Mooi! Blijft spannendquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, weer goedgekeurd tot een volgende ronde
Was dit keer niet voor de longen, moet ik geloof ik weer in september. Dat blijft zeker altijd spannend. Maar al wel een heel stuk minder spannend dan in het beginquote:
Morgenquote:
Hoi Paulaquote:
Hey Mariaantjequote:
quote:
En ik kreeg m zomaar gratis en niets voor cadeau van het hotel gisteren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
Met die campingstoel heb je wel altijd zitplaats
O wat aardigquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik kreeg m zomaar gratis en niets voor cadeau van het hotel gisteren.
Ik kwam gisterenavond terug van de uitreiking, toen ik buiten wilde roken. Het bankje zat vol en bij de personeelsuitgang stonden meerdere van dit soort stoeltjes. Ik vroeg beleefd of ik er een mocht gebruiken om te zitten vanwege de rugklachten.quote:
Dat is echt netjes zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2026 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam gisterenavond terug van de uitreiking, toen ik buiten wilde roken. Het bankje zat vol en bij de personeelsuitgang stonden meerdere van dit soort stoeltjes. Ik vroeg beleefd of ik er een mocht gebruiken om te zitten vanwege de rugklachten.
Toen ik tien minuten later naar boven hing lag er een nieuw exemplaar in draagzak voor me klaar om mee te nemen.
Ja, blij mee.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is ook vergeleken met vorige hittegolf een stuk milder
Nog even en je krijgt het hele hotelquote:Op woensdag 15 juli 2026 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik kreeg m zomaar gratis en niets voor cadeau van het hotel gisteren.
Interessantquote:
Als je een bos schaamhaar naar buiten gooit krijg je het zelfdequote:
Lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |