Tja, ik denk dat iedereen voor Spanje is, maar vooraf zou ik ook niet gewild hebben dat Spanje zou winnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als die klote Argentijnen maar niet winnen met hun achterlijke geschoffel
Idem.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet echt genoten van dit WK, helaas.
Ik heb ook niet echt veel gezien. Alleen bij de groepswedstrijden nog wel regelmatig de wedstrijden die wat vroeger begonnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Veel gezien, maar totaal niet boeiend.
Gelukkig morgen een heuse half-time show onder het toeziend oog van die oranje aap.
Vanmiddag trouwens alle Amerikaanse vlaggetjes van verschillende bezoeken aan events in de USA de vuilnisbak in geflikkerd.
Nog even terugkomend hierop, want het typt zo lastig tijdens een uitzending en het klaarzetten van nummers, etc.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn snap ik je fascinatie met dit Kalf niet zo.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Track #2 in mijn uitzending was Kim Wilde, track #2 bij Melting is een nummer dat zij ook heeft gezongen
Yvonne Elliman - If I Can't Have You
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Radio 49, waar het het hele jaar door kerstmis is
Welkom en goede avond, zorro.quote:
Welkom en ook goede avond, kree.quote:
dank en gezellig hier zie ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom en ook goede avond, kree.![]()
Leuk dat je er bent.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Nachtvlinders en nu ook nog vuurvliegjes....
Kijk maar uit.... ze zijn dus besmettelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik had vorige week verteld over die kapucijn duif in onze tuin. Vandaag waren het er zelfs twee. Echt nog steeds geen idee waar ze vandaan komen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk maar uit.... ze zijn dus besmettelijk.
Goede avond en welkom, brother.quote:
Hier gelukkig ook niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:41 schreef brother52 het volgende:
Hoe vaak ik dit ook meezing, het helpt niet.
Bij mij ook allang niet meerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:41 schreef brother52 het volgende:
Hoe vaak ik dit ook meezing, het helpt niet.
quote:
Verdacht. Precies op dezelfde dag dat daar een nieuwe president wordt geïnstalleerd...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:56 schreef Melting het volgende:
Ik mag maandag en dinsdag weer eens naar de UK.
Ben 1 dag onderweg om 1 dag daar te zijn.
Ik mag er nog niets over zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verdacht. Precies op dezelfde dag dat daar een nieuwe president wordt geïnstalleerd...
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:59 schreef MadMaster het volgende:
You Don't Have To Say You Love Me - Dusty Springfield
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik wel eens gehoord, meer ook niet.
Die heeft ze genoeg. Of in ieder geval genoeg gehad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |