quote:
Nou dan nietquote:
Niet gelijk zo gepikeerd. Dat ik een andere smiley kies wil niet zeggen dat ik het niet waardeer.quote:
Toch wel een beetje en dacht, ik zet alleen die smiley ipv het woord slijmbal.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2026 09:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet gelijk zo gepikeerd. Dat ik een andere smiley kies wil niet zeggen dat ik het niet waardeer.
Vooruit dan.
quote:
Zal me gedragenquote:Op maandag 20 juli 2026 09:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel een beetje en dacht, ik zet alleen die smiley ipv het woord slijmbal.
Goed plan.quote:
Er zou een goede slijmbal smiley moeten komenquote:Op maandag 20 juli 2026 09:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel een beetje en dacht, ik zet alleen die smiley ipv het woord slijmbal.
Deze een beetjequote:Op maandag 20 juli 2026 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zou een goede slijmbal smiley moeten komen
Ik moet even nadenken hoe je zoiets uit kan beeldenquote:
Ik zou het zo ook niet weten. Wel een briljant idee van jou voor zo'n smiley.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet even nadenken hoe je zoiets uit kan beelden
Dat is iets als iets heel lekker is toch.quote:
quote:
Dat is meer een smiley voor een vrouw die een man aantrekkelijk vindt.quote:
Klopt, daar gebruik ik hem iig voor, kwijlsmileyquote:Op maandag 20 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is iets als iets heel lekker is toch.
[..]
Die vind ik dan weer heel onaardig, dat verdien je ook niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is iets als iets heel lekker is toch.
[..]
Een slak?quote:Op maandag 20 juli 2026 09:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is meer een smiley voor een vrouw die een man aantrekkelijk vindt.
Slakken zijnquote:Op maandag 20 juli 2026 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer heel onaardig, dat verdien je ook niet.
Ken je dat niet? Dat een vrouw dan een slijmspoor achter laat bij het zien van een lekkere kerel.quote:
Oh dat.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat een vrouw dan een slijmspoor achter laat bij het zien van een lekkere kerel.
Stig denkt daar anders overquote:Op maandag 20 juli 2026 10:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat een vrouw dan een slijmspoor achter laat bij het zien van een lekkere kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |