Ik dacht meer aan Bansheeboy in het zuur met zijn AI-stijl. Gewoon een bad faith actor of trolletje.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ligt er bij deze user net te dik bovenop zodra je wat meer posts van hem ziet, beetje nikonlover/mikeytt rolletje.
Zeker wel. Als we met Sofie klaar zijn, en dat zijn we nog niet, richten we ons op het volk wat gehoor aan haar oproep geeft want Sofie heeft goed voor het voetlicht heeft gekregen dat het "Dit nooit meer" gelul wat we altijd horen een wassen neus is. Als het moment daar is laten mensen zich als makke schapen scheiden en sorteren op kleur en afkomst. En het maakt echt niet uit wie het vraagt hoor. Aan zo'n opdracht geef je gewoon nooit gehoor, dat is een grens die je niet over gaat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vast, maar dat is ook geen reden om zo'n scene te maken van dit.
Ja joh, apartheid simuleren als deel van een show om een antigeluid te willen brengen is gelijk wat er n Israel/Gaza allemaal gebeurt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zeker wel. Als we met Sofie klaar zijn, en dat zijn we nog niet, richten we ons op het volk wat gehoor aan haar oproep geeft want Sofie heeft goed voor het voetlicht heeft gekregen dat het "Dit nooit meer" gelul wat we altijd horen een wassen neus is. Als het moment daar is laten mensen zich als makke schapen scheiden en sorteren op kleur en afkomst. En het maakt echt niet uit wie het vraagt hoor. Aan zo'n opdracht geef je gewoon nooit gehoor, dat is een grens die je niet over gaat.
De rode lijn loopt niet over het spoor van Hamas propaganda, de daadwerkelijke rode lijn ligt voor onze neus en op die lijn staat momenteel een heel grote rode vlag met de naam van Sofie Straat er op
Nee, natuurlijk is ze geen terroristische organisatie gelijk Hamas. Al verwacht ik van types als Sophie wel dat ze meer sympathie hebben voor de terroristen die aanvallen dan de democratische rechtsstaat die vervolgens (hard) terugslaat.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja joh, apartheid simuleren als deel van een show om een antigeluid te willen brengen is gelijk wat er n Israel/Gaza allemaal gebeurt.
Dat zegt die helemaal niet derhalve is het enorm flauw zo te reageren, en onderscrhijft dit precies wat ik eerder schreef omtrent jou.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja joh, apartheid simuleren als deel van een show om een antigeluid te willen brengen is gelijk wat er n Israel/Gaza allemaal gebeurt.
Hoe onderschrijf dat het precies? Ik geef wat weerwoord aan figuren die voor eigen politiek gewin, doen of ze enorm bedreigd worden door de manier waarop een artiest haar show invult om een statement te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zegt die helemaal niet derhalve is het enorm flauw zo te reageren, en onderscrhijft dit precies wat ik eerder schreef omtrent jou.
Dit onderschrijft mijn boodschap naar mijn idee aardig omdat veel D66 adepten tot hun identiteit maken tegen racisme en discriminatie te zijn, we hier nu een geval van openlijke discriminatie hebben, en om dit dan niet te hoeven onderkennen alle andere perspectieven in het belachelijke getrokken worden door te stellen dat zij zich extreem bedreigd voelen dan wel een-op-een vergelijken met de situatie in Gaza maken, waar nochtans niemand zo benoemd; dat mensen er anders over denken dan dat dit praktiserend racisme is kan ik nog inkomen, maar alle andere inzichten direct belachelijk maken en geenszins een echte discussie aangaan dat is wat mij bijzonder stoort.quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe onderschrijf dat het precies? Ik geef wat weerwoord aan figuren die voor eigen politiek gewin, doen of ze enorm bedreigd worden door de manier waarop een artiest haar show invult om een statement te maken.
Verder schat ik niet in dat Sophie lid is van D66, dus wat die ermee te maken hebben is helemaal een raadsel.
Ze gaan er - net zoals de Belgen - niks mee doen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mooi ik hoop dat ze dat idiote mens goed aanpakken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ren-oproep~a2dd48af/
Nou, de Hoge Raad lijkt daar toch wezenlijk anders over te denken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:08 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Ze gaan er - net zoals de Belgen - niks mee doen.
Snap ik ook wel, want sec is er niet discriminerend gehandeld. Volgens mij was niemand verplicht om echt naar achter te gaan.
Ik kan ook wel roepen: "alle negers moeten van FOK! af" maar daarmee zeg ik alleen iets doms. Het wordt pas echt discriminerend als Danny ook daadwerkelijk alle negers actief gaat bannen.
En White Lives Matter projecteren op Erasmusbrug dan?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:08 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, want sec is er niet discriminerend gehandeld. Volgens mij was niemand verplicht om echt naar achter te gaan.
Ik kan ook wel roepen: "alle negers moeten van FOK! af" maar daarmee zeg ik alleen iets doms. Het wordt pas echt discriminerend als Danny ook daadwerkelijk alle negers actief gaat bannen.
Dat word wel gezien als racisme en dat zal je weten ook als je het roept, zelfs als je iet opvalt dan heb je al een probleem.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:08 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Daar was niets discriminerends of racistisch aan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:22 schreef DefKu het volgende:
[..]
En White Lives Matter projecteren op Erasmusbrug dan?
Zou mooi zijn als ze wordt vervolgd. Dat noemen we karma.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mooi ik hoop dat ze dat idiote mens goed aanpakken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ren-oproep~a2dd48af/
Ik ga er niet vanuit maar ik blijf hopen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze wordt vervolgd. Dat noemen we karma.
Correct. Het is racistisch, maar dat mag. Een veroordeling hier zou belachelijk zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:08 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Die veroordeling was een gotspe natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:22 schreef DefKu het volgende:
[..]
Heb je daar geen hersens voor nodig?quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Kolderieke hersengymnastiek weer vanuit de linkse kerk.
Waarom viel dat niet onder artistieke vrijheid?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:22 schreef DefKu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |