Ik weet niet of het plan al op tafel lag, toen ik het met hem had over dat het me leuk leek om weer samen op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 07:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal besproken zijn vermoed ik. Die gaat niet mee, maar het is wat vreemd dat je dan niet al eerder aanvoelt dat je minder in de groep ligt.
Ik organiseer soms wel wat en vorig jaar heb ik de vakantie geregeld met iemand anders.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:03 schreef junkiesietze het volgende:
Heb je zelf wel eens wat geregeld voor/met vrienden? Als je alleen zo'n vriend bent die alleen maar overal bij aanhaakt en nooit zelf eens iets regelt voor de groep dan snap ik wel dat ze er een keer klaar mee zijn je te vragen.
Soms zijn mensen zo.
dan is het een kutstreek van hunquote:Op donderdag 23 juli 2026 08:11 schreef Traantje1 het volgende:
[..]
Ik organiseer soms wel wat en vorig jaar heb ik de vakantie geregeld met iemand anders.
Sommige mensen krijgen geen signalen binnen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
Heb je signalen gehad, in retrospectief, dat ze je niet zo leuk vinden? Zijn ze altijd blij als je er bent? Glimlachen ze bij je opmerkingen en verhalen? Krijg je opmerkingen die op een steek onder water lijken? Vinden ze je een zeur? Is er zorg voor je? Zijn er eerdere voorvallen geweest van buitensluiting of ander subtiel pestgedrag? Roddel, laster?
Kan mij niet voorstellen dat dit helemaal uit het niets komt vallen
Ik ben van nature rustig en observeer graag eerst. Ik ben niet iemand die veel aan het woord is, maar luister liever goed en kijk eerst de situatie aan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen geen signalen binnen.
Vooral mensen die zelf veel ah woord zijn.
Ben je een vrouw trouwens?quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:40 schreef Traantje1 het volgende:
[..]
Ik ben van nature rustig en observeer graag eerst. Ik ben niet iemand die veel aan het woord is, maar luister liever goed en kijk eerst de situatie aan.
Of juist bewust even wel. Even advocaat van de duivel: maar je leest in dit soort topics altijd alleen de 'TS is zielig' variant van het verhaal. Misschien is er wel een goede reden waarom ze TS niet mee willen hebben?quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:09 schreef ToT het volgende:
Ik hoop dat je niet te veel aan jezelf gaat twijfelen
quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Of juist bewust even wel. Even advocaat van de duivel: maar je leest in dit soort topics altijd alleen de 'TS is zielig' variant van het verhaal. Misschien is er wel een goede reden waarom ze TS niet mee willen hebben?
Tja de andere kant zullen we ook nooit te horen krijgen dus maar moeten we dan maar mee dealen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Of juist bewust even wel. Even advocaat van de duivel: maar je leest in dit soort topics altijd alleen de 'TS is zielig' variant van het verhaal. Misschien is er wel een goede reden waarom ze TS niet mee willen hebben?
@Traantje1quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:03 schreef maily het volgende:
Gooi in de groep dat jij de volgende vakantie gaat organiseren.
Het gaat inderdaad om studentenleeftijd. We zijn ongeveer 20 jaar.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:40 schreef Fred_B het volgende:
Over welke leeftijdscategorie gaat het eigenlijk? Zo rond de studententijd zie je wel vaker dat ogenschijnlijk hechte vriendengroepen uiteenvallen, doordat mensen gaan doorselecteren met wie ze om willen blijven gaan. Op latere leeftijd gebeurt dat overigens ook wel, maar dan komt het meestal niet zo uit de lucht vallen.
Daarom ben ik van plan om er over te praten, zodat ik beter weet wat er speelt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ben een man. Over welke interactie heb je het?quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je een vrouw trouwens?
Maar hoe vond je dan de interactie met jou?
Ik heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ze me niet mochten. Er is ook nooit sprake geweest van subtiel pestgedrag of buitensluiting. Voor mijn gevoel kwam dit dus echt volledig uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
Heb je signalen gehad, in retrospectief, dat ze je niet zo leuk vinden? Zijn ze altijd blij als je er bent? Glimlachen ze bij je opmerkingen en verhalen? Krijg je opmerkingen die op een steek onder water lijken? Vinden ze je een zeur? Is er zorg voor je? Zijn er eerdere voorvallen geweest van buitensluiting of ander subtiel pestgedrag? Roddel, laster?
Kan mij niet voorstellen dat dit helemaal uit het niets komt vallen
Is het mogelijk dat je die signalen niet hebt opgepikt?quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:05 schreef Traantje1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ze me niet mochten. Er is ook nooit sprake geweest van subtiel pestgedrag of buitensluiting. Voor mijn gevoel kwam dit dus echt volledig uit de lucht vallen.
Dat maakt het extra rot. Hoop dat het goed gaat komen. Al dan niet met leukere vrienden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:05 schreef Traantje1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit het gevoel gehad dat ze me niet mochten. Er is ook nooit sprake geweest van subtiel pestgedrag of buitensluiting. Voor mijn gevoel kwam dit dus echt volledig uit de lucht vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |