Dat heeft niet per se iets met het weer te maken.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt intens vies momenteel in het westen
Je mond is ook vies, spoelen gauw.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat heeft niet per se iets met het weer te maken.
Dan moet je douchen, het weer is prima.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt intens vies momenteel in het westen
Stel je niet zo ontzettend aanquote:Op zondag 26 juli 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dauwpunt van 18 graden is objectief vies.
Zit je in een lekker koel huis ofzo? Zweet druipt van m'n voorhoofd, en de thermometer is het hartstikke met me eens dat het benauwd is.quote:
Hier DP van 17.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dauwpunt van 18 graden is objectief vies.
Fijne DP op zich. Al zal dat eerder viesdroog zijnquote:Op zondag 26 juli 2026 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier DP van 17.
Mijn 2de station geeft DP van -4(Defecte vochtmeter
)
Ohhh haha, hier nu wel de zon, alsof er geen regen gevallen isquote:Op zondag 26 juli 2026 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier ook niet, zonet een korte plensbui, 4,6mm. De wind gaat wat op en neer hier16km/h gemiddeld terwijl achtertuin maar 4,7km/h doet
![]()
Binnenkort mogelijk wel een leuke project, dat weerstation kan nog wel eens een interessante plaats gaan krijgen 1km buiten Dokkum in een open omgevingals dit door gaat dan zal ik de datalogger moeten omzetten naar het andere station mocht ik in die tijd geen 2de datalogger hebben.
Hoe dan.. hier gewoon lekker..23 dat wel..alles open dag en nacht ondanks de regen heerlijk.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je in een lekker koel huis ofzo? Zweet druipt van m'n voorhoofd, en de thermometer is het hartstikke met me eens dat het benauwd is.
Hier inmiddels ook weer alles open, maar dat heeft wegens de regen het grootste deel van de dag niet gekund.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe dan.. hier gewoon lekker..23 dat wel..alles open dag en nacht o ndank de regen heerlijk.
Ik denk dat je hele droge huid gaat krijgen als je het niet bijhoud.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijne DP op zich. Al zal dat eerder viesdroog zijn
Ja De Bilt heeft echt wel een volle bak neerslag gehad zeg! Dat was echt wel nodig.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh haha, hier nu wel de zon, alsof er geen regen gevallen isexht veel regen gehad vandaag. Hoe lang zal het weer duren..
Leuk van je weerstation, serieuze metingen dus wel
Hier 4,6mm en 5mm, in de avond niks meer bijgekomen.quote:
5 a 6mm bij jou, denk dat dat niet heel veel gaat doen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanmiddag nog even bij de zeedijk geweest, maar die was geel ipv groen. De droogte is wel een dingetje![]()
Maar er is wat regen gevallen...kijken hoe snel dat dan gaat. Of het überhaupt iets doet.
Ik denk het ook niet. Onkruid zal er wel van profiteren.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
5 a 6mm bij jou, denk dat dat niet heel veel gaat doen.
Zojuist valt hier toch nog een bui, hopelijk krikt de mm's nog wat op.
Ja die lusten dit wel inderdaad, maar dat is wel te bestrijden.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:15 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Onkruid zal er wel van profiteren.
Dat zal je nog verbazenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanmiddag nog even bij de zeedijk geweest, maar die was geel ipv groen. De droogte is wel een dingetje![]()
Maar er is wat regen gevallen...kijken hoe snel dat dan gaat. Of het überhaupt iets doet.
Dat beetje regen dat er is gevallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |