Doe dat. Het slaat als een pik op een drumstel. Met je terechte vergelijking.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zoals verwacht, dat is het ding met linkse mensen, als je met terechte vergelijkingen komt dan vinden ze het maar stom. I rest my case.
Laat ik jou de vraag stellen: Zorgt Sophie Straat met deze actie voor verbinding over verdeling? Wat vind jij? Denk jij dat de gemiddelde blanke Nederlander (wat nog steeds de hoofdmoot is in Nederland) dit een fijn gevoel vindt?quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nog zotter. Sophie Straat begint bijna WO III.
Ik doe het, maar het komt jou even niet uit. Rosa Parks die achterin plaats mocht nemen was op dat moment ook maar een klein dingetje maar in retrospectief een mega event. Dit soort kwaadaardige beginselen kunnen datzelfde effect hebben. Want nogmaals: verbind dit nou of zorgt dit voor een splitsing? Ik denk dat je het antwoord zelf ook wel kentquote:
Dat vinden ze geen fijn gevoel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laat ik jou de vraag stellen: Zorgt Sophie Straat met deze actie voor verbinding over verdeling? Wat vind jij? Denk jij dat de gemiddelde blanke Nederlander (wat nog steeds de hoofdmoot is in Nederland) dit een fijn gevoel vindt?
quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:28 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat vinden ze geen fijn gevoel.
'Pluk een roos en zet hem op je hoed, dan is het morgen weer goed'.
Ik denk dat de verklaring vrij simpel is en deze artiest tracht mee te liften op activistische trends die de kans hebben veel ophef en dus aandacht op te leveren. Volgens mij was ze al eerder in de weer met propalestina-gedoe, nu dit weer, gewoon iemand die bijzaken aangrijpt om bekender te worden. Allicht moeten we dit meer zien als iets wat zegt over de kwaliteit van haar muziek (geen idee verder, niet mijn genre) en dat ze kennelijk meent dat ze het met haar muziek alleen niet gaat maken en dit soort provocaties daarom nodig heeft.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is vooral zonde dat de pijlen gericht zijn op de verkeerde mensen. 95% van de bevolking is inmiddels wel overtuigd van het feit dat racisme slecht is en dat we donkere mensen niet meer achterin de bus moeten zetten. Die 5% die volhardend is ga je toch niet overtuigen met dit soort rare fratsen. Nu worden er een stel onschuldige blanke mannen (schijnbaar ineens gedeclasseerd tot het slijk der aarde) als lijdend voorwerp bestempeld. En waarom? Zeg jij het me maar.. om een random voorbeeld te stellen ofzo?
Ja, dit is vast en zeker de manier om meer verbinding te creëren, door meer te gaan scheiden. Klinkt logisch!
Volgens sommige simpelen van geest hier is dat prima want 'vroeger' deden 'wij' dat ook.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:33 schreef Dutchguy het volgende:
Ik dacht dat het onderscheid maken tussen mensen op louter biologische kenmerken juist iets was dat we NIET meer moesten doen?
Dan is het effect dus klein.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik doe het, maar het komt jou even niet uit. Rosa Parks die achterin plaats mocht nemen was op dat moment ook maar een klein dingetje maar in retrospectief een mega event. Dit soort kwaadaardige beginselen kunnen datzelfde effect hebben. Want nogmaals: verbind dit nou of zorgt dit voor een splitsing? Ik denk dat je het antwoord zelf ook wel kent
Die 63 persoonlijke aanvallen in 2 maanden tijd vind ik dan weer een verspilling van servercapaciteit. Maar meer kwaliteit zit er niet in bij je. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch ook echt een nutteloze clown, een verspilling van zuurstof en servercapaciteit.
Er zit genoeg in. Maar die moeite neem ik niet meer voor 'mensen' als jij.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:43 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Die 63 persoonlijke aanvallen in 2 maanden tijd vind ik dan weer een verspilling van servercapaciteit. Maar meer kwaliteit zit er niet in bij je. Vooruit dan maar.
Merk er weinig van tot nu toe. Maar feel free om niet te reageren.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Er zit genoeg in. Maar die moeite neem ik niet meer voor 'mensen' als jij.
Like I said, ik verspil die moeite niet aan jouw soort. En ik 'feel free' om te reageren wanneer ik dat wil.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:51 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Merk er weinig van tot nu toe. Maar feel free om niet te reageren.
Maar nu verspil je wederom servercapaciteit. Zie je zelf niet in dat je vaak op mij reageert? Dat is wel een beetje een contradictie.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:52 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Like I said, ik verspil die moeite niet aan jouw soort. En ik 'feel free' om te reageren wanneer ik dat wil.
Als je schijnbaar zoveel weerstand oproept bij mensen kan je je ook even afvragen wat je eigen inbreng in dat geheel is. Just saying. Ergo: als elke kamer die je binnenkomt naar stront ruikt dan ben je waarschijnlijk zelf in de poep gestapt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:43 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Die 63 persoonlijke aanvallen in 2 maanden tijd vind ik dan weer een verspilling van servercapaciteit. Maar meer kwaliteit zit er niet in bij je. Vooruit dan maar.
Leuke vergelijking. Dat moet ik je nageven. Mijn inbreng is om mensen te laten nadenken en te confronteren. En die weerstand is mij dierbaar. Precies de mensen die ik moet opzoeken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je schijnbaar zoveel weerstand oproept bij mensen kan je je ook even afvragen wat je eigen inbreng in dat geheel is. Just saying. Ergo: als elke kamer die je binnenkomt naar stront ruikt dan ben je waarschijnlijk zelf in de poep gestapt.
Blijkbaar moet je per se het laatste woord hebben. Zoals de typische linkswappie dus.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Maar nu verspil je wederom servercapaciteit. Zie je zelf niet in dat je vaak op mij reageert? Dat is wel een beetje een contradictie.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:00 schreef Koekoekmakto het volgende:
Mijn inbreng is om mensen te laten nadenken en te confronteren
Dat maak jij ervan. Iedereen mag anderen laten nadenken en confronteren. Ik kom hier ook voor de inspiratie en het debat. Zie er geen probleem in.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:06 schreef PurifieR het volgende:
[..]Jij hoeft andersdenkenden helemaal niet te 'confronteren' of 'laten nadenken'. Wat een arrogante 'ik heb als enige gelijk' houding zeg.
Waarom zou je mensen moeten confronteren op lichamelijke kenmerken die ze ook maar van moeder natuur mee hebben gekregen? Dat je mensen kan confronteren op gedrag snap ik. Deze niet.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:00 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Leuke vergelijking. Dat moet ik je nageven. Mijn inbreng is om mensen te laten nadenken en te confronteren. En die weerstand is mij dierbaar. Precies de mensen die ik moet opzoeken.
Waarom zou je daar niet over mogen spreken? Of bevragen en confronteren? Die kenmerken zijn relevant gebleken in de historie voor de verdeling van macht, invloed, en in de positionering van mensen tov elkaar.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen moeten confronteren op lichamelijke kenmerken die ze ook maar van moeder natuur mee hebben gekregen? Dat je mensen kan confronteren op gedrag snap ik. Deze niet.
Nee. Dus hoeven ze ook niet naar achteren in een zaaltje te gaan als een paarsharige feminazi dat roept.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:18 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zijn Blanke mannen gevrijwaard? Hebben ze een status aparte?
En wat hebben die witte mannen dan wel fout gedaan (behalve de subsidie bij elkaar werken waarvan het hele progressieve circus wordt betaald) of is het blank zijn hetgene wat fout is want daar lijkt dit heel erg op?quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:18 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet over mogen spreken? Of bevragen en confronteren? Die kenmerken zijn relevant gebleken in de historie voor de verdeling van macht, invloed, en in de positionering van mensen tov elkaar.
Sophie Straat doet het wat onbeholpen, ik ga in dit topic verder daarop in. Het is toch een forum? Kunnen we discussiëren. Zijn witte mannen gevrijwaard? Hebben ze een status aparte?
Ja dat hebben ze, zo een waarbij je schijnbaar achterin een zaaltje plaats mag nemenquote:Op woensdag 22 juli 2026 11:18 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zijn witte mannen gevrijwaard? Hebben ze een status aparte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |