Zeg ik niet anders gaan jullie me daar voortaan mee pesten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:35 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Kom dan gewoon met dit als de eerste zin ' sowieso geen zin '
Dan houdt het toch op?
lekker boeien, er zijn duizenden mensen die staan te springen om het wel uit te voeren.
Tevens, er zijn ook zat mensen die er van genieten om vrachtwagenchauffeur, piloot, kapitein, boer, machinist, conducteur, wat dan ook te zijn.
Niet elk moment van elke dag.
Als je nu operator in een fabriek bent , ja dat kan ik goed begrijpen dat het kutwerk is.
Wat doe jij voor werk Incel?
Joh, je bent verder toch anoniem en schijnbaar is het salaris goed genoeg?quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:36 schreef incel het volgende:
[..]
Zeg ik niet anders gaan jullie me daar voortaan mee pesten.
Ik heb al een paar jaar mijn eigen bedrijf, dus van wie ben ik een slaaf? Daarvoor vond ik het ook al leuk, maar nu vind ik het nog leuker omdat ik nu zelf mag bepalen welke opdrachten ik aanneem en welke niet.quote:Op donderdag 16 juli 2026 10:15 schreef incel het volgende:
[..]
"Ik ben een slaaf, maar wel een gelukkige slaaf mijn meester is heel goed voor me!"
Kun je dat leren denk je, voldoening uit je werk halen? Of moet je gewoon genoeg mazzel hebben dat je je geld kunt verdienen met iets wat je leuk vindt? Of kun je leuk gaan vinden waar je je geld mee verdient?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:13 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar mijn eigen bedrijf, dus van wie ben ik een slaaf? Daarvoor vond ik het ook al leuk, maar nu vind ik het nog leuker omdat ik nu zelf mag bepalen welke opdrachten ik aanneem en welke niet.
Het is heel vervelend voor jou dat je je niet voor kan stellen dat andere mensen wél voldoening uit hun werk halen. Maar andere mensen proberen neer te halen met je praatjes over een dolfinarium gaat daarbij echt niet helpen hoor. Het probleem zit bij jezelf, niet bij mij.
Geen idee. Ik ben geen psycholoog. Ik wordt gewoon heel erg blij als ik tegen iemand kan zeggen: "kijk, dat heb ik gemaakt". Helemaal als het een nuttig iets is. Dus daar heb ik mijn werk van gemaakt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kun je dat leren denk je, voldoening uit je werk halen? Of moet je gewoon genoeg mazzel hebben dat je je geld kunt verdienen met iets wat je leuk vindt? Of kun je leuk gaan vinden waar je je geld mee verdient?
Ik heb werken nooit leuk gevonden, maar dat kan natuurlijk best aan het soort werk liggen.
Voor diezelfde redenen waarom niet-begaafde persoon erom vraagt, denk ik. Die twee eigenschappen sluiten elkaar toch niet uit...quote:Op donderdag 16 juli 2026 09:22 schreef spapaars het volgende:
Ik vraag me af waarom een begaafd persoon überhaupt om aandacht vraagt.
Dat kan nog steeds!quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:51 schreef Näsenbar het volgende:
Zeker, ik wilde altijd al een zelfhulp-goeroe worden. Ik was altijd al intelligent, empathisch, zorgzaam, bescheiden en enthousiast. Tel daarbij op dat ik graag mensen help en voila.
Sommigen lukt het.quote:
Heel herkenbaar. Heb zelf bijna dezelfde opleiding gevolgd maar heb na zo'n 10 jaar werken toch iets anders gaan doen, wat misschien minder geld opleverde maar veel meer relaxer was en ook passend bij mn levensstijl. "De beste baan is goedbetaalde hobby" (~c) dus dat data en programmeren doe ik tegenwoordig alleen als ik er zin in heb )))quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:37 schreef Hexagon het volgende:
k wilde computerspelletjesmaker worden e daarvoor ging ik informatica studeren. Die carrieredroom eindigde al tijdens mijn studie in de grindbak. Maar gelukkig was het wel een goede studiekeuze want heb er andere fijne lekker verdienende banen mee kunnen vinden. Al is het nooit een droom geweest om data engineer te worden.
Demeer hobbymatige dingen als politiek en het maken van boeken zijn echter ook een soort jongensdroom waar ik nog dagelijks mee bezig ben. Ik hoef niet de beste en de grootste te worden. Maar het doen geeft veel plezier en energie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |