abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221442634
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 00:08 schreef obligataire het volgende:
Bij Collin zou deze vlot vol zitten denk ik.
Zeker als ze er een incentive aan toe zouden voegen van een gratis overnachting.
pi_221442651
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 00:12 schreef djtiesto8 het volgende:

[..]
Zeker als ze er een incentive aan toe zouden voegen van een gratis overnachting.
Collin zou wsl 8 of 8,5% bieden met eveneens een geringe aflossing in de looptijd.
Dan klinkt het al meteen minder risicovol. Wat ze zich dan aan rente besparen kunnen ze stoppen in een wat hogere aflossing.

Dit is het nadeel van SIG dat ze vastzitten aan dit vaste format.

Klinkt misschien gek maar die 11% rente werkt eerder tegen dan voor, omdat zo'n hoog percentage meteen de indruk opwekt van een (te?) risicovolle investering.
Pecunia non olet
pi_221442849
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:40 schreef xander129 het volgende:
Meer mensen mail ontvangen van de verhuizing van KoM naar Capital Circle?
Ja, ook ontvangen.
Het platform zal er wel anders uit gaan zien.
pi_221444361
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:02 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Wat vinden we van de luierhandel bij GVE a.s. maandag?
+ dekkende tweede hypotheek op woonhuis
+ ondernemers lijken over relevante ervaring te beschikken
- de onderneming bestaat al sinds 2019 maar het is me niet helemaal duidelijk wat de huidige activiteiten zijn, behalve dat de holding BV inmiddels (eind 2024) een aardig negatieve waarde heeft.
? een derde bestuurder (Soerishkumar Manga, commissaris) die behalve in het Graydon rapport nergens genoemd wordt.
Staat open, maar loopt niet hard
pi_221444436
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Staat open, maar loopt niet hard
Klein plasje bijgedragen. Mede dankzij de 2e hypotheek.
Pecunia non olet
pi_221445025
Iemand een mening over drip secure gve?
pi_221445432
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 13:05 schreef Boyette het volgende:
Met zekerheden redelijk denk ik.
Wel twijfels of waarde hoger is dan de oudere taxatie
quote:
Sinds deze taxatie zijn de woningprijzen in Nederland verder gestegen, waardoor de actuele marktwaarde naar verwachting hoger ligt
Blijft wel een startend bedrijf. Kan nog weinig vinden over het merk.
pi_221445569
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
[..]
WOZ is 596K dus redelijk in lijn met taxatie
pi_221445626
Problemen uitboeking gelden voor bakkerij KoM
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over 2e hypotheek op het woonhuis. Blijkbaar had een andere bakker daar een (kleine) 1e hypotheek op gevestigd.

[ Bericht 4% gewijzigd door KrekelJapie op 27-07-2026 16:53:27 ]
pi_221446046
Linkje J*ng Invest, in Duitsland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221446150
Bijzonder, de chinezen op Collin lopen niet hard.
K*stelenstr**t 1*6
pi_221446348
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:43 schreef Jaco078 het volgende:
Bijzonder, de chinezen op Collin lopen niet hard.
K*stelenstr**t 1*6
Met een procentje erbij zal die een stuk harder lopen. Ik laat hem om die reden links liggen.
  maandag 27 juli 2026 @ 18:38:48 #163
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_221446431
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 18:21 schreef Lezer8857 het volgende:

[..]
Met een procentje erbij zal die een stuk harder lopen. Ik laat hem om die reden links liggen.
3 in 1 pakket en sambal bij..
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_221446814
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 13:05 schreef Boyette het volgende:
Geen idee, maar je kunt altijd een gratis proefpakket aanvragen. ;)
Pecunia non olet
pi_221446959
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
[..]
paar druppels bijgedragen. O.b.v. overwaarde.
  maandag 27 juli 2026 @ 21:18:22 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221447641
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 00:12 schreef djtiesto8 het volgende:

[..]
Wanneer heb je voor het laatst een incentive gehad? Dat is voor mij echt al jaren geleden. Niet nodig ook, de projecten komen toch wel vol.
pi_221449489
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Wanneer heb je voor het laatst een incentive gehad? Dat is voor mij echt al jaren geleden. Niet nodig ook, de projecten komen toch wel vol.
Oef, dan moet ik echt even graven. De laatste keer dat ik gebrúík heb gemaakt van een incentive is in ieder geval alweer vier jaar geleden. Een gratis overnachting op een vakantiepark in de Brabantse bossen samenhangend met een investering via CCF. Superleuke ervaring!

Ik ben met je eens dat een incentive tegenwoordig niet meer nodig is, aangezien projecten eigenlijk altijd wel volkomen, ook zonder extra beloning. Nu was dat voor dit specifieke project van SIG, het hotel in Zaandam, anderhalf jaar geleden niet het geval en namen de leningnemers genoegen met een lagere inschrijving. Dus hier had een incentive wél kunnen werken. Schijf 1 komt wel vol, schijf 2 zal meer moeite kosten.
pi_221449491
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]
En met de enige ondernemer die bijzonder royaal was met zijn incentives, daar gaat het nu ook niet best mee. Ik hoef niet te zeggen wie
Pecunia non olet
pi_221449614
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 09:54 schreef obligataire het volgende:

[..]
En met de enige ondernemer die bijzonder royaal was met zijn incentives, daar gaat het nu ook niet best mee. Ik hoef niet te zeggen wie
Ik ken kende nog een andere, net op tijd de hotelovernachting geïncasseerd..
pi_221449910
51867 Proef & Beleef / woning op Funda - zal ff duren maar deze komt goed zolang de saleprijs boven circa 800k blijft

https://rogamakelaars.nl/woning/molenschot-kapelstraat-12/
pi_221450655
Bomen VOF heeft zijn herfinanciering rond, dus dat zouden we medio augustus bijgeschreven moeten krijgen.
pi_221451411
Aanbod afkoop HA GVE Comfort leningen is 0,63% hoofdsom tegen finale kwijting.

[ Bericht 3% gewijzigd door KrekelJapie op 28-07-2026 14:28:41 ]
pi_221451549
Fusie en nieuwe directie GVE:
quote:
Confince BV acquireert de labels FundLink Partners, FinanceFinder en Nederlands Fondsbeheer. Door de toevoeging van deze labels aan Geldvoorelkaar.nl en AndersFinancieren zet Confince BV een belangrijke stap in haar verdere ontwikkeling als alternatieve zakelijke financier. Door de expertise van de verschillende labels te bundelen, ontstaat er één groep met een breed aanbod aan financieringsoplossingen voor mkb-ondernemers, vastgoedondernemers, investeerders en intermediairs. Om deze volgende groeifase vorm te geven, is een nieuwe directie aangesteld. Ramon Hörchner is benoemd tot Algemeen Directeur (CEO), Sep Visser tot Commercieel Directeur (CCO) en Rick Grooten tot Operationeel Directeur (COO). De acquisitie wordt naar verwachting eind deze maand formeel afgerond.

Eén visie op financiering met een breed palet aan oplossingen
De financieringsmarkt verandert snel. Ondernemers zoeken niet langer één vaste financieringsvorm, maar een oplossing die past bij hun onderneming en groeifase. Door de expertise van de verschillende labels te bundelen, brengt Confince BV crowdfunding, 1-op-1 financieringen, fondsoplossingen en onafhankelijk financieringsadvies samen binnen één organisatie. Zo kunnen ondernemers, investeerders en intermediairs voor uiteenlopende financierings- en investeringsvraagstukken terecht bij één vertrouwde partner. De ambitie is om uit te groeien tot de meest complete aanbieder van financieringsoplossingen in Nederland. "Met deze fusie brengen we het beste van meerdere organisaties samen. Iedere organisatie heeft haar eigen kracht en expertise. Door die kennis, netwerken en dienstverlening te bundelen, kunnen we ondernemers, investeerders en intermediairs nog beter bedienen. Dit is niet alleen een logische volgende stap voor onze organisatie, maar vooral voor onze klanten. Voor elk type financieringsbehoefte hebben wij een passende oplossing in huis" aldus Ramon Hörchner, Algemeen Directeur (CEO).

Een complementair directieteam
De nieuwe directie brengt ondernemerschap, marktkennis en operationele expertise samen. Ramon Hörchner geeft richting aan de strategische ontwikkeling van Confince BV en de verdere integratie van de organisatie. Sep Visser is verantwoordelijk voor de commerciële strategie en het verder versterken van de relaties met ondernemers, investeerders en intermediairs. Rick Grooten brengt de kennis en ervaring vanuit de bestaande organisatie mee. Sinds zijn start als Manager Risk heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan de verdere professionalisering van Geldvoorelkaar.nl. Als Operationeel Directeur richt hij zich op het optimaliseren van processen, platformontwikkeling en de samenwerking tussen de verschillende labels.

Samen bouwen aan de toekomst
Met de fusie en de nieuwe directie legt de organisatie het fundament voor de volgende groeifase. Door de kracht van de verschillende labels te combineren kan Confince elke ondernemer, ontwikkelaar, intermediair, investeerder of vermogensadviseur faciliteren in zijn of haar ambities. Met samenwerking, innovatie en persoonlijke dienstverlening als uitgangspunt bouwt Confince BV verder aan haar ambitie om uit te groeien tot de meest complete aanbieder van financieringsoplossingen in Nederland.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 15:07:53 #174
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_221451623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 14:23 schreef KrekelJapie het volgende:
Aanbod afkoop HA GVE Comfort leningen is 0,63% hoofdsom tegen finale kwijting.
Wat is dan nog het nut van een 1e hypotheek?
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_221451663
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 14:46 schreef KrekelJapie het volgende:
Fusie en nieuwe directie GVE:
[..]

Nu nog een incassobureau 'acquireren' zodat ze dat ook intern kunnen 'optimaliseren' (lees: er eindelijk eens serieus werk van maken).
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')