Had het Martinez (ex Ajax) en Messi (een beetje) gegund.quote:
Dat magquote:Op maandag 20 juli 2026 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoor weer vuurwerk hier.
Een van de buren is blij![]()
Of juist niet
Dit team verdiende het geen seconde.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had het Martinez (ex Ajax) en Messi (een beetje) gegund.
En Nico natuurlijk.
Maar liever spanje ja
En die is er over vier jaar niet meer bij.quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn zonder Messi helemaal niets .....
Met Messi vond ik het de laatste wedstrijden ook niet overtuigend ......quote:Op maandag 20 juli 2026 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn zonder Messi helemaal niets .....
Nee dit hele toernooi waren ze niets ... De Fifa heeft ze zover gekregen ...quote:Op maandag 20 juli 2026 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met Messi vond ik het de laatste wedstrijden ook niet overtuigend ......
Dat zei ik al eerder dat het een stelletje vuile schoppers zijn en die Paredes had al eerder rood moeten krijgen ,,, niet pas achterafquote:Op maandag 20 juli 2026 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
En ze laten zien dat ze ze niet op een rijtje hebben .....
Paredes geeft Gavi tikken
https://www.voetbalprimeu(...)na-fluitsignaal.html
Slechte verliezers.quote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 20 juli 2026 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas verslikte zich in de koffie.
Ik dacht even dat ik een meet gemist had
Chocoquote:
Hey stigquote:
quote:
Nou dan nietquote:
Niet gelijk zo gepikeerd. Dat ik een andere smiley kies wil niet zeggen dat ik het niet waardeer.quote:
Toch wel een beetje en dacht, ik zet alleen die smiley ipv het woord slijmbal.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet gelijk zo gepikeerd. Dat ik een andere smiley kies wil niet zeggen dat ik het niet waardeer.
Vooruit dan.
quote:
Zal me gedragenquote:Op maandag 20 juli 2026 09:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel een beetje en dacht, ik zet alleen die smiley ipv het woord slijmbal.
Goed plan.quote:
Er zou een goede slijmbal smiley moeten komenquote:Op maandag 20 juli 2026 09:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel een beetje en dacht, ik zet alleen die smiley ipv het woord slijmbal.
Deze een beetjequote:Op maandag 20 juli 2026 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zou een goede slijmbal smiley moeten komen
Ik moet even nadenken hoe je zoiets uit kan beeldenquote:
Ik zou het zo ook niet weten. Wel een briljant idee van jou voor zo'n smiley.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet even nadenken hoe je zoiets uit kan beelden
Dat is iets als iets heel lekker is toch.quote:
quote:
Dat is meer een smiley voor een vrouw die een man aantrekkelijk vindt.quote:
Klopt, daar gebruik ik hem iig voor, kwijlsmileyquote:Op maandag 20 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is iets als iets heel lekker is toch.
[..]
Die vind ik dan weer heel onaardig, dat verdien je ook niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is iets als iets heel lekker is toch.
[..]
Een slak?quote:Op maandag 20 juli 2026 09:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is meer een smiley voor een vrouw die een man aantrekkelijk vindt.
Slakken zijnquote:Op maandag 20 juli 2026 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer heel onaardig, dat verdien je ook niet.
Ken je dat niet? Dat een vrouw dan een slijmspoor achter laat bij het zien van een lekkere kerel.quote:
Oh dat.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat een vrouw dan een slijmspoor achter laat bij het zien van een lekkere kerel.
Stig denkt daar anders overquote:Op maandag 20 juli 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat een vrouw dan een slijmspoor achter laat bij het zien van een lekkere kerel.
Ja.quote:
Lijkt het wel op.quote:
Ik ken een andere definitie jaquote:
De vragen des levens.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:08 schreef ChocoFan het volgende:
Even tussen mijn whatsapp smileys gekeken, ook geen goede voor het woord slijmbal. En ik zou echt niet weten hoe die smiley er dan zou uit moeten zien en dat mensen het dan ook begrijpen.![]()
Ga ik nu weer over andere dingen nadenken en zo weer afleiding van het denken.
Lol en ik denk liever over smileys na dan andere dingen, alleen heb ik niet echt controle over wat ik denk, wel lukt het me tegenwoordig om sneller te wisselen als ik iets niet wil denken.quote:
Gamenquote:Op maandag 20 juli 2026 10:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jawel, gewoon wat variatie met aardappels.
En nu ga ik gamen, laters.
Have funquote:Op maandag 20 juli 2026 10:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jawel, gewoon wat variatie met aardappels.
En nu ga ik gamen, laters.
Ik ben al aan het werk.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik de enige die vandaag gewoon gaat werken?
Ik moet wachten op testresultatenquote:
Wat is 'gewoon' werken?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Je bent positief?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet wachten op testresultaten
Ik ben altijd positiefquote:
Ik ben op kantoor, maar ik ben niet gewoon aan het werkquote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ongewoon?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor, maar ik ben niet gewoon aan het werk
Eigenlijk helemaal nietquote:
Dat klinkt niet goed,quote:
Ik zie het niet zo heel gauw gebeuren dat AI tuinen gaat onderhouden. Mijn laptop kan niet eens een bezem vasthouden.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed,
is er iets dat je kan doen om dat te verbeteren?
Alles met AI doen ofzo?
Lekker maAIen.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo heel gauw gebeuren dat AI tuinen gaat onderhouden. Mijn laptop kan niet eens een bezem vasthouden.
Ja. Er zijn ‘slimme’ grasmaaiers.quote:
Hoe kan dat nou, AI is toch de oplossing voor alles?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo heel gauw gebeuren dat AI tuinen gaat onderhouden. Mijn laptop kan niet eens een bezem vasthouden.
Daarom niet 's nachts maaien.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Er zijn ‘slimme’ grasmaaiers.
Die zien geen verschil tussen een grassprietje en een egel… Daar zijn genoeg nare foto’s van te vinden.
Nee hoor, er zijn meer lotgenotenquote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga ongewoon werkenquote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Die is er al wel.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zou een goede slijmbal smiley moeten komen
Ja die weet jij uit je hoofd natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2026 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er al wel.
[ afbeelding ]
Ook voor de mens!quote:Op maandag 20 juli 2026 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, AI is toch de oplossing voor alles?
Wat wil jij daarmee zeggen?quote:Op maandag 20 juli 2026 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die weet jij uit je hoofd natuurlijk
Er is een film over, ben alleen de naam kwijt .......quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 juli 2026 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wil jij daarmee zeggen? [ afbeelding ]
TerminAItor.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een film over, ben alleen de naam kwijt .......
Nee, niet die.quote:
Die is niet erg subtiel.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er al wel.
[ afbeelding ]
Soms moet je duidelijk zijn.quote:
The Surrogates ...quote:
Mijn parkiet en ik zitten dit nummer heerlijk mee te bleren.quote:
Ik trek dit kinderachtige parkietengezever niet, ik ben weer weg hier.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zitten dit nummer heerlijk mee te bleren.
quote:Op maandag 20 juli 2026 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn.
quote:Op maandag 20 juli 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik trek dit kinderachtige parkietengezever niet, ik ben weer weg hier.
[..]
Snap jij ditquote:
Die is origineelquote:Op maandag 20 juli 2026 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap jij dit
(weet niet hoe snel ze het zien)
Appels peren hem uit de schappen van de supermarkt na slechte oogst
Snap niet wat ze er mee bedoelen in de titelquote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zitten dit nummer heerlijk mee te bleren.
'Hem peren' betekent: 'ervandoor gaan'. De appels gaan weg uit de schappen.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap niet wat ze er mee bedoelen in de titel
Te moeilijk hoorquote:Op maandag 20 juli 2026 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
'Hem peren' betekent: 'ervandoor gaan'. De appels gaan weg uit de schappen.
Mooie woordspeling.
Dat welquote:Op maandag 20 juli 2026 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie woordspeling.
Zo las ik het ook, ik snapte het al niet wat er verkeerd aan was.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie woordspeling.
En 'haar peren' ?quote:Op maandag 20 juli 2026 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie woordspeling.
Schopje KPD?quote:Op maandag 20 juli 2026 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
En 'haar peren' ?
Ik vraag dit voor een vriendin.
Zijn te pruimen?quote:Op maandag 20 juli 2026 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
En 'haar peren' ?
Voor herhaling vatbaar dus.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Vrijdagmiddag ff met de familie weggeweest, vanaf 17u vandaag weer terug. Was erg leuk
Idd, vorig jaar op dezelfde locatie. Helaas is hun gebied pas geleden opgekocht door de gemeente dus ze moeten verhuizen. Dus we zien wel waar we volgend jaar zitten.quote:
KLB / Mensen die 'Peer' hetenquote:Op maandag 20 juli 2026 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
En 'haar peren' ?
Zit daar die 10% meer Perenoogst?quote:
Probleem van volgend jaar.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, vorig jaar op dezelfde locatie. Helaas is hun gebied pas geleden opgekocht door de gemeente dus ze moeten verhuizen. Dus we zien wel waar we volgend jaar zitten.
Dat is ook alweer 33 jaar geleden.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:17 schreef DeHovenier het volgende:
Is niet meer wat t geweest is:
Bekijk deze YouTube-video
ssstquote:Op maandag 20 juli 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 33 jaar geleden.
quote:
Ik heb ook niets gezegd.quote:
Als die niet ver van de boom had gestaan, was het een appel geweest, maar op de straat is inderdaad meer een peerquote:Op maandag 20 juli 2026 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Die hebben ze niet van een boom maar van de straat geplukt
Hey Aoibhin.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als die niet ver van de boom had gestaan, was het een appel geweest, maar op de straat is inderdaad meer een peer
Is dat de titel van je onderzoeksrapport?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ontwikkelingspaden richting kannibalisme voor beginnende bestuurders op niveau?
Klinkt als een documentaire.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ontwikkelingspaden richting kannibalisme voor beginnende bestuurders op niveau?
quote:
Gaat een combinatie van beide worden jaquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat de titel van je onderzoeksrapport?
Dat wordt een bestsellerquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Gaat een combinatie van beide worden ja
Verwacht van wel jaquote:
Kom echt nooit op trustpilot,quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Reviews op trustpilot:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Met een aantal ben ik het wel eens. Maar met heel veel ook zeker nietquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom echt nooit op trustpilot,
dus LB?
Los daarvan kloppen de eerste 'reviews' wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |