SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
Wilde het eigen laten want iedereen zijn eigen smaak, maar Jeroen en constant schreeuwen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:14 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe waardeloos ik ik Jeroen vind met zijn geschreeuw. Jeroen Koster is er niks bij.
Dat klopt, maar op TV heb je om het kwartier reclame. Dan moet je continu schakelen tussen TV (Eurosport) en de App (HBO Max).quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op tv scheelt dat toch amper wat? Online kijken is wat anders
Oh dat overbrug ik met even naar npo 1 zappen (of ik kijk gewoon reclame, ben toch getraind na dit WK)quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar op TV heb je om het kwartier reclame. Dan moet je continu schakelen tussen TV (Eurosport) en de App (HBO Max).
In de Giro ging hij wel een paar keer in de overdrive, maar deze Tour is dat een stuk beter voorlopig (van wat ik er van gezien heb, ik switch ook wel eens naar de NOS)quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wilde het eigen laten want iedereen zijn eigen smaak, maar Jeroen en constant schreeuwen?
Tijd voor reclame tijdens de bevoorrading in de Tourquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh dat overbrug ik met even naar npo 1 zappen (of ik kijk gewoon reclame, ben toch getraind na dit WK)
Bij Segaert was het heftig maar tevens grappig. Jeroen die Karsten zegt dat zijn observatie hem helemaal niks boeit omdat hij gewoon wilde juichen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de Giro ging hij wel een paar keer in de overdrive, maar deze Tour is dat een stuk beter voorlopig (van wat ik er van gezien heb, ik switch ook wel eens naar de NOS)
Het dreigt hier te druppelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier ook, en meerdere buren hebben nog was op het balkon staan.
Stukje EDquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Er zitten wel een paar hele magere ecto's in deze groep zeg, niet normaal.
Je moeder kreeg de groetjes!quote:
Dat zijn toch ook broers?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gebroeders Haaland? Volgens mij is onze vriend hoe-heet-ie een beetje in de war aan het raken.
Tweeling zelfs. Maar ze heten geen Haaland. En de broers die wel Haaland heten, fietsen niet in de kopgroep.quote:
Je bedoelt dat het Halland is en geen Haaland? Al spreken ze het zelf ook zo uit, geloof ikquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tweeling zelfs. Maar ze heten geen Haaland. En de broers die wel Haaland heten, fietsen niet in de kopgroep.
Zucht. Volgens de commentator reden de broers Haaland samen voorop.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het Halland is en geen Haaland? Al spreken ze het zelf ook zo uit, geloof ik
Of dat het de broers Johannessen zijn?
Ja zo heten ze. Maar jij dacht van niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Volgens de commentator reden de broers Haaland samen voorop.
Yates trekt aan, Del Toro neemt over en geeft er echt een klap op waarna Pogacar in 3 minuten het gat dicht.quote:
Ja, maar wat is daar het probleem mee dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Volgens de commentator reden de broers Haaland samen voorop.
4d chessquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:01 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn ze nu Yates aan het sparen voor het ploegenklassement?
Er gaat weer iemand klappen krijgen, om vervolgens in de interviews te zeggen dat er nog niks verloren is.quote:
quote:
Al besproken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:38 schreef wimderon het volgende:
Ik zet in op een doorzakkende Ayuso en Lenny, omdat ze nu nat zijn geregend.
Voor wit vooral, lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
Leuk dat Seixas gewoon zijn mannen op kop zet
Netjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:38 schreef wimderon het volgende:
Ik zet in op een doorzakkende Ayuso en Lenny, omdat ze nu nat zijn geregend.
Gewoon slecht dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:01 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn ze nu Yates aan het sparen voor het ploegenklassement?
Die heeft er inmiddels vast spijt van dat hij zelf graag wilde starten in de Tour en niet als (mede)kopman naar de Vuelta gaatquote:
Ik vind dit leukquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:07 schreef wimderon het volgende:
Yannis Voisard zit nog in het pelotonnetje, zelfs daar slaagt hij onopvallend in.
Had je iets anders verwacht?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:08 schreef H.Vviv het volgende:
Kuss toch opnieuw weer de laatste man voor Vingegaard.
Gezien z'n vorm dit seizoen is het wel verrassend, in de Giro was Piganzoli continu laatste man (en was Kuss voornamelijk goed in de rit dat hij voor zichzelf mocht)quote:
Niet gek toch dat een Piganzoli 2 grote rondes achter elkaar nog minder goed aan kan. Gelukkig maar zou ik haast zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien z'n vorm dit seizoen is het wel verrassend, in de Giro was Piganzoli continu laatste man (en was Kuss voornamelijk goed in de rit dat hij voor zichzelf mocht)
De vorige keer pakte Pogi deze voorsprong terug in zowat een kilometer...quote:
Zeker, bedoelde vooral dat Kuss toen niet denderend wasquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet gek toch dat een Piganzoli 2 grote rondes achter elkaar nog minder goed aan kan. Gelukkig maar zou ik haast zeggen.
Kennerspubliek.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:16 schreef DeeBee het volgende:
Remco ademt niet, die parkeert over 500 meter
Dit lijkt correct.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:16 schreef DeeBee het volgende:
Remco ademt niet, die parkeert over 500 meter
misschien zichzelfquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja zo ga je niemand lossen vermoed ik Jonas...
Maar dat wisten we.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:18 schreef H.Vviv het volgende:
Steeds als er wordt doorgetrokken bergop moet Evenepoel passen.
Roglic staat nog altijd op eenzame hoogte met Lipowitz nog wel op 2quote:
Karrel begint vanavond met een minuut stilte.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Morgen een dag van nationale rouw in België.
Remco lijkt nog niet veel te verliezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Karrel begint vanavond met een minuut stilte.
Geen pedalleur de charmequote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Lipowitz zit ietwat verkrampt op zijn fiets.
Wielrenners die drinken, walgelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:21 schreef Ploplap het volgende:
Dopi Pogi gewoon rustig drinken. Wat een gezwel is het toch ook.
Stop hier maar mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:21 schreef Ploplap het volgende:
Dopi Pogi gewoon rustig drinken. Wat een gezwel is het toch ook.
Moet tot 35 jaar blijven fietsen en hopen op een jaar met zonder toppers.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Gaat Remco nu definitief stoppen met grote rondes nastreven?
Vissenquote:
Als hij vandaag en morgen de schade weet te beperken kan hij dinsdag weer tijd pakken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:19 schreef Szura het volgende:
Gaat Remco nu definitief stoppen met grote rondes nastreven?
Die komt er niet bij hoor. Met zijn bolletjestruiquote:
Hahaha. Nee.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Mwah. Vingego op 100% zonder Sjiero in de benen had gewoon meegeweest met Pogi hier.
Nee want dit schijnt niet te kunnen, dus dan zou dat onmogelijk zijn. Of zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Mwah. Vingego op 100% zonder Sjiero in de benen had gewoon meegeweest met Pogi hier.
Oh ja, was ik even vergetenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want dit schijnt niet te kunnen, dus dan zou dat onmogelijk zijn. Of zo.
Ja, niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Houd je in als je kritiek hebt op Pogacar alsjeblieft.quote:
Seixas rijdt ook op doping.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:28 schreef Ploplap het volgende:
Kan iemand even een bezem in het wiel van Dopi Pogi stoppen.
Geen krachtterm is te sterk voor dit gedrochtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Houd je in als je kritiek hebt op Pogacar alsjeblieft.
Ligt eraan of de doping zijn lichaam dan al niet naar de tering heeft geholpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:29 schreef Belgosome het volgende:
Hoe goed gaat Seixas zijn als hij 27 is?
Sommige renners pieken ook al heel vroegquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:29 schreef Belgosome het volgende:
Hoe goed gaat Seixas zijn als hij 27 is?
Maar ligt dat aan het rijden van de Giro? Dat lijkt mij ook wel een te makkelijke conclusie.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij rijdt normaal wel fluitend weg van de rest, dat lukt hier niet of nauwelijks.
Laten we golf gaan kijken!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dit noemen ze een sportDRT is sport, dit is doping @:de_boswachter
Dominantie van dopi Littler.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dit noemen ze een sportDRT is sport, dit is doping @:de_boswachter
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk. Toch maar effe wat meepakken vandaag. Ja laat maar. Dopacar verziekt alles
‘MaAr z3 z!tt3n oP d3 m0t0r’quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
net zoals die schreeuwlui van Langs De Lijn.
Prima rit, ondanks de winst van Pogacar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk. Toch maar effe wat meepakken vandaag. Ja laat maar. Dopacar verziekt alles
Motortje in de dartpijl?quote:
Mwah, UAE gaat hier weer 2 minuten pakken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:32 schreef Marcoss het volgende:
Lidl lijkt dan wel weer prima zaken te doen voor het ploegenklassement, al zal de slechte zaak voor podium + wit het tot een slechte dag maken
Klopt vandaag ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
Evenepoel is de morele winnaar volgens Jose.
De kans op wat gebaren van Evenepoel richting Lipowitz in het slotweekend worden steeds groter!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:32 schreef H.Vviv het volgende:
Wel prima dat Evenepoel weer geen tijd gaat verliezen op Lipowitz.
Oh, Yates zit er blijkbaar ook nog goed tussen ja, leek me dat Gee wel wat tijd zou pakken op de 3e renner van UAEquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, UAE gaat hier weer 2 minuten pakken.
Echt bizar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Rijdt harder op het vlakke dan Pol - Jonas en Remco
Rijdt een prima tour met de tijdrit in aantocht.quote:
Daar is hij veel te ecto voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Dat explosieve is Vingegaat dit jaar echt helemaal kwijt
Voor mij is hij de favoriet voor de eindzege.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga een gewaagde voorspelling doen. Pogacar zou morgen zo maar weer kunnen winnen.
Vorig jaar was het (relatief) veel beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |