Ja, niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Mwah. Vingego op 100% zonder Sjiero in de benen had gewoon meegeweest met Pogi hier.
Houd je in als je kritiek hebt op Pogacar alsjeblieft.quote:
Seixas rijdt ook op doping.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:28 schreef Ploplap het volgende:
Kan iemand even een bezem in het wiel van Dopi Pogi stoppen.
Geen krachtterm is te sterk voor dit gedrochtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Houd je in als je kritiek hebt op Pogacar alsjeblieft.
Ligt eraan of de doping zijn lichaam dan al niet naar de tering heeft geholpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:29 schreef Belgosome het volgende:
Hoe goed gaat Seixas zijn als hij 27 is?
Sommige renners pieken ook al heel vroegquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:29 schreef Belgosome het volgende:
Hoe goed gaat Seixas zijn als hij 27 is?
Maar ligt dat aan het rijden van de Giro? Dat lijkt mij ook wel een te makkelijke conclusie.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij rijdt normaal wel fluitend weg van de rest, dat lukt hier niet of nauwelijks.
Laten we golf gaan kijken!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dit noemen ze een sportDRT is sport, dit is doping @:de_boswachter
Dominantie van dopi Littler.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dit noemen ze een sportDRT is sport, dit is doping @:de_boswachter
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk. Toch maar effe wat meepakken vandaag. Ja laat maar. Dopacar verziekt alles
‘MaAr z3 z!tt3n oP d3 m0t0r’quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:31 schreef wimderon het volgende:
net zoals die schreeuwlui van Langs De Lijn.
Prima rit, ondanks de winst van Pogacar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk. Toch maar effe wat meepakken vandaag. Ja laat maar. Dopacar verziekt alles
Motortje in de dartpijl?quote:
Mwah, UAE gaat hier weer 2 minuten pakken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:32 schreef Marcoss het volgende:
Lidl lijkt dan wel weer prima zaken te doen voor het ploegenklassement, al zal de slechte zaak voor podium + wit het tot een slechte dag maken
Klopt vandaag ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
Evenepoel is de morele winnaar volgens Jose.
De kans op wat gebaren van Evenepoel richting Lipowitz in het slotweekend worden steeds groter!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:32 schreef H.Vviv het volgende:
Wel prima dat Evenepoel weer geen tijd gaat verliezen op Lipowitz.
Oh, Yates zit er blijkbaar ook nog goed tussen ja, leek me dat Gee wel wat tijd zou pakken op de 3e renner van UAEquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, UAE gaat hier weer 2 minuten pakken.
Echt bizar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Rijdt harder op het vlakke dan Pol - Jonas en Remco
Rijdt een prima tour met de tijdrit in aantocht.quote:
Daar is hij veel te ecto voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Dat explosieve is Vingegaat dit jaar echt helemaal kwijt
Voor mij is hij de favoriet voor de eindzege.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
Ik ga een gewaagde voorspelling doen. Pogacar zou morgen zo maar weer kunnen winnen.
Vorig jaar was het (relatief) veel beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |