Ben je mooi op tijdquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb tegen mijzelf gezegd dat ik uiterlijk om 12 uur moet beginnen en dat is al over 21 minuten
lol ik zal in een deuk liggen, maar ik neem aan dat dat hier niet gemeld gaat wordenquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je zal toch met een gedeeld werk/DTS scherm tijdens een meeting bolk posten op het verkeerde scherm
Oei nog 7 minuten, ik moet maar aanstalten gaan maken
Nu mag je de warmte de schuld geven hihiquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je mooi op tijd
Ik hoef het pas in oktober klaar te hebben, meestal maak ik het gelijk.
Maar dit keer kan ik de moed niet op brengen om te beginnen.
En hoe langer ik wacht hoe meer ik vergeet

Ik moet zo ook naar het ziekenhuis heb ik ook al geen zin inquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nu mag je de warmte de schuld geven hihi
[ afbeelding ]
Fring
Héérlijk.quote:
We worden gebolkt vanuit de dierentuin 😱quote:
Ik vind het hier soms ook een dierentuinquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We worden gebolkt vanuit de dierentuin 😱
Jongens zijn even aan het ravotten in de oewanja dierentuin. Daarna door via de de olifanten, hyenas en tijgers terug naar het oceanium om te eten bij de Lepelaar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We worden gebolkt vanuit de dierentuin 😱
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je ontsnapt bentquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
lang geleden dat ik in de diergaarde ben geweest
quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:23 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je ontsnapt bent
lolquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind het hier soms ook een dierentuin
Nog steeds aan de ketting of mag je tegenwoordig vrij loslopenquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
ik zit hier idd al bijna 10 jaar vast alweer
vrij rondscharrelenquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds aan de ketting of mag je tegenwoordig vrij loslopen
en sommigen proberen in de vakantieperiodes vermomd over het hek te klimmenquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Je ziet het ze blijven vrijwillig terug komen
quote:Op woensdag 15 juli 2026 14:39 schreef Rob het volgende:
[..]
en sommigen proberen in de vakantieperiodes vermomd over het hek te klimmen
Kijk, het is ze toch gelukt je een beetje tam te krijgenquote:
linkjequote:Op woensdag 15 juli 2026 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
Susan Boyle - Wild Horses op een trancefestival horen, dat had ik niet verwacht
Op dezelfde manier als jijquote:Op woensdag 15 juli 2026 14:23 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je ontsnapt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |