Als het tegen de regels was dan was hier echt wel meer ophef over geweest, zowel bij de regelneukers op de social media, als bij types als Plugge en co.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik concludeer dat omdat er voor die tijdstippen speciale regels en redenen gelden. En je quoot zelf dat er voor die uren blijkbaar door renners zelf getekend moet/kan worden.
Als Vingegaard voor de speciale tijdstippen zou hebben getekend, dan zou hij hebben gezegd: "ik heb voor deze tijdstippen zelf getekend." En dat zegt hij niet; hij zegt dat hij vindt dat het te ver gaat.
Dus: 1. of je tekent voor deze speciale tijdstippen.
2. Of het doet er helemaal niet toe of je ervoor tekent, want het mag sowieso op ieder tijdstip.
Indien 2: dan is jouw eerdere quote, waarop ik reageerde, inhoudsloos.
Soort Teletubbies van Temuquote:Op zondag 19 juli 2026 14:40 schreef Makamba_ het volgende:
Pikachu geluiden bij 3 personen die verkleed zijn als eekhoorn. Dit had de tour nodig.
Misschien een enkele oude Fransman die nog steeds boos is om de affaire(s) Virenque. En denk eens aan de stand in het algemeen klassement wanneer je Pogi & Vinge eruithaalt. Dan heb je in Frankrijk geen posters nodig om een feestje te vieren.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch is er geen enkele fan die een poster van een dopingcontroleur boven zijn bed heeft hangen.
Dat laatste klopt. Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het tegen de regels was dan was hier echt wel meer ophef over geweest, zowel bij de regelneukers op de social media, als bij types als Plugge en co.
Hier teken je dus voor als je tekent voor deelname aan een koers. Zie ook regel 1.16 uit het reglement van de Tour.
Je gaat nu volledig af op het artikeltje dat een redacteur van Sporza in elkaar heeft geflanst.
quote:Op zondag 19 juli 2026 14:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit, misschien onnozel, dat Vingegaards reactie juist is weergegeven.
Ze lijken het te willen controleren tot de Croisette.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:47 schreef Faraday01 het volgende:
EF op weg naar een Chasse Patate baracchi special ?
Daar hebben ze toch helemaal niet genoeg mannen voor? Ze willen gewoon mee met de volgende kopgroepquote:Op zondag 19 juli 2026 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze lijken het te willen controleren tot de Croisette.
quote:Op zondag 19 juli 2026 14:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dan zijn we eruit.
quote:2. Of het doet er helemaal niet toe of je ervoor tekent, want het mag sowieso op ieder tijdstip.
Dat is tegenwoordig bij elke zender. De rubrieken zijn belangrijker dan de koers.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:56 schreef Remco het volgende:
Het koersverloop zit het NOS draaiboek met 20 vooropgenomen filmpjes vervelend in de weg vandaag.
Op dit terrein is het lastig om weg te komen. Richie kan zich beter sparen voor de Croisette.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch helemaal niet genoeg mannen voor? Ze willen gewoon mee met de volgende kopgroep
Lekker naar de Dauphine van 2022 zitten kijken en ineens is er geen kopgroep meerquote:Op zondag 19 juli 2026 14:56 schreef Remco het volgende:
Het koersverloop zit het NOS draaiboek met 20 vooropgenomen filmpjes vervelend in de weg vandaag.
Hij moet voor het komend seizoen op koudestage op de Zuidpool.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het kwik is onder de 30 graden gezakt en Wim Tellens wordt als een baksteen gelost.
Je kunt zijn team het niet aandoen om nog vijftig kilometer te laten controleren.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op dit terrein is het lastig om weg te komen. Richie zich beter sparen voor de Croisette.
Altijd tegen Thymen?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
EF heeft het gat gedicht. Ach, Thymen.
Het is wel bijzonder, maar toegestaan. Daar hoef je ook niet speciaal voor te tekenen. Er is een koersreglement waar je mee akkoord gaat bij het deelnemen aan een koers, waar dit dus een onderdeel van is.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
En dan is er dus blijkbaar niets speciaals aan deze tijdstippen.
Je hoeft er dus ook niet speciaal voor te tekenen.
Zoals ik hier al zei:
[..]
Nu er doorheen zakken geeft in de laatste week nog een goede kans op een ritzege.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lenny weer rotslecht als ik het goed zag.
Die arme Thymen heeft geen gelukkige timing met zijn aanvallen en leeglopers.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef wimderon het volgende:
Pidcock is maar weer eens mee.
Verder onder meer Bernal, Voisard en Yates.
Van Wilder en Rubio ook. Sterke groep.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:09 schreef wimderon het volgende:
Pidcock is maar weer eens mee.
Verder onder meer Bernal, Voisard en Yates.
Dat doen ze zodat Jonas gewoon nog een extra tukje kan doen.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:11 schreef wimderon het volgende:
Visma met Campenaerts en Armirail mee, wat zou daar voor droomplaan uitgetekend zijn?
Pidcock krijgt ook dubbel betaald.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:02 schreef Toby56 het volgende:
Sebas doet zijn zoveelste nauwelijks iets toevoegende radioverslag.
Krijgt hij dubbel betaald?
Dan kan er wel wat vanaf.
(Hoewel ik best geloof dat hij een aardige meneer is verder.)
Ik zie wel niet in waarom je als Bahrain, Lidl, Red Bull zou wachten met rijden totdat het 5 minuten is om paniekerig achter Pidcock aan te gaan rijden.quote:
Omdat je elkaars bordje wil leegeten.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie wel niet in waarom je als Bahrain, Lidl, Red Bull zou wachten met rijden totdat het 5 minuten is om paniekerig achter Pidcock aan te gaan rijden.
Kan je wel uittekenen.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zul je zien dat zo'n Adam Yates hier ineens wint
Voor UAE maakt het weinig uit of Pidcock voorin zit of niet. Heb eerder het idee dat Pogacar op elke bergop aankomst wilt winnenquote:Op zondag 19 juli 2026 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pidcock rijdt het karretje in de poep van de koplopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |