er ook wel eens kokhalzend boven gestaan
. Echt kots godzijdank nog nooit gehad, bij jonkies dan, wel bij 10-14jarigen. Ook niet per se een aanrader overigens. Mondje melk terug wel, ook dat went. Gaat het al kriebelen?
![]()
![]()
En ja, we zijn oud! Ik voelde me ook oud toen date vanavond om 21.30 voorstelde zo te gaan en ik dacht ah ja ik wil idd lekker naar bed. Dat is de bank geworden, maar alsnog.
De mijne ging naadloos van te pas en te onpas melkreflux over op vaak en veel kotsen. Die was dan zo gestresst dat emmers geen zin hadden, omdat ze voortdurend nee schudde dus alle kanten op sproeide.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:49 schreef Goitske het volgende:
Nou kots ga ik nooit aan wennen, mondje melk terug prima maar echt overgeven brrrrr hebben ze bij mij al zeer jong gedaan vooral de jongste dus die is getraind op overgeven in een emmer
De jongste van ons heeft toen hij 3 was een hele zware buikgriep gehad was niet te doen, restant daarvan was ooknl een secundaire lactose intolerantie... Compleet feest.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De mijne ging naadloos van te pas en te onpas melkreflux over op vaak en veel kotsen. Die was dan zo gestresst dat emmers geen zin hadden, omdat ze voortdurend nee schudde dus alle kanten op sproeide.
Het went. Vond ik.
Heb je wel veel aan een hulp als je nog zoveel zelf moet doen daarna?quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik zag het langskomen maar dacht al, uit zoveel mensen ka ik jou niet vinden![]()
Van het citroenijs maken had ik nog 1 citroen voor zest over en sap van 2 citroenen. Dus dat net verwerkt en in de vriezer, altijd handig om op voorraad te hebben.
Zo even het fornuis en ovendeur weer netjes maken. De hulp had alles nat afgenomen (prima) maar niet nagedroogd (had ik gevraagd) dus overal gedroogde druppels en het ziet er niet uit (spiegel in de badkamer ook, maar daar heb ik een trapje voor nodig)
Hoe is het met die van jou? In aantocht nog?quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:27 schreef Myraela het volgende:
Goede timing om binnen te vallen. Baby’s.
Ja, zit behoorlijk ongeduldig te wachten. Hopelijk deze week. Niet omdat ik er zoveel zin in heb overigens, maar we moeten toch weer door die babyfase heen en met zwanger zijn ben ik ook wel klaar.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:40 schreef Clubsoda het volgende:
Hoe is het met die van jou? In aantocht nog?
quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:47 schreef Myraela het volgende:
Ik bedoel natuurlijk te zeggen. Het is zo’n magische tijd, we genieten nu al van elk moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dit was de tweede en laatste keerquote:Op donderdag 23 juli 2026 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je wel veel aan een hulp als je nog zoveel zelf moet doen daarna?
Alvast een hele voorspoedige bevalling gewenstquote:Op donderdag 23 juli 2026 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ja, zit behoorlijk ongeduldig te wachten. Hopelijk deze week. Niet omdat ik er zoveel zin in heb overigens, maar we moeten toch weer door die babyfase heen en met zwanger zijn ben ik ook wel klaar.
Ik bedoel natuurlijk te zeggen. Het is zo’n magische tijd, we genieten nu al van elk moment. Voordat de moederpolitie over m’n negatieve attitude valt.
Hopeloos toch he, wij hebben het ook lang geleden opgegeven.quote:
Ik bedoel natuurlijk te zeggen. Het is zo’n magische tijd, we genieten nu al van elk moment. Voordat de moederpolitie over m’n negatieve attitude valt.
Oh help de moedermaffia... Stelletje zeikerds iedereen doet het op zijn/haar eigen manier en dat is prima zolang het kind veilig op groeit. Volg je gevoel ipv de moeder maffia en de draagpolitiequote:Op donderdag 23 juli 2026 12:47 schreef Myraela het volgende:
Ach en als je eenmaal in die baby fase zit dan is het ook gewoon zo en ga je met die flow wel weer.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zit behoorlijk ongeduldig te wachten. Hopelijk deze week. Niet omdat ik er zoveel zin in heb overigens, maar we moeten toch weer door die babyfase heen en met zwanger zijn ben ik ook wel klaar.
Ik vind dat je een ander niet moet lastig vallen er mee.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:47 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Goitske dus iedereen moet het op zijn eigen manier doen en dat is prima, behalve als die manier jou niet aanstaat blijkbaar?
Inhoudelijk gezien snap ik je best hoor wat betreft het afschermen, maar zo vlak na je eerste paar zinnen vond ik het wat tegenstrijdig![]()
Dat lijkt me echt de helquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:28 schreef Goitske het volgende:
Sowieso ik heb 10 jaar lang het minimale gezegd ondanks alle drama op de appgroepen van die klassen. Afgelopen jaar was wel echt bizar toen ze die klas met 40 leerlingen gingen maken.. gevolg was bijna 60 ouders in een app groep.
Dan had je voor 11 uur smorgens met een beetje pech al 30 appjes
Ik denk dat je hier wel goed zit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:47 schreef Myraela het volgende:
Ik had de groep op stil staan maar je moest er wel zo nu en dan door heen want de klassenmoeder vroeg ook dingen bijv wie kan rijden, of wie heeft dit of dat etc dus waarvoor die app eigenlijk is.quote:
Geriatrische moederquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel goed zit.
Ik vond wachten op de bevalling bij de eerste ook echt afschuwelijk. Tweede keer een inleiding, want geriatrische moeder. Gaf wel rust. Ik vind baby's ook reuze lief maar ik ga echt veel beter op peuter+.
Ik stond vanochtend in de lift met en vrouw met weeën en jeetje, wat fijn dat dat niet meer hoeft.![]()
Helpt misschien niet. Sorry.
Ja ik vond het toch maar saai die nachten doorslapen, straks geen luiers meer en die borsten voelde ook maar nutteloos zonder een melkfabriek te zijn, dus laten we er nog eentje maken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Zit die politie hier?
Maar.. weer? Ik heb vast niet opgelet maar jij vindt babies zo leuk dat je een tweede hebt gemaakt?
Ik had me dus de hele tijd ingesteld op inleiden met 38 weken vanwege zwangerschapsdiabetes. Want dat was m’n eerste bevalling. Maar deze week wel weer diabetes, maar onder controle qua waardes en groei dus gewoon afwachten. Uiteraard was ik daarover best even teleurgesteld. En nu voelt het vanaf 38 weken al alsof ik ver overtijd ben.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel goed zit.
Ik vond wachten op de bevalling bij de eerste ook echt afschuwelijk. Tweede keer een inleiding, want geriatrische moeder. Gaf wel rust. Ik vind baby's ook reuze lief maar ik ga echt veel beter op peuter+.
Ik stond vanochtend in de lift met en vrouw met weeën en jeetje, wat fijn dat dat niet meer hoeft.![]()
Helpt misschien niet. Sorry.
Je snapt m'n punt niet volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vind dat je een ander niet moet lastig vallen er mee.
Als jij er voor kiest dat je kind in een groepsapp zit moet je niet gaan klagen als de kinderen het over het weerbericht hebben. Dan kun je de keuze maken je kind niet in die appgroep te zetten of gewoon te zeggen joh leg die telefoon gewoon even weg. Maar verbied niet 39 kinderen om het over het weer te hebben
En ga niet mensen anoniem zitten appen als ik dan vraag en wie ben jij? Je alleen antwoord krijgt een moeder uit de klas. Ja ga kwijt
Ik had twee weken geleden op donderdag een date en op vrijdag met een ander. Met die van donderdag ging ik gister jeu de boulen, die van vrijdag niet nogmaals mee afgesproken. Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij. Geen enkel sprankje fysieke aantrekkingskracht, spanning, whatever. Hij ook niet, dus dat was dan wel weer fijn, dat we op een lijn zaten daarin. Dus nu moet ik weer nieuwe dates zoekenquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:08 schreef Myraela het volgende:
Maar jongens, hebben jullie nog leuke slowchat juice die ik heb gemist? Ik las wel dat het met Golfer na flink schrikken nu iets beter gaat. Vlindertje aan het daten?
He jammer.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had twee weken geleden op donderdag een date en op vrijdag met een ander. Met die van donderdag ging ik gister jeu de boulen, die van vrijdag niet nogmaals mee afgesproken. Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij. Geen enkel sprankje fysieke aantrekkingskracht, spanning, whatever. Hij ook niet, dus dat was dan wel weer fijn, dat we op een lijn zaten daarin. Dus nu moet ik weer nieuwe dates zoeken
Hij verbaast de artsen ook met dit snelle herstel. Nu doet ie ook wel dingen op wilskracht maar het gaat echt goed.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:08 schreef Myraela het volgende:
Maar jongens, hebben jullie nog leuke slowchat juice die ik heb gemist? Ik las wel dat het met Golfer na flink schrikken nu iets beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |