Ik vind dit leukquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:07 schreef wimderon het volgende:
Yannis Voisard zit nog in het pelotonnetje, zelfs daar slaagt hij onopvallend in.
Had je iets anders verwacht?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:08 schreef H.Vviv het volgende:
Kuss toch opnieuw weer de laatste man voor Vingegaard.
Gezien z'n vorm dit seizoen is het wel verrassend, in de Giro was Piganzoli continu laatste man (en was Kuss voornamelijk goed in de rit dat hij voor zichzelf mocht)quote:
Niet gek toch dat een Piganzoli 2 grote rondes achter elkaar nog minder goed aan kan. Gelukkig maar zou ik haast zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien z'n vorm dit seizoen is het wel verrassend, in de Giro was Piganzoli continu laatste man (en was Kuss voornamelijk goed in de rit dat hij voor zichzelf mocht)
De vorige keer pakte Pogi deze voorsprong terug in zowat een kilometer...quote:
Zeker, bedoelde vooral dat Kuss toen niet denderend wasquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet gek toch dat een Piganzoli 2 grote rondes achter elkaar nog minder goed aan kan. Gelukkig maar zou ik haast zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |