abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221400360
quote:
88s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 10:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee hoor, een paar kamerleden hebben over een motie gestemd. Een "spreekt uit" motie moet ook nog worden aangenomen door de regering, wat nog niet is gebeurd.

De uitspraak is volledig non-bindend tot de regering dit overneemt, wat niet zal gebeuren door gevolgen voor handel.
Klopt. Geld is belangrijker dan normen & waarden.
quote:
[..]
Ja, handel is altijd goed. Ze doneren zelf geen wapens in tegenstelling tot ons.
Wij geven wapens aan een land dat wordt aangevallen. Zo zullen wij ook wapens leveren aan Taiwan als het wordt aangevallen door een genocidaal misdaadland. _O_ _O_

Maar China levert overigens onderdelen voor wapens, maar he...een onderdeel is nog geen wapen toch?

https://www.telegraph.co.(...)y-at-ukraine-thanks/
quote:
[..]
Nee hoor, er woont ook nog een bevolking die zal worden bevrijd. _O_
Leuk een volk "bevrijden" die daar niet op zit te wachten. :') Dezelfde onzin als Poetin die zegt dat hij Oekraïne zal bevrijden van het nazisme en dacht dat de bevolking hem met open armen ging ontvangen.

hetzelfde zal met China gebeuren. *O* Want een land binnenvallen waar een bevolking gemotiveerd zit te wachten op jouw "bevrijding" is hetzelfde als tijdens spitsuur een snelweg oplopen en hopen dat je niet overreden wordt.
Corporate translator
  woensdag 22 juli 2026 @ 08:56:06 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221402964
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 19:43 schreef HSG het volgende:
Leuk een volk "bevrijden" die daar niet op zit te wachten. :') Dezelfde onzin als Poetin die zegt dat hij Oekraïne zal bevrijden van het nazisme en dacht dat de bevolking hem met open armen ging ontvangen.
Dat dacht hij niet werkelijk, dat was gewoon een dekmantel voor zijn oneindige expansiedrift.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221403219
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 19:43 schreef HSG het volgende:

[..]
Klopt. Geld is belangrijker dan normen & waarden.
[..]
En daarmee behoud ik dus gewoon het officiële standpunt van de Nederlandse regering waar we allemaal op hebben gestemd. :Y
quote:
Wij geven wapens aan een land dat wordt aangevallen. Zo zullen wij ook wapens leveren aan Taiwan als het wordt aangevallen door een genocidaal misdaadland. _O_ _O_

Maar China levert overigens onderdelen voor wapens, maar he...een onderdeel is nog geen wapen toch?

https://www.telegraph.co.(...)y-at-ukraine-thanks/
[..]
Wij giften voor een groot deel wapens ter aanval van Rusland.
China heeft geen gratis donaties gedaan. Dual-use goederen zijn gewoon onderdeel van het standaard wereldverkeer.

Dat Nederlandse chips uiteindelijk bij een Chinese wapenfabrikant belanden, betekent niet dat Nederland wapens levert aan China. :')
quote:
:Y De propaganda is diepgeworteld in Taiwan, mede door de VS.

Verder vrij irrelevant. Ook als Groningers onafhankelijkheid willen, moet het hele land daar over gaan, niet alleen Groningers.
quote:
hetzelfde zal met China gebeuren. *O* Want een land binnenvallen waar een bevolking gemotiveerd zit te wachten op jouw "bevrijding" is hetzelfde als tijdens spitsuur een snelweg oplopen en hopen dat je niet overreden wordt.
Nee hoor. China pakt dergelijke geopolitiek een stuk slimmer aan door invloed vloeiend uit internationale handel.
Het aantal mensen dat in landen woont met goede relaties tot China is groeiende, terwijl de VS en Europa hun invloed verliezen door de hele wereld een vijand te maken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221403263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 12:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Echt waar? Dat zou me nou echt werkelijk waar niks uitmaken. Als Friesland heel graag een eigen land wil, doen ze dat toch lekker? Voor mij is het absoluut oninteressant of Friesland een land of een provincie is, dus als we die mensen daar een plezier mee doen, laat ze zich dan lekker afscheiden.

De tijd van de Indonesische Onafhankelijkheidsoorlog is wel voorbij, dat we mensen die liever vrij willen zijn met alle gevolgen van dien willen dwingen toch Nederlands te blijven. Vreemde mindset.
Ja. Het land is een geheel en iedereen heeft bijgedragen aan het succes van de samenleving.
De gasvelden in Groningen waren bijvoorbeeld niet alleen van de Groningers, en onafhankelijkheid zou oneerlijk zijn als de rest van het land Groningen bij Nederland vond horen.

Spanje heeft ook kort geleden het recht gehad om Catalonië militair weer in te nemen na een illegale referendum voor onafhankelijkheid.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221403402
quote:
88s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:40 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
:Y De propaganda is diepgeworteld in Taiwan, mede door de VS.

Verder vrij irrelevant. Ook als Groningers onafhankelijkheid willen, moet het hele land daar over gaan, niet alleen Groningers.
Heb jij bewijs dat het Taiwanese propaganda is? Volgens de VN is de democratie en de vrijheden van de Taiwanese bevolking in Taiwan toch een heel stuk beter dan in China.

Maar jij gaat vanuit dat de bevolking daar staat de springen om een onderdrukker.
quote:
[..]
Nee hoor. China pakt dergelijke geopolitiek een stuk slimmer aan door invloed vloeiend uit internationale handel.
Het aantal mensen dat in landen woont met goede relaties tot China is groeiende, terwijl de VS en Europa hun invloed verliezen door de hele wereld een vijand te maken.
Oh grappig want China heeft vaak genoeg geroepen dat ze ooit Taiwan binnen gaan vallen.
Corporate translator
pi_221403472
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:49 schreef HSG het volgende:

Maar jij gaat vanuit dat de bevolking daar staat de springen om een onderdrukker.
[..]
Nee hoor, daar ga ik niet van uit. :) Dat fantaseer je er ter plekke zelf bij.
quote:
Oh grappig want China heeft vaak genoeg geroepen dat ze ooit Taiwan binnen gaan vallen.
Nee hoor. China heeft dat nooit gezegd.
De sterkste bewoording is dat ze *het recht* behouden om militair in te grijpen om Taiwan in te lijven. :Y
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221403583
quote:
88s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:53 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee hoor, daar ga ik niet van uit. :) Dat fantaseer je er ter plekke zelf bij.
Je maakt het er zelf naar met al je pro-china propaganda. Daar hoef ik niks voor de fantaseren.
quote:
[..]
Nee hoor. China heeft dat nooit gezegd.
De sterkste bewoording is dat ze *het recht* behouden om militair in te grijpen om Taiwan in te lijven. :Y
Dus val je gewoon een soeverein land binnen. Ik vind dat ik ook recht heb ik op een miljoen Euro maar dat betekent nog niet dat ik een bank mag overvallen.
Corporate translator
  woensdag 22 juli 2026 @ 10:36:19 #83
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221404062
Snap ik. In PNG hebben ze geen chips nodig.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 18:47:24 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221407450
quote:
88s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:42 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja. Het land is een geheel en iedereen heeft bijgedragen aan het succes van de samenleving.
De gasvelden in Groningen waren bijvoorbeeld niet alleen van de Groningers, en onafhankelijkheid zou oneerlijk zijn als de rest van het land Groningen bij Nederland vond horen.

Spanje heeft ook kort geleden het recht gehad om Catalonië militair weer in te nemen na een illegale referendum voor onafhankelijkheid.
Knap staaltje geschiedenis vervalsen weer hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221407562
Kunnen jullie mij niet een half uurtje admin maken?
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 19:20:44 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221407604
nope
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 22 juli 2026 @ 20:15:23 #87
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221407914
quote:
88s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:42 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Wat kortzichtig.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')