quote:
Op woensdag 22 juli 2026 02:19 schreef dbgfan het volgende:Beetje saai vandaag. Het meest opvallende was dat Casper vanuit het niets Anouk op haar uiterlijk begon aan te vallen (niet waar Anouk bij was natuurlijk). Ik bedoel, Casper of all people!! De jongen ziet er niet uit met zijn terugkerende puisten in zijn nek enzo en gaat dan een vrouw op haar uiterlijk aanvallen. Ik zou dit zelf niet snel over een bewoner zeggen, maar als hij dat wel doet zonder schaamte, dan doe ik er ook even aan mee.
Verder komt er wat mij betreft weer een supersaaie kook/barbecue opdracht aan. Not my cup of tea.
En dat gezeik tussen Sayf en Delano was van een andere planeet ofzo. Of is Sayf een robot? Heel apart.
Casper moet sowieso zijn mond houden en kan beter zijn aso zuster aanspreken op haar vreselijke pestgedrag.
De schorre twins hebben steeds vaker ruzie met elkaar valt mij op. Ik zou ook niet samen met mijn tweelingzus in een programma willen zitten, dat vraagt om wrijving.
Niet leuk dat Delano opeens niet meer wilde boksen met Sayf, maar om daar nou zo´n scene over te gaan maken?
Verder vind ik dat dat gezeik met Anouk nu wel weer genoeg is geweest. Zij weet kennelijk waar ze mee bezig is en dan is het niet aan anderen om daar steeds commentaar op te geven. Dat 6-jarige jubileum van Anouk en Max wil ze uitstellen omdat hij immers op vakantie is. Leuk excuus natuurlijk om niks te gaan vieren voor de camera en dat snap ik wel. Max zal dat sowieso niet willen doen.
De vossen hebben verkeerd gegokt en pakken de -250 punten, jammer maar dat risico namen ze nu eenmaal.

Wel spijtig dat die Valentijne wél een goede envelop pakte, alhoewel het maar +100 is.