Ja.quote:
Lijkt het wel op.quote:
Ik ken een andere definitie jaquote:
De vragen des levens.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:08 schreef ChocoFan het volgende:
Even tussen mijn whatsapp smileys gekeken, ook geen goede voor het woord slijmbal. En ik zou echt niet weten hoe die smiley er dan zou uit moeten zien en dat mensen het dan ook begrijpen.![]()
Ga ik nu weer over andere dingen nadenken en zo weer afleiding van het denken.
Lol en ik denk liever over smileys na dan andere dingen, alleen heb ik niet echt controle over wat ik denk, wel lukt het me tegenwoordig om sneller te wisselen als ik iets niet wil denken.quote:
Gamenquote:Op maandag 20 juli 2026 10:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jawel, gewoon wat variatie met aardappels.
En nu ga ik gamen, laters.
Have funquote:Op maandag 20 juli 2026 10:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jawel, gewoon wat variatie met aardappels.
En nu ga ik gamen, laters.
Ik ben al aan het werk.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik de enige die vandaag gewoon gaat werken?
Ik moet wachten op testresultatenquote:
Wat is 'gewoon' werken?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Je bent positief?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet wachten op testresultaten
Ik ben altijd positiefquote:
Ik ben op kantoor, maar ik ben niet gewoon aan het werkquote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ongewoon?quote:Op maandag 20 juli 2026 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben op kantoor, maar ik ben niet gewoon aan het werk
Eigenlijk helemaal nietquote:
Dat klinkt niet goed,quote:
Ik zie het niet zo heel gauw gebeuren dat AI tuinen gaat onderhouden. Mijn laptop kan niet eens een bezem vasthouden.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed,
is er iets dat je kan doen om dat te verbeteren?
Alles met AI doen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |