Lijkt mij ook weinig aan de handquote:Op zondag 19 juli 2026 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit hoort een goal te zijn. Ik zie niet wat hier aan de hand is.
Dit heeft bijna alles met Spanje te maken.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:30 schreef Mykonos het volgende:
Alle Engelsen thuis vragen zich af hoe ze in godsnaam van dit Argentinië hebben verloren
Bal nog even wegtrappen. Mag gewoon.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:31 schreef Pistolero het volgende:
Dat is geel voor Messi.
Niks gegeven uiteraard.
Mag hopen dat ie nog snel gewisseld wordt.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:33 schreef DeeBee het volgende:
Yamal schiet een penalty naar Manhattan straks
We zijn hard op weg naar een gitzwart scenario.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:33 schreef DeeBee het volgende:
Yamal schiet een penalty naar Manhattan straks
Ik denk dat ze wachten tot de penalties voordat ze daarmee beginnen.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:39 schreef Mykonos het volgende:
Er hangt een Argentijnse doelpoging in de lucht
Prima goal.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nico heeft inmiddels de dozen uitgedaan. @:deebee
Die slaapt allangquote:Op zondag 19 juli 2026 23:41 schreef noodgang het volgende:
Mag dit van Trump, een beetje Europe draaien in ZIJN finale?
Ajaxbonusquote:Op zondag 19 juli 2026 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook wel bijzonder dat Tagliafico maar met alles weg blijft komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |