Rotterdam had er eerst huizen willen bouwen maart die gaan nu maar buiten de stad wonen , daar is ook ruimte genoegquote:Na jaren van gesteggel is het beruchte pretpark in Rotterdam-Zuid eindelijk geopend.
Onder de nieuwe naam Spelen bij Beelen vertelt eigenaar Wim Beelen aan verslaggever Max van den Broek over de feestelijke opening én de lange weg ernaartoe.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Na 13 jaar ellende gaat Rotterdams pretpark open: 'Wethouders wegblijven!'
Wat ben je toch ook een domme gans. Een zakenstad als Rotterdam heeft en vliegveld nodig. Bovendien bedient het ook Den Haag.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:24 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)odigd/159017152.html
[..]
Laat ze Rotterdam Airport maar sluiten en dan Airport Lelystad opendoen , dan is er ruimte genoeg voor woningbouw
den Haag die gaat met de trein tegenwoordig en anders kunnen ze via schipholquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een domme lul. Een zakenstad als Rotterdam heeft en vliegveld nodig. Bovendien bedient het ook Den Haag.
wat zou de gemeente Rotterdam er voor over hebben om hier toch nog woningen te bouwen aan de Nieuwe Maasquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:00 schreef raptorix het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij 80% van het park gesloten omdat dat er echt niet uit zit, een soort van dumpplaats van afgedankte kermis attracties uit de jaren 70 en 80.
ik denk dat de heren en dames van Pro al een penthouse voor zichzelf hadden uitgezochtquote:AI-overzicht
Het terrein van het nieuwe speel- en recreatiepark Spelen bij Beelen (voorheen bekend als Attractiepark Rotterdam) aan de Maashaven is uiteindelijk 70.000 vierkante meter (7 hectare) groot.
Spelen bij Beelen
Het park opent gefaseerd.
Bij de opening deze zomer is er 35.000 vierkante meter toegankelijk, goed voor 21 verschillende activiteiten.
Daarnaast bestaat een deel van het terrein uit een indoor speel- en educatiepark van circa 7.000 vierkante meter.
Ik vermoed dat de gemeente het contract opzegt en dan Wim nog 10 jaar gaat dwarsliggen om er een zooitje geld uit te trekken.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat zou de gemeente Rotterdam er voor over hebben om hier toch nog woningen te bouwen aan de Nieuwe Maas
[..]
ik denk dat de heren en dames van Pro al een penthouse voor zichzelf hadden uitgezocht
[ afbeelding ]
Ik las iets dat hij nieuwe toiletten had geplaatst waar er door de vorige eigennaar een of andere oude poppenshow stond opgesteldquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:00 schreef raptorix het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij 80% van het park gesloten omdat dat er echt niet uit zit, een soort van dumpplaats van afgedankte kermis attracties uit de jaren 70 en 80.
ja je weet het niet , Het wordt steeds meer waardquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de gemeente het contract opzegt en dan Wim nog 10 jaar gaat dwarsliggen om er een zooitje geld uit te trekken.
Die komen ook voorbij in dat Youtube filmpje van Egbert: Bekijk deze YouTube-video. Wat Phantasialand in de jaren 80 misschien ooit heeft weggehaald vanwege toen al gedateerd en door Hennie van der Most weer was opgedregd.quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik las iets dat hij nieuwe toiletten had geplaatst waar er door de vorige eigennaar een of andere oude poppenshow stond opgesteld
nou in de Betuwe wordt mooi gebouwd hoorquote:Op woensdag 22 juli 2026 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel leuk toch? Beter dan overal maar huizen neerpleuren.
Wat mij betreft sluiten ze die ouwe pauperbende en zetten er mooie appartementen neer.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zal best nog wel een keer gaan gebeuren maar dan gaat de winst naar Beelen en niet naar PRO en geen penthouse voor PRO ambtenarenquote:Op woensdag 22 juli 2026 15:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat mij betreft sluiten ze die ouwe pauperbende en zetten er mooie appartementen neer.
het gaat om de grond en de prachtige locatie aan de nieuwe maasquote:Op donderdag 23 juli 2026 06:33 schreef Halcon het volgende:
Was toch allemaal afgedankte en opgekochte oude meuk?
quote:Het terrein van het voormalige Speelstad Rotterdam (tegenwoordig bekend als Spelen bij Beelen) aan de Doklaan is ongeveer 2,5 hectare groot, wat neerkomt op circa 25.000 tot 25.500 m².
Ja dat had Gemeente Rotterdam wel gewild, gaat lekker niet door nuquote:Op woensdag 22 juli 2026 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat ene filmpje over Rivoli had je al gepost toch? Of mis ik ietsquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat had Gemeente Rotterdam wel gewild, gaat lekker niet door nu
Nu kun je er wel een Dansen met Jansen naastzetten, voor de wat oudere Jeugd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 06:55 schreef Eightyone het volgende:
"Speelstad Rotterdam" klonk toch wat minder dubieus.
Vervelen bij Beelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:25 schreef Hexagon het volgende:
Ik zag het 2 weken geleden trouwens bij een vaartocht liggen.
Er zat bepaald geen leven in.
En vliegveld? En hoe bedient een vliegveld precies Den Haag? Wat verdient dat vliegtuig per uur en krijgt hij/zij ook fooi?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een domme gans. Een zakenstad als Rotterdam heeft en vliegveld nodig. Bovendien bedient het ook Den Haag.
Met Hugo als portier 😱quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:19 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nu kun je er wel een Dansen met Jansen naastzetten, voor de wat oudere Jeugd.
Is een filmpje van 3 maanden geleden.quote:
het ligt in de verwachting dat het grote gebouw een dure flat gaat worden met penthouses voor de mensen van de gemeenteraad van Rotterdamquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Dus nu liggen er 2 halfbrakke speelparken daar? waarvan 1 sowieso nooit open zal gaan![]()
Hoezo 2?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Dus nu liggen er 2 halfbrakke speelparken daar? waarvan 1 sowieso nooit open zal gaan![]()
Dank dat was me niet duidelijk. Kom daar niet vandaan. Het leek me ook al erg onlogischquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoezo 2?
Wat nu Spelen bij Beelen is, was voorheen dat park van Vd Most, wat nooit open is geweest.
Ik kom daar gelukkig ook niet vandaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dank dat was me niet duidelijk. Kom daar niet vandaan. Het leek me ook al erg onlogisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |