Daar heb ik dan niet zo'n intresse in, helaas.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:57 schreef koemleit het volgende:
.
dit zelfde doen, maar dan in de plaatselijke gay bar zal je alveel meer resultaat opleveren.
quote:
staat er toch duidelijk?quote:Tot nu toe nog geen berichtjes gehad (misschien vanwege de drugs termen op het lijstje) van mensen die mijn nummer hebben gevonden helaas, maar wie weet komt dat nog.
Nog beter: badmeester.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:13 schreef Pajanus het volgende:
vrijwilliger bij de plaatselijke speeltuin
Christus te paard, wanhopiger dan dit gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:54 schreef junkiesietze het volgende:
Hebben jullie ook ongewone manieren om aan de vrouw/man te komen?
Al die dating apps werken niet voor de man. Wat ik tegenwoordig doe is gewoon mijn telefoon nummer op mijn boodschappenlijstje zetten. En dan na het winkelen in de supermarkt het boodschappenlijstje in het mandje laten liggen.
(ze worden toch niet schoongemaakt, want ik doe dit al heel lang, en soms pak ik een mandje waar nog een oud boodschappenlijstje van mij in ligt)
Ze kunnen direct zien waar je van houd, of je kan natuurlijk ook wat extra's erop schrijven, ik zet meestal "heroine, cocaine" op het lijstje, niet omdat ik dat gebruik, maar dat is mijn humor i guess.
Tot nu toe nog geen berichtjes gehad (misschien vanwege de drugs termen op het lijstje) van mensen die mijn nummer hebben gevonden helaas, maar wie weet komt dat nog.
Wat voor vreemde manieren heb jij?
tja eerlijk gezegd is dat prima als je geen gluiperd van 45 bent maar nog relatief jongquote:
Of judotrainer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |