Ik bespeur een lichte vorm van teleurstellingquote:Op zondag 19 juli 2026 14:14 schreef vosss het volgende:
En gelukkig voor de half achterlijken onder ons hebben ze de kmteller weggelaten, want anders zag een halve blinde nog dat dit niet om aan te gluren is.
F1 is echt de nek omgedraaid met die neppe accutroep. Stop dat lekker in je straatauto's of in de Formule E. Dit heeft niets te zoeken in de F1. Dat ze de slogan "The Pinnacle of Motorsports" maar wegflikkeren, want dit heeft verdomd weinig nog met racen te maken.
Wanneer de topsnelheid in S1 voor Eau Rouge wordt bereikt, weet je dat er onzin gaande is.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:14 schreef vosss het volgende:
En gelukkig voor de half achterlijken onder ons hebben ze de kmteller weggelaten, want anders zag een halve blinde nog dat dit niet om aan te gluren is.
F1 is echt de nek omgedraaid met die neppe accutroep. Stop dat lekker in je straatauto's of in de Formule E. Dit heeft niets te zoeken in de F1. Dat ze de slogan "The Pinnacle of Motorsports" maar wegflikkeren, want dit heeft verdomd weinig nog met racen te maken.
Dat was vorig jaar al bekend.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Hoor ik nu dat Spa om en om gaat vanaf dit jaar?
Ok de sport is echt kapot.
Ze gaan ook weer terug naar V8 en pure verbrandingsmotor setups dus misschien gewoon even afwachten?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Ja maar dat duurt nog lang toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze gaan ook weer terug naar V8 en pure verbrandingsmotor setups dus misschien gewoon even afwachten?
F1 kost de organisator van Spa geld en dit scheelt sponsors jagen.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
quote:
quote:
Nou nou.quote:
Offtopic geneuzel in de spoiler.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:43 schreef wdn het volgende:
[..]
F1 kost geld.
Maar er is meer op Spa dan F1. Ik kan de 24h aanraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Deze sport is echt dood inderdaad, vrijwel elke nieuwe beslissing is een stap in de verkeerde richting.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Je zou maar week in week uit op je werk naar zulke zware accenten moeten luisteren, kost dubbel zoveel energie. Dan moet je wel 50M per jaar verdienen om het goed te maken.
Het is toch dududuquote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 14:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Offtopic geneuzel in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Waar?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Regen des doods in de omgeving.
Dus gedraag je maar!quote:
Big Brother is watching youquote:
quote:
quote:
quote:
Uutkiek'nquote:
Ik zie nog geen paraplu's in het publiek.quote:
Race is ook nog niet begonnen.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zie nog geen paraplu's in het publiek.
Mag ook nietquote:Op zondag 19 juli 2026 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Over 5 minuten regen en dan gaat iedereen naar binnen,quote:
Die gebruik je altijd 10 minuten voor het gaat regenen?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We zijn nog niet begonnenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 14:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier allen met 0.0 en worteltjes
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Hij kijkt via de Belgquote:
Ik heb een mening over mensen die 'de Belg' zeggen.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:02 schreef ondeugend het volgende:
Lekker gratis bij de belg kijken.
Gewoon geen geschreeuw en geen superlatieven gegooid door de viaplaymuppets
Mag niet. Regenkleding mag welquote:Op zondag 19 juli 2026 15:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ronde voorquote:
En mensen die met Engels commentaar kijken.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die 'de Belg' zeggen.
En mensen met Viaplay.
Bij de Vlaming dan.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En mensen met Viaplay.
Ik gok op rood.quote:
Dat geeft niet.. die mensen hebben ook een mening over jou.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En mensen met Viaplay.
Belg is altijd beter dan Viaplayquote:Op zondag 19 juli 2026 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En mensen met Viaplay.
Wat een kul.quote:
Minimaal 1xquote:
Alleen maar leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |