Waarom worden niet alle russen geweerd?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:24 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)anctiepakket-bereikt
[..]
Goed dat Griekenland hun zin heeft gehad en de verstoring van de energievoorziening aldaar gedempt wordt.
Je hebt ook veel Russische vluchtelingen die je dan weer in de armen van Poetin jaagt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom worden niet alle russen geweerd?
Nee, dit is onzin.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt ook veel Russische vluchtelingen die je dan weer in de armen van Poetin jaagt.
Die zijn er al en daar hebben we asielprocedures voor. Ik heb het over de jetset.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt ook veel Russische vluchtelingen die je dan weer in de armen van Poetin jaagt.
De jetset gaat op vakantie naar Egypte. Waar ze ipv een Marokkanen* probleem een Russen probleem hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die zijn er al en daar hebben we asielprocedures voor. Ik heb het over de jetset.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Russians Are Finally Realising the Truth About Putin's War[, money gone , bank closed
Als we ooit van agressief Rusland af willen komen dan denk ik dat wat interne weerstand wel nodig is. En dat ga je niet bereiken door iedereen die tegen Poetin is hier onderdak te bieden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beter stuurt Rusland zulken naar het front inderdaad !quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als we ooit van agressief Rusland af willen komen dan denk ik dat wat interne weerstand wel nodig is. En dat ga je niet bereiken door iedereen die tegen Poetin is hier onderdak te bieden.
Of gerecruit kunnen worden door Oekraïnse inlichtingendienst bijvquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Beter stuurt Rusland zulken naar het front inderdaad !
Bij Nieuwsuur vandaag een itempje over de aanvallen op die centra, inclusief jankende Russinnen wiens spullen die daar lagen vernietigd zijnquote:
Dan worden ze ineens wél emotioneel hequote:Op vrijdag 24 juli 2026 01:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Nieuwsuur vandaag een itempje over de aanvallen op die centra, inclusief jankende Russinnen wiens spullen die daar lagen vernietigd zijn
De bessen zijn zuurquote:Op vrijdag 24 juli 2026 04:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dan worden ze ineens wél emotioneel he
Niemand wil meer naar z'n werk komen bij die Wilberries centra lijkt me, in ieder geval niet de night shift.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Wat een nacht
Wildberries St Petersburg in vlammen op en een militaire fabriek in kirovo door flamingos
Zoals ik lees niet alleen St Petersburg, maar ook in Simferopol.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Wat een nacht
Wildberries St Petersburg in vlammen op en een militaire fabriek in kirovo door flamingos
Denk dat Rusland wacht op de zondag met een verzengende vergelding, die de magen omdraait.quote:
Bizar, benieuwd wat die filmers zeggen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:49 schreef Anton91 het volgende:
Terwijl het al in de brand staat zie je twee inslagen van drones en op de achtergrond hoor je nog meer drones rondvliegen. Op zich wel zonde die hoeveelheid drones, terwijl waarschijnlijk toch al helemaal uitbrand.
[ x ]
"Zouden we vandaag nog moeten werken of mogen we naar huis?"quote:Op vrijdag 24 juli 2026 08:55 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Bizar, benieuwd wat die filmers zeggen tegen elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |