Laten we beginnen met de-migratie :pquote:Op donderdag 16 juli 2026 00:09 schreef DrRobotnik het volgende:
De tijdsgeest keert, remigratie is de vreedzame oplossing.
Hoe werkt dat precies? Gaan we mensen vriendelijk vragen weg te gaan?quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:09 schreef DrRobotnik het volgende:
De tijdsgeest keert, remigratie is de vreedzame oplossing.
Nou ja, dat team maakt niet zo veel uit. Wij hebben ook veel donkere spelers en ook gehad en dat was niet bepaald om migratie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
Als je naar Frankrijk op het WK hebt gekeken, krijg je de indruk dat ze het daar niet meer onder controle krijgen. Als wij in Australië op vakantie gaan, dan zijn de (wijn)boeren die we daar tegenkomen vaak Frans, en personeel uit de Horeca is ten minste 50% Frans. Allemaal autochtone jonge Fransen, die geen toekomst meer in eigen land zien. Een soortgelijke indruk krijg ik als ik praat met mensen die uit de grotere steden in België komen. Misschien dat de Belgen hier daar op kunnen reageren.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 juli 2026 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
Als je naar Frankrijk op het WK hebt gekeken, krijg je de indruk dat ze het daar niet meer onder controle krijgen. Als wij in Australië op vakantie gaan, dan zijn de (wijn)boeren die we daar tegenkomen vaak Frans, en personeel uit de Horeca is ten minste 50% Frans. Allemaal autochtone jonge Fransen, die geen toekomst meer in eigen land zien. Een soortgelijke indruk krijg ik als ik praat met mensen die uit de grotere steden in België komen. Misschien dat de Belgen hier daar op kunnen reageren.
Jij hebt ze liever hier?quote:Op donderdag 16 juli 2026 06:52 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Gaan we mensen vriendelijk vragen weg te gaan?
De vraag zou moeten zijn: hoe lossen we deze tyfuszooi in Europa op en waarom heeft het zo lang moeten duren voor er iets aan gedaan wordt?quote:De verkiezingen van volgend jaar draaien daarom vooral om één vraag: kan radicaal-rechts aan de macht komen, en wat betekent dat voor Frankrijk en Europa?
Als het aan mij ligt hardhandig eruit flikkeren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 06:52 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik heb liever concrete plannen in plaats van inhoudsloze oneliners het internet op slingeren.quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij hebt ze liever hier?
De maatschappijen verder verkloten?
Haal ze naar NL, dat zou een goed idee zijn...quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De vraag zou moeten zijn: hoe lossen we deze tyfuszooi in Europa op en waarom heeft het zo lang moeten duren voor er iets aan gedaan wordt?
Opgeflikkerd met al die kansloze staatsruifvreters met het IQ van een zak bedorven aardappelen.
Allemaal eruit. Grenzen dicht. En kappen met die miljarden aan ontwikkelingshulp.
HET_HELPT_NIET!!!
Dat was een kansloos plan inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Haal ze naar NL, dat zou een goed idee zijn...
Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen - https://nos.nl/l/2432599
Geef ze 50000 euro om een kapperszaak te openen in Rabat. Dat is per saldo nog steeds goedkoper dan het niet doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 06:52 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Inderdaad.Geef ze maar een flinke zak met geld mee, dat kan altijd uit voor ons.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geef ze 50000 euro om een kapperszaak te openen in Rabat. Dat is per saldo nog steeds goedkoper dan het niet doen.
Zou jij voor 50 duizend euro Nederland verlaten?quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geef ze 50000 euro om een kapperszaak te openen in Rabat. Dat is per saldo nog steeds goedkoper dan het niet doen.
Als ik zelf de bestemming mag kiezen wel ja.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:53 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Zou jij voor 50 duizend euro Nederland verlaten?
Tja, opmerken dat letterlijk 95% van de Franse ploeg bestaat uit mensen met een migratieachtergrond is 'racistisch'.quote:Op donderdag 16 juli 2026 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
Inderdaad. Maar nee, de slinkse media janken liever over 'extreem'-rechts wat steeds groter wordt, en huilt om 'hoe dat nou toch mogelijk is?'quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:53 schreef vosss het volgende:
[..]
De vraag zou moeten zijn: hoe lossen we deze tyfuszooi in Europa op en waarom heeft het zo lang moeten duren voor er iets aan gedaan wordt?
Opgeflikkerd met al die kansloze staatsruifvreters met het IQ van een zak bedorven aardappelen.
Allemaal eruit. Grenzen dicht. En kappen met die miljarden aan ontwikkelingshulp.
HET_HELPT_NIET!!!
Als ik bij elke mogelijkheid met de vlag van een ander land om mijn schouders liep en eindelijk tussen mijn broeders kon leven wel.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:53 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Compleet achterlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar nee, de slinkse media janken liever over 'extreem'-rechts wat steeds groter wordt, en huilt om 'hoe dat nou toch mogelijk is?'
Zijn ze fucking blind of gewoon compleet achterlijk?
De meeste autochtone of zeer goed geïntegreerde Nederlanders niet. Voor allochtonen is dat een ander vraagstuk, velen voelen zich hier namelijk cultureel gezien niet echt thuis en hebben een veel diepere band met het herkomstland. Iets dat we ook dit WK voetbal weer duidelijk hebben kunnen zien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:53 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Vaak zie je ontwikkelingen gebeuren eerst in de VS die dan later met enige vertraging ook in Europa plaats vinden, denk aan de eetcultuur, shootings etc etc.quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:59 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik heb liever concrete plannen in plaats van inhoudsloze oneliners het internet op slingeren.
Dus. Hoe gaat dat "remigreren" in de praktijk ingevuld worden. Gaan we op onze knietjes licht getintiers smeken om alsjeblieft terug te gaan naar hun voorvaderlijke gronden? Gaan we ze proberen om te kopen door er vele miljarden tegenaan te gooien? Hoe zie jij dat precies voor je?
Gepland beleid, dit is de bedoeling.quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:58 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zijn ze fucking blind of gewoon compleet achterlijk?
Klopt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gepland beleid, dit is de bedoeling.
Concrete plannen hebben die inmiddels vele egoïsten niet.quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:59 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ik heb liever concrete plannen in plaats van inhoudsloze oneliners het internet op slingeren.
Dus. Hoe gaat dat "remigreren" in de praktijk ingevuld worden. Gaan we op onze knietjes licht getintiers smeken om alsjeblieft terug te gaan naar hun voorvaderlijke gronden? Gaan we ze proberen om te kopen door er vele miljarden tegenaan te gooien? Hoe zie jij dat precies voor je?
Dat moet je vragen aan de mensen die Nederland in alles verschrikkelijk vinden en het land van hun voorouders helemaal geweldig. Serieus, als dat zo is... Wat doe je dan hier überhaupt?quote:Op donderdag 16 juli 2026 08:53 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Proberen over te nemen omdat hunnie profeet ook zo rolde .quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan de mensen die Nederland in alles verschrikkelijk vinden en het land van hun voorouders helemaal geweldig. Serieus, als dat zo is... Wat doe je dan hier überhaupt?
Maar die mensen die hier alles verschrikkelijk vinden hebben toch ook hun voorouders hier?quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan de mensen die Nederland in alles verschrikkelijk vinden en het land van hun voorouders helemaal geweldig. Serieus, als dat zo is... Wat doe je dan hier überhaupt?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:11 schreef VEM2012 het volgende:
Doordat de EU steeds meer macht naar zich toeharkt krijgen grote bedrijven en NGO’s het voor het zeggen en is de burger er alleen nog maar om de rekeningen te betalen.
Tel daarbij op dat in de goede jaren er in Europa een enorme verzorgingsstaat is opgetuigd die ook zonder influx van asielzoekers onhoudbaar is vanwege vergrijzing.
Kortom, Europa gaat een tijd van enorme onrust tegemoet. Het zal geen revolutie worden denk ik, maar het gaat niet leuk worden.
En daar komt straks nog een beurskrach bovenop die zijn weerga niet gaat kennen.
Overigens zijn deze problemen niet alleen in Europa. Ook in de VS, China, Rusland, enz. spelen deels vergelijkbare problemen. Anders, maar ook daar zal in meer of mindere mate onrust ontstaan, of beter: broeit het al een tijdje.
Dubbele nationaliteit is halve uitkering.quote:Op donderdag 16 juli 2026 06:52 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het probleem in ons land is eigenlijk de vrijheid om te geloven, want dat botst met de vrijheid om je mening te mogen uiten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:53 schreef William_Papadin het volgende:
Niet de messen trekkende, bommen gooiende, om-zich-heen schietende moslimextremisten zijn het probleem, nee, de mensen die daar een probleem mee hebben, die zijn het probleem!
Dat zou natuurlijk de ideale oplossing zijn, maar kan indien noodzakelijk ( ligt wel in de lijn der verwachting ) ook minder vriendelijk of vrijblijvend. Omwille van de algemene voorwaarden kan ik niet te ver in gaan op alle mogelijkheden die open liggen bij een voldoende rijpe tijdsgeest.quote:Op donderdag 16 juli 2026 06:52 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Je stelt deze vraag serieus aan een zooi toetsenbordhelden?quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:59 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Hopelijk stemmen de Fransen straks verstandig en kan LePen of d'r opvolger eens flink met d ebezem erdoor.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:38 schreef DrRobotnik het volgende:
het is voor alle betrokkenen te hopen dat we nú daadkrachtige politici krijgen en dat het niet nog 10-20 blijft sudderen.
Iedereen met een beetje verstand wil menselijk beleid en stemt dus op een linkse partij. Want als de linkse partijen het beleid mogen bepalen krijgt ieder mens evenveel woonruimte en evenveel geld om te besteden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Hopelijk stemmen de Fransen straks verstandig en kan LePen of d'r opvolger eens flink met d ebezem erdoor.
Het communisme is een paar duizend kilometer naar het oosten. Veel plezier. Het gebrek aan vrijheid daar zal je vast ook bevallen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand wil menselijk beleid en stemt dus op een linkse partij. Want als de linkse partijen het beleid mogen bepalen krijgt ieder mens evenveel woonruimte en evenveel geld om te besteden.
Echt seculier worden en alle voorrechten van godsdiensten intrekken. Gewoon dezelfde rechten als iedere andere hobby. Dus geen Islamitische scholen meer, geen godsdienstlessen meer (zoiets kun je prima kort behandelen bij maatschappijleer), geen gebedsruimtes in openbare gebouwen, niet meedoen met de iftar, gewoon netjes belasting betalen, enz.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar het enige bijzondere daaraan is dat het de voorbijgaande jaren in het westen relatief rustig is geweest en een periode van groei heeft gekend.
Daarvoor is er altijd grote onrust geweest. Voor de jaren 60/70 en ook wel wat momenten daarna zoals de Cuba crisis.
Het enige wat wat mij betreft echt zorgwekkend is is de toename van andere godsdiensten/culturen die hier niet aarden.
Hoe is dat ooit op te lossen?
Het gebrek aan vrijheid komt in een land als de mannen aan de macht komen, die linkse mensen die een menselijk beleid willen, verwarren met communisten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:47 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het communisme is een paar duizend kilometer naar het oosten. Veel plezier. Het gebrek aan vrijheid daar zal je vast ook bevallen.
Doei.
Je weet niet half hoe dat in de praktijk ging in de Sovjet Unie.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand wil menselijk beleid en stemt dus op een linkse partij. Want als de linkse partijen het beleid mogen bepalen krijgt ieder mens evenveel woonruimte en evenveel geld om te besteden.
Dat zou oorlog worden, dat punt zijn we al voorbijquote:Op donderdag 16 juli 2026 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Echt seculier worden en alle voorrechten van godsdiensten intrekken. Gewoon dezelfde rechten als iedere andere hobby. Dus geen Islamitische scholen meer, geen godsdienstlessen meer (zoiets kun je prima kort behandelen bij maatschappijleer), geen gebedsruimtes in openbare gebouwen, niet meedoen met de iftar, gewoon netjes belasting betalen, enz.
De gematigden hebben daar geen last van. De doorgedraaide religekkies krijgen dan het signaal ‘ga weg’.
Links staat voor overheidsdwang. Daar is natuurlijk niets menselijke aan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid komt in een land als de mannen aan de macht komen, die linkse mensen die een menselijk beleid willen, verwarren met communisten.
quote:Op donderdag 16 juli 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid komt in een land als de mannen aan de macht komen, die linkse mensen die een menselijk beleid willen, verwarren met communisten.
Puur communisme. Je kop er af als je het waagt wat beter te verdienen dan een ander.quote:ieder mens evenveel woonruimte en evenveel geld om te besteden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |