En dan wel vragen of ze even zullen gaan lopen.quote:
Guess met ballen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar een vrouw heeft 2 eierstokken, ze kunnen er eentje weghalen, dan heeft ze er nog 1 over.
Hahaha, ja morgen weer. Dan schaatsen ze rolquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat te wachten op het vervolg, maar het is klaar geloof ik
Klopt helemaal, alleen gaat dit om een jureerbare opdrachtquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog over het "achterlijk gedrag" Do begon ermee.. Diedert en Poekie willen geen kip marineren en Do kan dat wel zegt ze, dan moeten Zeef en Do het maar doen zegt Diet.. en Do gelijk wat is dat voor achterlijk gedrag roepen, Diedert reageert dar Do effe moet kappen met dat "achterlijk gedag" roepen en in 2 sec gebeurt die fittie![]()
En Arme Diedert is weer de gebeten hond..![]()
[ afbeelding ]
Je mist een stukje, Do riep "wat is dat voor achterlijk gedrag?" omdat Died zei dat hij geen kip wilde bereiden omdat hij nu vegetartisch is. Dus Do heeft gelijk dat dat achterlijk gedrag is.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog over het "achterlijk gedrag" Do begon ermee.. Diedert en Poekie willen geen kip marineren en Do kan dat wel zegt ze, dan moeten Zeef en Do het maar doen zegt Diet.. en Do gelijk wat is dat voor achterlijk gedrag roepen, Diedert reageert dar Do effe moet kappen met dat "achterlijk gedag" roepen en in 2 sec gebeurt die fittie![]()
[ afbeelding ]
Team Diederik in deze inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Diedert vegetarisch wasquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mist een stukje, Do riep "wat is dat voor achterlijk gedrag?" omdat Died zei dat hij geen kip wilde bereiden omdat hij nu vegetartisch is. Dus Do heeft gelijk dat dat achterlijk gedrag is.
Dat wist niemandquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Diedert vegetarisch was
Jawel heeft hij eerder gezegd.quote:
Delano is de kneus, meneer is een kopie van Roxy. Dik zijn en er graag wat aan willen doen maar als het even moeite kost dan is het geen optie. Hij heeft gevraagd om wat dwang qua sporten en die kreeg hij.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Sayf is niet alleen een wokeness deugkneus, maar ook nog eens autistisch. Het is Delano zijn goed recht om te zeggen 'nu even niet boxen' Hij mag dan wel 'pinky promise' of zo gedaan hebben bij Sayf maar volgens mij hebben ze niet een dag en tijdstip besproken waarop die bokssessie plaats moet vinden. Komt toch niet op een dag of tijd op aan! Man, wat een gast die Sayf, maar wel leuke TV.![]()
Vond dat bij Ranking de Bondgenoten wel top dat Noukie alle haters met een bek vol tanden zetten door haar eigen naam op te schrijven bij de vraag 'wie voor het eerst vreemd zou gaan in de loods'. En Diederik deed hier bij de overige vragen aan mee en vulde zijn eigen naam in. Mooi tuk die mean girls en konden het zichtbaar niet hebben.![]()
En er komt maar weer eens een jureerbare opdracht, wederom iets met een barbeknoei. Ik hoor met name allemaal cliche gerechtjes die ze willen bereiden. Wees origineel zou ik zeggen. En morgen weer een rollerskate feestje in de loods, hebben we ook nog nooit gehad...oh wacht..
Ik dacht dat ze hadden afgesproken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:52 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal best maar nogmaals niet wanneer en op welk tijdstip. Zo simpel is dat.
Salar mag terug komen, Fleuris heeft zijn tijd al 2x gehad daar en heeft gefaald. Vanavond was blijkbaar de 750ste aflevering dat was de reden. Niets van terug gezien in de aflevering b.t.w. of dat moet nog komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Wat gaat hij daar dan weer relevant proberen te doen?
Hoop niet dat 5th gelijk krijgt en dat ie samen met Salar terug komt nu ze beiden van hun loodswippertje af zijn
"Ik heb gay vrienden" is totaal onzinnig in die hele discussie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo onzinnig vind ik zijn uitspraken niet.
Waarschijnlijk omdat hij heel erg dwingend zat te zeiken en te zeuren tegen hem. Als iemand zegt dat ie op dat moment niet wil dan heeft Sayf dat te accepteren. Maar Sayf is van een andere planeet,quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:38 schreef greysbones het volgende:
eh waarom moet Sayf zijn excuses aanbieden?![]()
![]()
Sayf liep wegquote:Op woensdag 22 juli 2026 02:29 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij heel erg dwingend zat te zeiken en te zeuren tegen hem. Als iemand zegt dat ie op dat moment niet wil dan heeft Sayf dat te accepteren. Maar Sayf is van een andere planeet,
Jepquote:
Casper moet sowieso zijn mond houden en kan beter zijn aso zuster aanspreken op haar vreselijke pestgedrag.quote:Op woensdag 22 juli 2026 02:19 schreef dbgfan het volgende:
Beetje saai vandaag. Het meest opvallende was dat Casper vanuit het niets Anouk op haar uiterlijk begon aan te vallen (niet waar Anouk bij was natuurlijk). Ik bedoel, Casper of all people!! De jongen ziet er niet uit met zijn terugkerende puisten in zijn nek enzo en gaat dan een vrouw op haar uiterlijk aanvallen. Ik zou dit zelf niet snel over een bewoner zeggen, maar als hij dat wel doet zonder schaamte, dan doe ik er ook even aan mee.
Verder komt er wat mij betreft weer een supersaaie kook/barbecue opdracht aan. Not my cup of tea.
En dat gezeik tussen Sayf en Delano was van een andere planeet ofzo. Of is Sayf een robot? Heel apart.
Op SBS6 account op Youtube staat een Shorts erover.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Vroeg me al af of we nog iets van het liedje voor Diedje zouden zien
Preciesquote:Op woensdag 22 juli 2026 11:37 schreef DefKu het volgende:
[..]
Op SBS6 account op Youtube staat een Shorts erover.
Staat voor domme lul.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft ook een jarenlange opgebouwde bibliotheek aan oneliners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |