Of niet naast de enige vrouw gaan zitten als je een man bent in een verder lege coupé.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit in je eentje bij het raam van een tweezitter gaan zitten.
Ja duh maar dat gaat niet snel veranderen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Of niet naast de enige vrouw gaan zitten als je een man bent in een verder lege coupé.
Dan moeten de mannen zich maar aanpassenquote:Op woensdag 15 juli 2026 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh maar dat gaat niet snel veranderen.
Doe ik sowieso niet of het nou een man of een vrouw is.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Of niet naast de enige vrouw gaan zitten als je een man bent in een verder lege coupé.
'de mannen' moeten helemaal niets.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:37 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan moeten de mannen zich maar aanpassen
Ik moet as we speak laden dus ik zit in een 4-zits aan de raamkant en ik zit absoluut niet voorbij de grens van mijn stoel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:08 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Maar dan zit je alsnog heel breed en tegen je buurvrouw/-man aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij meegemaakt dat er een man naast je ging zitten als er nog meerdere 2 en 4 zits plaatsen compleet vrij waren in een coupe? Kijk als er nog 1 of 2 opties vrij zijn ga ik liever naast een (kleine) vrouw zitten dan naast een dikke ict-er maar voor de rest gaat toch iedereen eerst liever alleen zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:37 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat werkelijk zo is heb je nog een hoop te leren.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 08:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Heb jij meegemaakt dat er een man naast je ging zitten als er nog meerdere 2 en 4 zits plaatsen compleet vrij waren in een coupe? Kijk als er nog 1 of 2 opties vrij zijn ga ik liever naast een (kleine) vrouw zitten dan naast een dikke ict-er maar voor de rest gaat toch iedereen eerst liever alleen zitten.
Ik hoop nog veel te leren in het leven en ik heb iets tussen m'n benen hangen. Maar los van dat heb ik het ook nog nooit gezien waarmee ik niet wil zeggen dat het niet voor kan komen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat werkelijk zo is heb je nog een hoop te leren.
Is dat de mantra van tegenwoordig? Ja?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:37 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen zich moeten aanpassen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is dat de mantra van tegenwoordig? Ja?
Waarom zouden mannen zich moeten aanpassen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen zich moeten aanpassen?
'bange mensen geworden'quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:07 schreef Eightyone het volgende:
Rosanne Hertzberger:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-geworden-a4932633
Heb je er tegen hem iets van gezegd?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:02 schreef cinderloom het volgende:
Vandaag had iemand vier stoelen in beslag genomen.
1 zat hij zelf op
2 lagen zijn voeten
3 naast de voeten stond backpack
4 naast hem stond een kleine rugtas
En het was toch vrij druk in de trein
Had ik persoonlijk niet gedaan, aangezien ik niet zit te wachten op op z'n gunstigst een grote bek terug,quote:
Sowieso voeten op de stoel is ranzig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:02 schreef cinderloom het volgende:
Vandaag had iemand vier stoelen in beslag genomen.
1 zat hij zelf op
2 lagen zijn voeten
3 naast de voeten stond backpack
4 naast hem stond een kleine rugtas
En het was toch vrij druk in de trein
Tenzij ze hun schoenen uitdoen en dan alleen als hun voeten/sokken niet stinken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso voeten op de stoel is ranzig.
en dat is het hele probleemquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Had ik persoonlijk niet gedaan, aangezien ik niet zit te wachten op op z'n gunstigst een grote bek terug,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |