Aardig gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is een trance remix ervan vanaf 21:00
Bekijk deze YouTube-video
Lul. Wil je zo graag van me af?quote:
NOg even dan zit ze in Luxemburg heb je rustquote:
Je weet wat ze altijd zeggen he wie zwijgt stemt toequote:
Komt misschien door de windquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Vind het nogwel mee vallen met de warmte nu
Ja dat scheelt echt. Moest er daarstraks door heen maae niets geen last van warmte gehad.quote:
I ik heb alleen nog maar een email gestuurd ter oriëntatie.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg even dan zit ze in Luxemburg heb je rust
Ik ben weer thuis, was naar ziekenhuis geweest controle en gelijk boodschappen gedaan.quote:
Pcies, beter dan een paar weken terugquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat scheelt echt. Moest er daarstraks door heen maae niets geen last van warmte gehad.
Was gewoon lekker buiten
Hey BennieBquote:
Niet?quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:09 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Opsporing Verzocht.
Ik weet niet waar hier is en ja dat heb ik eerder gezegd.quote:
dat zou een eenzaam, saai en zielig leven zijn zegquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
25 jaar celtijd, heb je mooi tijd om te bolkenhoef je geen koffie meer te zetten, niet meer naar museums rijden, niet meer werken.
Alleen maar bolken
moet er ook niet aan denken hoorquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:25 schreef Rob het volgende:
[..]
dat zou een eenzaam, saai en zielig leven zijn zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook vergeleken met vorige hittegolf een stuk milderquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:37 schreef Rob het volgende:
En daarbijdie op mijn werk ook niet, is zeker ook een gevangenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:37 schreef Rob het volgende:
En daarbijGeen idee nooit in de gevangenis geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Alles goed in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis, was naar ziekenhuis geweest controle en gelijk boodschappen gedaan.
Was ik tomaten vergeten dus net even terug geweest
Ja hoor, weer goedgekeurd tot een volgende rondequote:
Op mijn werk ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die op mijn werk ook niet, is zeker ook een gevangenis
Gelukkigquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
nog 3 dagen
en dan WK gedoe voorbij
APK'tjequote:Op woensdag 15 juli 2026 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, weer goedgekeurd tot een volgende ronde
Zo kan je het ook noemenquote:
in toevalligheid bewust een wedstrijd van Argentinië gekeken 'snachts. dat was het.. verder totaal geen interessequote:Op woensdag 15 juli 2026 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
nog 3 dagen
en dan WK gedoe voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |