abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221460102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik denk eerder gezegd dat Iran en de Houthi's hier nooit mee gaan stoppen. Mooi verdienmodel erbij.
Ja dat is wel de basis van de islam, werelddominantie, wacht maar tot ze in al je zusjes een verdienmodel zien.
graag verwijderen
pi_221460131
Ongelukje volgens Egypte:"Egyptian authorities deny a drone attack, claiming it was simply a fire aboard two vessels".
https://gulfnews.com/worl(...)m_source=copilot.com
pi_221460509
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221460823
twitter

:')
pi_221460934
:')
pi_221461063
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:44:38 #257
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221461093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:40 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Vrijheid voor het Iraanse volk is weer onderweg?

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221462388
War is big business.

The Pentagon awarded Lockheed Martin Corp. a $59 billion deal to triple Patriot missile production over the next seven years, as the Trump administration works to boost a munitions stockpile drained by the Iran war.
https://www.thehindubusin(...)m_source=copilot.com

Trump:“we are going to beat the shit out of them”.
U.S. Strikes IRGC Targets After Attempted Iranian Attacks
https://x.com/CENTCOM/status/2082651747869147214

Het marionettenregime van Saudi Arabië besluit, op aanraden van de VS, om Iraakse milities aan te vallen in plaats van de Houthi’s die de daadwerkelijke aanvallen uitvoeren. Het doel wordt steeds duidelijker: betrek zoveel mogelijk landen bij het conflict en creëer chaos in de hele regio. Who would benefit from this chaos…
pi_221462609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:40 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
US strikes Iran’s Revolutionary Guards in ‘powerful response’ to attacks on its forces
https://www.timesofisrael(...)tacks-on-its-forces/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 09:07:04 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221462648
Is geen Amerikaans toestel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221463321
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 07:28 schreef AFA2022 het volgende:
War is big business.

...
Het marionettenregime van Saudi Arabië besluit, op aanraden van de VS, om Iraakse milities aan te vallen in plaats van de Houthi’s die de daadwerkelijke aanvallen uitvoeren. Het doel wordt steeds duidelijker: betrek zoveel mogelijk landen bij het conflict en creëer chaos in de hele regio. Who would benefit from this chaos…
Dat geeft de "verrijkingsdeal" die Trump de SA-ers als een worst voor de neus gehouden heeft een extra betekenis.
pi_221463331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja dat is wel de basis van de islam, werelddominantie, wacht maar tot ze in al je zusjes een verdienmodel zien.
Geen zaken meer doen dus met landen als Saoedi-Arabië met hun wetgeving volgens de sharia.
En met Qatar, vanwege steun voor en onderdak aan Hamas.

En landen waar 'slechts' het familierecht is gebaseerd op de sharia, en dat zijn er nogal wat, zouden we ook beter links laten liggen. Een hoogst ellendige toestand voor alle zusjes aldaar.

We zouden die landen natuurlijk ook kunnen gaan bombarderen. Zoals met Iran gebeurt.
Is een nog veel betere 'oplossing' eigenlijk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221463664
Trump torpedeerde eigenhandig de Iran deal van Obama, een akkoord dat werkte.
“The worst deal ever”, zo noemde Trump het akkoord dat Obama met Iran had gesloten. Vervolgens zegde hij dat akkoord op, hij zou het wel even fixen. Daarna beschuldigde hij Kamala Harris ervan een oorlog met Iran te willen ontketenen als zij president zou worden, how ironic.

En nu, tienduizenden bommen later, staat hij met zijn rug tegen de muur en lijkt de deal die Obama had gesloten opeens wel heel erg aantrekkelijk.

Kap nou toch gewoon met deze, vanaf dag een, nutteloze oorlog van agressie. Gezichtsverlies is al tig keer geleden, er kan nog best een keer bij. Iedereen blij!
pi_221464116
China has been generous. Wedden dat ze toch opduiken? :9

twitter
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 14:38:05 #265
8781 crew  Frutsel
pi_221464712
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef Since2003 het volgende:

[ x ]
Het waren er dan ook 800 en geen 400
pi_221464773
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Het waren er dan ook 800 en geen 400
Je kunt zomaar eens gelijk hebben
twitter
pi_221464826
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:58 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Je kunt zomaar eens gelijk hebben
[ x ]
Ik weet nou niet wat waar is en wat niet lol
https://x.com/Ysf34A/status/2013420302466683185
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:14:49 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221464838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 12:05 schreef AFA2022 het volgende:
Trump torpedeerde eigenhandig de Iran deal van Obama, een akkoord dat werkte.
“The worst deal ever”, zo noemde Trump het akkoord dat Obama met Iran had gesloten. Vervolgens zegde hij dat akkoord op, hij zou het wel even fixen. Daarna beschuldigde hij Kamala Harris ervan een oorlog met Iran te willen ontketenen als zij president zou worden, how ironic.

En nu, tienduizenden bommen later, staat hij met zijn rug tegen de muur en lijkt de deal die Obama had gesloten opeens wel heel erg aantrekkelijk.

Kap nou toch gewoon met deze, vanaf dag een, nutteloze oorlog van agressie. Gezichtsverlies is al tig keer geleden, er kan nog best een keer bij. Iedereen blij!
Amerika wil helemaal geen vrede. Die willen wereldwijde afhankelijkheid van de petrodollar en Amerikaanse energie.

En dat moet ook anders stort de economie van ze in met die ongelooflijke staatsschuld.

Dus dit komt ze allemaal prima uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221464842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Amerika wil helemaal geen vrede. Die willen wereldwijde afhankelijkheid van de petrodollar en Amerikaanse energie.

En dat moet ook anders stort de economie van ze in met die ongelooflijke staatsschuld.

I agree 100%.
pi_221464847
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:15 schreef Since2003 het volgende:

[ x ]
Waar ik me echt schijtziek aan erger bij de Chinezen, is dat ze altijd mensen als Guo Jiakun en Mao Ning naar voren schuiven om de pers te woord te staan. Dat zijn slechts directeuren van een afdeling binnen het ministerie van buitenlandse zaken: hooguit topambtenaren, maar in de internationale politiek zijn ze van relatief laag niveau en hebben geen enkele politieke macht. Toch zijn zij degenen die vier of vijf dagen per week de pers te woord staan, steeds hetzelfde zorgvuldig afgestemde script herhalen en vervolgens weer overgaan tot de orde van de dag. Het is gewoon dagelijkse routine.

[ Bericht 11% gewijzigd door Peppert op 30-07-2026 15:24:45 ]
pi_221464869
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 15:17 schreef Peppert het volgende:

[..]
Waar ik me echt schijtziek aan erger bij de Chinezen, is dat ze altijd mensen als Guo Jiakun en Mao Ning naar voren schuiven om de pers te woord te staan. Dat zijn slechts directeuren van een afdeling binnen het ministerie van buitenlandse zaken: hooguit topambtenaren, maar in de internationale politiek zijn ze van relatief laag niveau en hebben geen enkele politieke macht. Toch zijn zij degenen die vier of vijf dagen per week de pers te woord staan, steeds hetzelfde zorgvuldig afgestemde script herhalen en vervolgens weer overgaan tot de orde van de dag. Het is gewoon dagelijkse routine.
(Landelijke) 'politiek' is in China sowieso een compleet andere wereld dan hier in Europa. Echter zijn het daar ook gewoon uitvoerders. Maar daar houdt het wel op
pi_221464943
De spreekbuis van de regering Trump (Axios), in elk geval een van de belangrijkste, heeft opnieuw iets laten 'uitlekken'. Zulke 'lekken' lijken inmiddels dagelijkse kost. In de praktijk functioneert Axios steeds vaker als een kanaal voor zorgvuldig geregisseerde boodschappen vanuit de regering, terwijl de schijn van onafhankelijke journalistiek wordt opgehouden door ze als exclusieve lekken te presenteren. Het heeft daardoor steeds minder weg van journalistiek en steeds meer van een quasi-officiële communicatietak van de regering.

quote:
Axios, een nieuwsmedium dat vaak wordt gebruikt om officiële lekken vanuit de Amerikaanse en Israëlische overheid naar buiten te brengen, meldt dat de Saudische minister van Defensie, prins Khalid bin Salman, vandaag een spoedoverleg had met Trump na de gezamenlijke Amerikaans-Saudische aanvallen eerder deze week in Irak. Volgens het bericht maakte hij Washington duidelijk dat Saoedi-Arabië de spanningen met Iran wil verminderen en niet wil dat het conflict verder escaleert.

Onder verwijzing naar Amerikaanse functionarissen en andere bronnen die bekend zijn met de bijeenkomst, schrijft Axios dat prins Khalid – de broer en vertrouweling van kroonprins Mohammed bin Salman – eerst een ontmoeting had met vicepresident JD Vance. Daar zou hij hebben gezegd dat de aanvallen van dinsdag op pro-Iraanse milities in Irak een noodzakelijke reactie waren op aanvallen op Saudische energie-installaties, maar niet bedoeld waren als stap richting verdere escalatie. Volgens Axios leidde dat gesprek tot een extra ontmoeting met Trump.

Prins Khalid zou Vance ook hebben verteld dat de Israëlische premier Benjamin Netanyahu aandringt op verdere escalatie met Iran, terwijl Riyad van mening is dat de-escalatie een veel vruchtbaarder pad is, aldus Axios.
twitter
pi_221464947
twitter
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 30 juli 2026 @ 16:45:59 #274
38496 Perrin
pi_221465307
Trump boos omdat hij maar wat aanrommelt.

twitter
pi_221465860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De aangekondigde automatische registratie van dienstplichtigen was/is al een veeg teken.
Plus het creëren van de mogelijkheid tot het uitroepen van een noodtoestand vanwege de oorlog, inclusief een mogelijk uitstel van de midterms.

Project 2025 is on the roll.
  donderdag 30 juli 2026 @ 17:53:03 #276
38496 Perrin
pi_221465884
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 17:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De aangekondigde automatische registratie van dienstplichtigen was/is al een veeg teken.
Plus het creëren van de mogelijkheid tot het uitroepen van een noodtoestand vanwege de oorlog, inclusief een mogelijk uitstel van de midterms.

We staan erbij en kijken ernaar. Mensen :')
pi_221465885
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 15:17 schreef Peppert het volgende:

[..]

Tsja, het zorgt ervoor dat de hoge omes zich met andere zaken kunnen bezighouden.
(Ik heb verder geen behoefte om daar verder gedachten bij te ontwikkelen.)

Wie als ambtenaar 'liever niet' zegt, mag de gevolgen dragen.
(Ook in dat geval ontwikkel ik daar liever geen gedachten bij.)
pi_221465982
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 17:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het zou zo maar kunnen dat ze nog een grondoffensief gaan doen. Waarbij de VS flink in de pan gehakt wordt, dat wel.
pi_221466055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 16:45 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Kushner and Witkoff as negotiators, Heghset as the planner, and Trump driving the train. What could possibly go wrong…
Ga gewoon naar huis en accepeteer je defeat, zodat we het weer kunnen hebben over de Epstein files.
pi_221466059
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 18:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het zou zo maar kunnen dat ze nog een grondoffensief gaan doen. Waarbij de VS flink in de pan gehakt wordt, dat wel.
Even nog een mooie vuurwerkshow voordat hij de handdoek in de ring gooit 8)7
pi_221466297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 18:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat vrees ik ook.

Omdat men gewoon niet wenst te leren van eerder gemaakte grote fouten.
Het probleem is alleen dat de aanstichters het hele verhaal wel politiek kunnen/gaan uitbuiten door de democratische rechtsstaat verder uit te hollen, en intussen hun reeds uit hun voegen barstende zakken zullen blijven vullen. Samen met die van hun zakenvrinden.
Vermoedelijk is dat dan ook de voornaamste reden waarom men van eerder gemaakte fouten niet wenst te leren.
pi_221466442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:07 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat vrees ik ook.

Omdat men gewoon niet wenst te leren van eerder gemaakte grote fouten.
Het probleem is alleen dat de aanstichters het hele verhaal wel politiek kunnen/gaan uitbuiten door de democratische rechtsstaat verder uit te hollen, en intussen hun reeds uit hun voegen barstende zakken zullen blijven vullen. Samen met die van hun zakenvrinden.
Vermoedelijk is dat dan ook de voornaamste reden waarom men van eerder gemaakte fouten niet wenst te leren.
Ik heb zoiets van laat ze zich maar het moeras inlopen.
pi_221467157
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb zoiets van laat ze zich maar het moeras inlopen.
Dat kan.

Maar het hele verhaal maakt onderdeel uit van ontwikkelingen die mij helemaal niet aanspreken en zorgen baren.
Europa is nog steeds erg afhankelijk van deze nieuwe dictatuurdenkers overzee. Een afhankelijkheid en bondgenootschap die/dat ooit, met minder geschifte leiders op welke posities dan ook, op goed tot redelijk goed vertrouwen was gebouwd. Onenigheden en meningsverschillen waren er toen ook, maar ze konden serieus worden besproken. Hufter Trump en zijn kontlikkers & potentiële opvolgers zijn echter voor geen cent te vertrouwen. Ze hebben schijt aan de rest van de wereld, en ook nog eens aan hun eigen bevolking. Nochtans worden ze door grote hoeveelheden mensen aanbeden. Een verschijnsel dat in de geschiedenis steeds terugkeert, helaas. Omdat de wereld nu een dorp is, heeft dat niet alleen maar gevolgen voor hun eigen land of werelddeel.

Het vervelende is dat Europa wel wat tijd nodig heeft om onafhankelijk(er) te worden. Voor je het weet wordt er overhaast gehandeld en springt de EU teveel op Xi's schoot. (Die zit daar alleen maar mild glimlachend op te wachten.)

Daar laat ik het ff bij. Het hoort eigenlijk ook meer in topics over Amerikaanse politiek en EU thuis.
Daarnaast ben ik momenteel een beetje klaar met piekeren. Ik kan er weinig aan doen. Hooguit om de zoveel tijd van mijn stemrecht gebruik maken. Een straatvechter en barricadenbouwer ben ik niet (meer? ;)).
pi_221467231
twitter
pi_221467316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:29 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
Ik sta hier bij een paar mensen misschien wat 'anders' ;) bekend, maar als ik zoiets lees en hoor denk ik: ik schuif die 'islamic sanctities' in mijn harige hol.
Het zijn precies al die 'sanctities' van om het even welke onzinnige (religieuze) levensbeschouwing die van het Midden-Oosten een KUTregio gemaakt hebben. Een toestand die al eeuwen- en eeuwenlang aanhoudt.
  donderdag 30 juli 2026 @ 20:42:13 #286
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221467430
quote:
[ x ]
Tja moet je maar beter op je Kiswah letten. Anders koopt een megalomane kindereter de fragmenten nog op via de zwarte markt en gebruikt hij ze in cosplay op zijn satanische eiland.
  donderdag 30 juli 2026 @ 20:44:11 #287
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221467473
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 16:45 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
O B L I T E R A T E D
  donderdag 30 juli 2026 @ 20:52:40 #288
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_221467571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat kan.

Maar het hele verhaal maakt onderdeel uit van ontwikkelingen die mij helemaal niet aanspreken en zorgen baren.
Europa is nog steeds erg afhankelijk van deze nieuwe dictatuurdenkers overzee. Een afhankelijkheid en bondgenootschap die/dat ooit, met minder geschifte leiders op welke posities dan ook, op goed tot redelijk goed vertrouwen was gebouwd. Onenigheden en meningsverschillen waren er toen ook, maar ze konden serieus worden besproken. Hufter Trump en zijn kontlikkers & potentiële opvolgers zijn echter voor geen cent te vertrouwen. Ze hebben schijt aan de rest van de wereld, en ook nog eens aan hun eigen bevolking. Nochtans worden ze door grote hoeveelheden mensen aanbeden. Een verschijnsel dat in de geschiedenis steeds terugkeert, helaas. Omdat de wereld nu een dorp is, heeft dat niet alleen maar gevolgen voor hun eigen land of werelddeel.

Het vervelende is dat Europa wel wat tijd nodig heeft om onafhankelijk(er) te worden. Voor je het weet wordt er overhaast gehandeld en springt de EU teveel op Xi's schoot. (Die zit daar alleen maar mild glimlachend op te wachten.)

Daar laat ik het ff bij. Het hoort eigenlijk ook meer in topics over Amerikaanse politiek en EU thuis.
Daarnaast ben ik momenteel een beetje klaar met piekeren. Ik kan er weinig aan doen. Hooguit om de zoveel tijd van mijn stemrecht gebruik maken. Een straatvechter en barricadenbouwer ben ik niet (meer? ;)).
Ja, Europa is gevaarlijk afhankelijk geworden. Enerzijds heb je de VS die sinds WOII onze defensie paraplu voor z'n rekening heeft heeft genomen, met plezier overigens want dit heeft er voor gezorgd dat ze al ruim 75 jaar de absolute hegemon konden zijn, en anderzijds China, dat sinds Xi JinPing een strategie van opkopen, lenen en dus afhankelijk maken voert.
pi_221468551
quote:
[ x ]
Grote claim, waar is het bewijs?
pi_221469844
Updates:
- Hundreds of politicians, lawyers and other public figures have signed an open letter calling for the withdrawal of U.S. forces from Jordan.

- Een Qatar LNG tanker is met toestemming van Iran door de Straat van Hormuz gevaren (Iran corridor), waarschijnlijk omdat er een of andere deal is bereikt tussen de twee landen.

- Saudi Arabie is waarschijnlijk een grondinvasie in Jemen aan het voorbereiden, met als doel de zeeblokkade ongedaan te maken.

- Saudi Arabie is ook in gesprek met een aantal landen om een Maritime Coalition te vormen, die moet zorgen voor de veiligheid van de doorvaart in the Red Sea.
pi_221470025
Zaken beginnen langzaamaan samen te smelten. Al zullen er genoeg in de ontkenning blijven. :)
twitter

twitter
pi_221470147
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:29 schreef AFA2022 het volgende:
- Saudi Arabie is waarschijnlijk een grondinvasie in Jemen aan het voorbereiden, met als doel de zeeblokkade ongedaan te maken.
Hebben ze al eerder gedaan met veel succes. _O-
pi_221471125
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hebben ze al eerder gedaan met veel succes. _O-
Als je samenwerkt met Trump en co...

De IRGC claimt dat het een aantal (minstens 3) F 35 had vernietigd in Jordan, geen conformation so far, maar wat wel opvallend is is dat Centcom zich genoodzaakt voelt om erop te reageren.

CENTCOM: Over the past few hours, Iranian state media have continued to report false claims by the Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC)
https://x.com/CENTCOM/status/2082850478572900753
pi_221471298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:29 schreef AFA2022 het volgende:

Zal vast een even groot succes worden als de vorige keer:

https://www.aljazeera.com(...)troops-in-saudi-raid
https://www.aljazeera.com(...)undreds-of-prisoners
pi_221474855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 12:15 schreef Draxx het volgende:

[..]
Zal vast een even groot succes worden als de vorige keer:

https://www.aljazeera.com(...)troops-in-saudi-raid
https://www.aljazeera.com(...)undreds-of-prisoners
Saudi Arabie is gewoon een proxie van de VS geworden. Als je geloofsgenoten iets verderop dagelijks vermoord worden en je kiest als het koningshuis de kant van de VS, dan weet je genoeg.

Op Fox News hadden ze het over “landlock Iran”. Tjonge jonge, die gasten leven echt in een parallelle wereld ofzo, misschien even op de map kijken.
pi_221475092
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 18:15 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Saudi Arabie is gewoon een proxie van de VS geworden. Als je geloofsgenoten iets verderop dagelijks vermoord worden en je kiest als het koningshuis de kant van de VS, dan weet je genoeg.

Op Fox News hadden ze het over “landlock Iran”. Tjonge jonge, die gasten leven echt in een parallelle wereld ofzo, misschien even op de map kijken.
Welke geloofsgenoten
pi_221475337
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 18:52 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Welke geloofsgenoten
De Palestijnen?
pi_221475667
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 19:09 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
De Palestijnen?
De Palestijnen, de Irakezen (tijdens de Golfoorlog), de Jemenieten en anderen.

De geschiedenis toont aan dat Arabische dictators verraders zijn die maling hebben aan hun geloofsgenoten of burgers in het algemeen, zij geven uitsluitend om het behoud van hun macht, dictatuur en rijkdom. Hun daden en beleid tonen aan dat zij zelf weinig met het geloof hebben, ze houden die schijn slechts op om de massa te misleiden en hun autoriteit te behouden.
pi_221475752
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 19:09 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
De Palestijnen?
Dat lijkt me eerder onmacht dan onwil. En ze verrichten wel verschillende inspanningen via een diplomatieke manier.
pi_221477299
Verklaring van een lachende Bibi na zijn ontmoeting met Trump: "U.S., Israel preparing to bombard energy-related targets in Iran, sources say".
https://www.cbsnews.com/n(...)lated-targets-trump/

Iemand van zijn kabinet zei al: “If it were up to me, I would turn Iran into Gaza".

De veel besproken bevrijding van de bevolking gaat eindelijk gebeuren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')